10.7 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Les paraules d’Ortega Cano provoquen la indignació de la família de Carlos Parra

L’extorero José Ortega Cano ha estat entrevistat per Bertín Osborne | EspañaDiario.es

 

L’última aparició d’Ortega Cano en l’entrevista de Bertín Osborne al programa ‘Mi casa es la tuya’ està portant cua, sobretot per les declaracions que ha fet l’extorero, en parlar de l’accident de cotxe que va causar la mort de Carlos Parra ara fa 8 anys.

 

Concretament, Ortega Cano va recordar les circumstàncies de l’accident que va patir: «Em va agafar un desmai, estava cansat, no recordo res», unes paraules que han causat una reacció d’indignació en multitud d’internautes i també en el germà del difunt Carlos Parra, Manuel, qui s’ha pronunciat al respecte a ‘Sálvame’.L’extorero a més, va acabar d’adobar la seva entrevista, afirmant el que segons el germà de Carlos Parra és una mentida flagrant: «Vaig demanar perdó a la família, i em vaig preguntar perquè no em va tocar a mi».

Ortega Cano afirma que va sofrir un desmai

Als familiars de Carlos Parra no els ha agradat gens la seva intervenció, i el germà de Carlos Parra ha assegurat al programa ‘Sálvame’: «Ha dit que va contactar amb nosaltres. És mentida, mentida, mentida pura. Tenia l’oportunitat i és que ni va demanar perdó».

 

Imatge de Carlos Parra

Imatge de Carlos Parra | CatalunyaDiari.cat

 

Però el que ha molestat més ha estat la retòrica d’Ortega Cano, que va donar positiu en el control d’alcoholèmia realitzat per la Guàrdia Civil després de l’accident: «Va de víctima i és un botxí, és un indesitjable», contestava el germà de Carlos Parra, continuant de forma contundent: 

 

«Arrogància, prepotència, supèrbia. Per a la nostra família és un indesitjable, per descomptat. Va dir que ell havia complert la seva condemna, doncs simplement li dic: I nosaltres, quan complim la nostra condemna? Que ha tingut un desmai. No, no ha tingut un desmai. Diu que va costar molt treure’l del cotxe per a fer pena. Al meu germà també va costar molt treure’l del cotxe perquè tenia el volant encastat en el pit».

 

Finalment, Manuel ha parlat de l’estat de salut de la seva mare: «L’únic consol és, i és una pena, que la meva mare té demència senil i arribarà un dia que se li oblidarà que Ortega Cano va matar al seu fill. Es morirà descansant».

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.