Les paraules d’Ortega Cano provoquen la indignació de la família de Carlos Parra

L’extorero José Ortega Cano ha estat entrevistat per Bertín Osborne | EspañaDiario.es

 

L’última aparició d’Ortega Cano en l’entrevista de Bertín Osborne al programa ‘Mi casa es la tuya’ està portant cua, sobretot per les declaracions que ha fet l’extorero, en parlar de l’accident de cotxe que va causar la mort de Carlos Parra ara fa 8 anys.

 

Concretament, Ortega Cano va recordar les circumstàncies de l’accident que va patir: «Em va agafar un desmai, estava cansat, no recordo res», unes paraules que han causat una reacció d’indignació en multitud d’internautes i també en el germà del difunt Carlos Parra, Manuel, qui s’ha pronunciat al respecte a ‘Sálvame’.L’extorero a més, va acabar d’adobar la seva entrevista, afirmant el que segons el germà de Carlos Parra és una mentida flagrant: «Vaig demanar perdó a la família, i em vaig preguntar perquè no em va tocar a mi».

Ortega Cano afirma que va sofrir un desmai

Als familiars de Carlos Parra no els ha agradat gens la seva intervenció, i el germà de Carlos Parra ha assegurat al programa ‘Sálvame’: «Ha dit que va contactar amb nosaltres. És mentida, mentida, mentida pura. Tenia l’oportunitat i és que ni va demanar perdó».

 

Imatge de Carlos Parra

Imatge de Carlos Parra | CatalunyaDiari.cat

 

Però el que ha molestat més ha estat la retòrica d’Ortega Cano, que va donar positiu en el control d’alcoholèmia realitzat per la Guàrdia Civil després de l’accident: «Va de víctima i és un botxí, és un indesitjable», contestava el germà de Carlos Parra, continuant de forma contundent: 

 

«Arrogància, prepotència, supèrbia. Per a la nostra família és un indesitjable, per descomptat. Va dir que ell havia complert la seva condemna, doncs simplement li dic: I nosaltres, quan complim la nostra condemna? Que ha tingut un desmai. No, no ha tingut un desmai. Diu que va costar molt treure’l del cotxe per a fer pena. Al meu germà també va costar molt treure’l del cotxe perquè tenia el volant encastat en el pit».

 

Finalment, Manuel ha parlat de l’estat de salut de la seva mare: «L’únic consol és, i és una pena, que la meva mare té demència senil i arribarà un dia que se li oblidarà que Ortega Cano va matar al seu fill. Es morirà descansant».

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.