Les paraules d’Ortega Cano provoquen la indignació de la família de Carlos Parra

L’extorero José Ortega Cano ha estat entrevistat per Bertín Osborne | EspañaDiario.es

 

L’última aparició d’Ortega Cano en l’entrevista de Bertín Osborne al programa ‘Mi casa es la tuya’ està portant cua, sobretot per les declaracions que ha fet l’extorero, en parlar de l’accident de cotxe que va causar la mort de Carlos Parra ara fa 8 anys.

 

Concretament, Ortega Cano va recordar les circumstàncies de l’accident que va patir: «Em va agafar un desmai, estava cansat, no recordo res», unes paraules que han causat una reacció d’indignació en multitud d’internautes i també en el germà del difunt Carlos Parra, Manuel, qui s’ha pronunciat al respecte a ‘Sálvame’.L’extorero a més, va acabar d’adobar la seva entrevista, afirmant el que segons el germà de Carlos Parra és una mentida flagrant: «Vaig demanar perdó a la família, i em vaig preguntar perquè no em va tocar a mi».

Ortega Cano afirma que va sofrir un desmai

Als familiars de Carlos Parra no els ha agradat gens la seva intervenció, i el germà de Carlos Parra ha assegurat al programa ‘Sálvame’: «Ha dit que va contactar amb nosaltres. És mentida, mentida, mentida pura. Tenia l’oportunitat i és que ni va demanar perdó».

 

Imatge de Carlos Parra

Imatge de Carlos Parra | CatalunyaDiari.cat

 

Però el que ha molestat més ha estat la retòrica d’Ortega Cano, que va donar positiu en el control d’alcoholèmia realitzat per la Guàrdia Civil després de l’accident: «Va de víctima i és un botxí, és un indesitjable», contestava el germà de Carlos Parra, continuant de forma contundent: 

 

«Arrogància, prepotència, supèrbia. Per a la nostra família és un indesitjable, per descomptat. Va dir que ell havia complert la seva condemna, doncs simplement li dic: I nosaltres, quan complim la nostra condemna? Que ha tingut un desmai. No, no ha tingut un desmai. Diu que va costar molt treure’l del cotxe per a fer pena. Al meu germà també va costar molt treure’l del cotxe perquè tenia el volant encastat en el pit».

 

Finalment, Manuel ha parlat de l’estat de salut de la seva mare: «L’únic consol és, i és una pena, que la meva mare té demència senil i arribarà un dia que se li oblidarà que Ortega Cano va matar al seu fill. Es morirà descansant».

 

També et pot interessar…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.