16.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Està Ortega Cano disposat a iniciar un acostament amb Rocío Carrasco?

El dissabte es va celebrar a Chipiona el tradicional homenatge per l’aniversari de la mort de Rocío Jurado, enguany s’ha el quinzé, en el qual hi ha hagut una gran absent la seua filla Rocío Carrasco, que està de plena actualitat des que Telecinco ha projectat la seua docuserie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.
El viudo de ‘la más grande’, José Ortega Cano, ha acudit a este tibant homenatge, i el programa que presenta María Patino, ‘Socialité’, ha pogut parlar amb ell i fer-li una entrevista.

Hi haurà acostament entre Ortega Cano i Rocío Carrasco?

 

Malgrat l’absència de Carrasco, Ortega Cano no s’ha oblidat d’ella i li ha dirigit un missatge en el qual ha deixat clar que li haguera agradat que estiguera en la missa en record a Rocío Jurado.

En la seua opinió, la presència de Carrasco a Chipiona hauria sigut especial en coincidir amb els 15 anys de la mort de la seua mare a causa d’un càncer de pàncrees.

“Per moltes raons, perquè és la seua mare, la missa per a ella… I bo, però en fi…”, ha indicat als mitjans presents a Chipiona “la porta mai es tanca”, ha afegit.

Des que va començar a emetre’s la sèrie documental de Rocío Carrasco, Ortega Cano ha opinat sobre les declaracions fetes per la filla de Rocío Jurado i s’ha manifestat en contra d’algunes afirmacions amb les quals no està d’acord.

“Un no pot oblidar el que ha compartit, moments bonics, cal quedar-se amb el bo, tracte de fer-ho. Jo no oblit”, diu

A més, confessa que estava tan ficat en la cerimònia que no va sentir el crit espontani de la persona que va dir “Jo soc Rocío Carrasco!” i davant el vestit fúcsia de Gloria Camila diu “No el veig una provocació, dis-li-ho a Amancio Ortega, el meu homònim, que és el que ho té i ho embene”.

El distanciament entre Ortega Cano i Rocío Carrasco

 

Després de la mort de Rocío jurat, es va iniciar un distanciament entre Ortega Cano i Rocío Carrasco. Ella, en el seu documental, va arribar a contar que tenia un compte pendent amb el torero, encara que ell ha assegurat en ‘Viva la vida’ que desconeix el motiu del seu distanciament.

Per part seua, el programa ‘Ya es mediodía’ va investigar i va revelar el motiu de l’enfrontament entre tots dos: segons han arribat a saber des del programa que presenta Sonsoles Ónega, la venda d’un apartament situat a Miami va suposar l’inici de la fi de la seua relació.

Últimes notícies

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa després d’un xoc de cap

El davanter de l'Atlètic de Madrid ha sigut portat a un hospital per a sotmetre's a proves després d'abandonar en llitera el Ciutat de València per un xoc de cap. Matías Moreno també va ser substituït i continua en observació en l'estadi.

Llevant i Atlètic empaten al descans després d’un xoc entre Sorloth i Moreno (0-0)

El primer temps va acabar 0-0, amb una única ocasió clara: la cabotada de Nico González que Ryan va salvar. El dol va quedar marcat pel xoc Sorloth-Moreno i els canvis forçats.

Sorloth, retirat en llitera després d’un xoc de cap amb Moreno en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic de Madrid va abandonar el camp en el minut 27 després d'un colp cap amb cap amb Matías Moreno. Els dos futbolistes van ser substituïts.

Gerard Moreno firma un doblet i frena a Osasuna en un 2-2 vibrant

Osasuna es va anar al descans per davant després dels gols de Víctor Muñoz i Budimir, però Gerard Moreno va igualar amb un penal i una cabotada a pilota parada.

2-2: Gerard Moreno frena a Osasuna en El Sadar

Osasuna i Vila-real van empatar 2-2 en un partit d'anada i tornada marcat pel doblet de Gerard Moreno. Víctor Muñoz i Budimir van anotar per als rojillos.

Osasuna i Vila-real empaten 2-2 en El Sadar

Empat 2-2 en El Sadar: Osasuna va remuntar després del penal inicial de Gerard Moreno i Budimir va fer el 2-1; el Vila-real va igualar en un córner amb un altre gol del davanter.