Està Ortega Cano disposat a iniciar un acostament amb Rocío Carrasco?

El dissabte es va celebrar a Chipiona el tradicional homenatge per l’aniversari de la mort de Rocío Jurado, enguany s’ha el quinzé, en el qual hi ha hagut una gran absent la seua filla Rocío Carrasco, que està de plena actualitat des que Telecinco ha projectat la seua docuserie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.
El viudo de ‘la más grande’, José Ortega Cano, ha acudit a este tibant homenatge, i el programa que presenta María Patino, ‘Socialité’, ha pogut parlar amb ell i fer-li una entrevista.

Hi haurà acostament entre Ortega Cano i Rocío Carrasco?

 

Malgrat l’absència de Carrasco, Ortega Cano no s’ha oblidat d’ella i li ha dirigit un missatge en el qual ha deixat clar que li haguera agradat que estiguera en la missa en record a Rocío Jurado.

En la seua opinió, la presència de Carrasco a Chipiona hauria sigut especial en coincidir amb els 15 anys de la mort de la seua mare a causa d’un càncer de pàncrees.

«Per moltes raons, perquè és la seua mare, la missa per a ella… I bo, però en fi…», ha indicat als mitjans presents a Chipiona “la porta mai es tanca”, ha afegit.

Des que va començar a emetre’s la sèrie documental de Rocío Carrasco, Ortega Cano ha opinat sobre les declaracions fetes per la filla de Rocío Jurado i s’ha manifestat en contra d’algunes afirmacions amb les quals no està d’acord.

«Un no pot oblidar el que ha compartit, moments bonics, cal quedar-se amb el bo, tracte de fer-ho. Jo no oblit», diu

A més, confessa que estava tan ficat en la cerimònia que no va sentir el crit espontani de la persona que va dir «Jo soc Rocío Carrasco!» i davant el vestit fúcsia de Gloria Camila diu «No el veig una provocació, dis-li-ho a Amancio Ortega, el meu homònim, que és el que ho té i ho embene».

El distanciament entre Ortega Cano i Rocío Carrasco

 

Després de la mort de Rocío jurat, es va iniciar un distanciament entre Ortega Cano i Rocío Carrasco. Ella, en el seu documental, va arribar a contar que tenia un compte pendent amb el torero, encara que ell ha assegurat en ‘Viva la vida’ que desconeix el motiu del seu distanciament.

Per part seua, el programa ‘Ya es mediodía’ va investigar i va revelar el motiu de l’enfrontament entre tots dos: segons han arribat a saber des del programa que presenta Sonsoles Ónega, la venda d’un apartament situat a Miami va suposar l’inici de la fi de la seua relació.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.