Les paraules d’Ortega Cano provoquen la indignació de la família de Carlos Parra

L’extorero José Ortega Cano ha estat entrevistat per Bertín Osborne | EspañaDiario.es

 

L’última aparició d’Ortega Cano en l’entrevista de Bertín Osborne al programa ‘Mi casa es la tuya’ està portant cua, sobretot per les declaracions que ha fet l’extorero, en parlar de l’accident de cotxe que va causar la mort de Carlos Parra ara fa 8 anys.

 

Concretament, Ortega Cano va recordar les circumstàncies de l’accident que va patir: «Em va agafar un desmai, estava cansat, no recordo res», unes paraules que han causat una reacció d’indignació en multitud d’internautes i també en el germà del difunt Carlos Parra, Manuel, qui s’ha pronunciat al respecte a ‘Sálvame’.L’extorero a més, va acabar d’adobar la seva entrevista, afirmant el que segons el germà de Carlos Parra és una mentida flagrant: «Vaig demanar perdó a la família, i em vaig preguntar perquè no em va tocar a mi».

Ortega Cano afirma que va sofrir un desmai

Als familiars de Carlos Parra no els ha agradat gens la seva intervenció, i el germà de Carlos Parra ha assegurat al programa ‘Sálvame’: «Ha dit que va contactar amb nosaltres. És mentida, mentida, mentida pura. Tenia l’oportunitat i és que ni va demanar perdó».

 

Imatge de Carlos Parra

Imatge de Carlos Parra | CatalunyaDiari.cat

 

Però el que ha molestat més ha estat la retòrica d’Ortega Cano, que va donar positiu en el control d’alcoholèmia realitzat per la Guàrdia Civil després de l’accident: «Va de víctima i és un botxí, és un indesitjable», contestava el germà de Carlos Parra, continuant de forma contundent: 

 

«Arrogància, prepotència, supèrbia. Per a la nostra família és un indesitjable, per descomptat. Va dir que ell havia complert la seva condemna, doncs simplement li dic: I nosaltres, quan complim la nostra condemna? Que ha tingut un desmai. No, no ha tingut un desmai. Diu que va costar molt treure’l del cotxe per a fer pena. Al meu germà també va costar molt treure’l del cotxe perquè tenia el volant encastat en el pit».

 

Finalment, Manuel ha parlat de l’estat de salut de la seva mare: «L’únic consol és, i és una pena, que la meva mare té demència senil i arribarà un dia que se li oblidarà que Ortega Cano va matar al seu fill. Es morirà descansant».

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

Una dona es recupera després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja

Una dona ha sigut reanimada durant més de mitja hora per la Guàrdia Civil després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja. La víctima va arribar a entrar en coma però actualment està recuperada.

Lambda porta al Síndic de Greuges les traves a la manifestació de l’Orgull a València

Lambda ha denunciat davant el Síndic de Greuges que les obres del carrer Colón i la falta d’informació de l’Ajuntament han limitat el dret de manifestació en l’Orgull LGTBIAQ+ de València.

Dos jugadors del Valencia Basket aniran amb Espanya a la finestra decisiva per al Mundial

Jaime Pradilla i Álvaro Cárdenas, jugadors del Valencia Basket, han sigut convocats amb Espanya per a jugar contra Dinamarca i Geòrgia en la tercera i última finestra de classificació per al Mundial de bàsquet de Catar 2027.

Fins a 10.000 persones viuran l’eclipsi solar d’agost des de la Malva-rosa i el Cabanyal

Les platges de la Malva-rosa i el Cabanyal seran el punt oficial d’observació de l’eclipsi solar total del 12 d’agost a València, amb fins a 10.000 persones previstes i un ampli dispositiu de seguretat i transport.

Els aficionats del València Basket s’enfronten a un estiu ple de canvis en la plantilla campiona

El València Basket, recent campió de la Lliga Endesa, afronta un mercat marcat per l’interés d’equips d’Euroliga i NBA en les seues estrelles i per diversos contractes que acaben o poden rebaixar-se.

València es prepara per als Gay Games amb l’objectiu de mostrar una ciutat diversa i feliç

Els Gay Games 2026 arranquen este cap de setmana a València, on l’alcaldessa María José Catalá vol projectar la imatge d’una ciutat diversa, feliç i unida entorn de l’esport, mentres impulsa una important reforma del Poliesportiu d’Orriols.

El Valencia Basket corona la Lliga Endesa amb un joc de 100 punts i récord anotador

El Valencia Basket ha conquistat la Lliga Endesa amb un estil ofensiu desbocat: ha superat els 100 punts en 29 dels 91 partits disputats, amb un ritme alt, molt triple i una defensa agressiva que han marcat la seua identitat.

El Valencia presenta la temporada a Mestalla amb el Trofeu Taronja contra el Newcastle

El Valencia disputarà la 54a edició del Trofeu Taronja contra el Newcastle United FC el dissabte 8 d’agost a les 21.00 hores a Mestalla, en l’últim amistós abans de l’inici de Lliga.