Està Ortega Cano disposat a iniciar un acostament amb Rocío Carrasco?

El dissabte es va celebrar a Chipiona el tradicional homenatge per l’aniversari de la mort de Rocío Jurado, enguany s’ha el quinzé, en el qual hi ha hagut una gran absent la seua filla Rocío Carrasco, que està de plena actualitat des que Telecinco ha projectat la seua docuserie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.
El viudo de ‘la más grande’, José Ortega Cano, ha acudit a este tibant homenatge, i el programa que presenta María Patino, ‘Socialité’, ha pogut parlar amb ell i fer-li una entrevista.

Hi haurà acostament entre Ortega Cano i Rocío Carrasco?

 

Malgrat l’absència de Carrasco, Ortega Cano no s’ha oblidat d’ella i li ha dirigit un missatge en el qual ha deixat clar que li haguera agradat que estiguera en la missa en record a Rocío Jurado.

En la seua opinió, la presència de Carrasco a Chipiona hauria sigut especial en coincidir amb els 15 anys de la mort de la seua mare a causa d’un càncer de pàncrees.

«Per moltes raons, perquè és la seua mare, la missa per a ella… I bo, però en fi…», ha indicat als mitjans presents a Chipiona “la porta mai es tanca”, ha afegit.

Des que va començar a emetre’s la sèrie documental de Rocío Carrasco, Ortega Cano ha opinat sobre les declaracions fetes per la filla de Rocío Jurado i s’ha manifestat en contra d’algunes afirmacions amb les quals no està d’acord.

«Un no pot oblidar el que ha compartit, moments bonics, cal quedar-se amb el bo, tracte de fer-ho. Jo no oblit», diu

A més, confessa que estava tan ficat en la cerimònia que no va sentir el crit espontani de la persona que va dir «Jo soc Rocío Carrasco!» i davant el vestit fúcsia de Gloria Camila diu «No el veig una provocació, dis-li-ho a Amancio Ortega, el meu homònim, que és el que ho té i ho embene».

El distanciament entre Ortega Cano i Rocío Carrasco

 

Després de la mort de Rocío jurat, es va iniciar un distanciament entre Ortega Cano i Rocío Carrasco. Ella, en el seu documental, va arribar a contar que tenia un compte pendent amb el torero, encara que ell ha assegurat en ‘Viva la vida’ que desconeix el motiu del seu distanciament.

Per part seua, el programa ‘Ya es mediodía’ va investigar i va revelar el motiu de l’enfrontament entre tots dos: segons han arribat a saber des del programa que presenta Sonsoles Ónega, la venda d’un apartament situat a Miami va suposar l’inici de la fi de la seua relació.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.