11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Està Ortega Cano disposat a iniciar un acostament amb Rocío Carrasco?

El dissabte es va celebrar a Chipiona el tradicional homenatge per l’aniversari de la mort de Rocío Jurado, enguany s’ha el quinzé, en el qual hi ha hagut una gran absent la seua filla Rocío Carrasco, que està de plena actualitat des que Telecinco ha projectat la seua docuserie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.
El viudo de ‘la más grande’, José Ortega Cano, ha acudit a este tibant homenatge, i el programa que presenta María Patino, ‘Socialité’, ha pogut parlar amb ell i fer-li una entrevista.

Hi haurà acostament entre Ortega Cano i Rocío Carrasco?

 

Malgrat l’absència de Carrasco, Ortega Cano no s’ha oblidat d’ella i li ha dirigit un missatge en el qual ha deixat clar que li haguera agradat que estiguera en la missa en record a Rocío Jurado.

En la seua opinió, la presència de Carrasco a Chipiona hauria sigut especial en coincidir amb els 15 anys de la mort de la seua mare a causa d’un càncer de pàncrees.

“Per moltes raons, perquè és la seua mare, la missa per a ella… I bo, però en fi…”, ha indicat als mitjans presents a Chipiona “la porta mai es tanca”, ha afegit.

Des que va començar a emetre’s la sèrie documental de Rocío Carrasco, Ortega Cano ha opinat sobre les declaracions fetes per la filla de Rocío Jurado i s’ha manifestat en contra d’algunes afirmacions amb les quals no està d’acord.

“Un no pot oblidar el que ha compartit, moments bonics, cal quedar-se amb el bo, tracte de fer-ho. Jo no oblit”, diu

A més, confessa que estava tan ficat en la cerimònia que no va sentir el crit espontani de la persona que va dir “Jo soc Rocío Carrasco!” i davant el vestit fúcsia de Gloria Camila diu “No el veig una provocació, dis-li-ho a Amancio Ortega, el meu homònim, que és el que ho té i ho embene”.

El distanciament entre Ortega Cano i Rocío Carrasco

 

Després de la mort de Rocío jurat, es va iniciar un distanciament entre Ortega Cano i Rocío Carrasco. Ella, en el seu documental, va arribar a contar que tenia un compte pendent amb el torero, encara que ell ha assegurat en ‘Viva la vida’ que desconeix el motiu del seu distanciament.

Per part seua, el programa ‘Ya es mediodía’ va investigar i va revelar el motiu de l’enfrontament entre tots dos: segons han arribat a saber des del programa que presenta Sonsoles Ónega, la venda d’un apartament situat a Miami va suposar l’inici de la fi de la seua relació.

Últimes notícies

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.