Està Ortega Cano disposat a iniciar un acostament amb Rocío Carrasco?

El dissabte es va celebrar a Chipiona el tradicional homenatge per l’aniversari de la mort de Rocío Jurado, enguany s’ha el quinzé, en el qual hi ha hagut una gran absent la seua filla Rocío Carrasco, que està de plena actualitat des que Telecinco ha projectat la seua docuserie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.
El viudo de ‘la más grande’, José Ortega Cano, ha acudit a este tibant homenatge, i el programa que presenta María Patino, ‘Socialité’, ha pogut parlar amb ell i fer-li una entrevista.

Hi haurà acostament entre Ortega Cano i Rocío Carrasco?

 

Malgrat l’absència de Carrasco, Ortega Cano no s’ha oblidat d’ella i li ha dirigit un missatge en el qual ha deixat clar que li haguera agradat que estiguera en la missa en record a Rocío Jurado.

En la seua opinió, la presència de Carrasco a Chipiona hauria sigut especial en coincidir amb els 15 anys de la mort de la seua mare a causa d’un càncer de pàncrees.

“Per moltes raons, perquè és la seua mare, la missa per a ella… I bo, però en fi…”, ha indicat als mitjans presents a Chipiona “la porta mai es tanca”, ha afegit.

Des que va començar a emetre’s la sèrie documental de Rocío Carrasco, Ortega Cano ha opinat sobre les declaracions fetes per la filla de Rocío Jurado i s’ha manifestat en contra d’algunes afirmacions amb les quals no està d’acord.

“Un no pot oblidar el que ha compartit, moments bonics, cal quedar-se amb el bo, tracte de fer-ho. Jo no oblit”, diu

A més, confessa que estava tan ficat en la cerimònia que no va sentir el crit espontani de la persona que va dir “Jo soc Rocío Carrasco!” i davant el vestit fúcsia de Gloria Camila diu “No el veig una provocació, dis-li-ho a Amancio Ortega, el meu homònim, que és el que ho té i ho embene”.

El distanciament entre Ortega Cano i Rocío Carrasco

 

Després de la mort de Rocío jurat, es va iniciar un distanciament entre Ortega Cano i Rocío Carrasco. Ella, en el seu documental, va arribar a contar que tenia un compte pendent amb el torero, encara que ell ha assegurat en ‘Viva la vida’ que desconeix el motiu del seu distanciament.

Per part seua, el programa ‘Ya es mediodía’ va investigar i va revelar el motiu de l’enfrontament entre tots dos: segons han arribat a saber des del programa que presenta Sonsoles Ónega, la venda d’un apartament situat a Miami va suposar l’inici de la fi de la seua relació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.