Les paraules d’Ortega Cano provoquen la indignació de la família de Carlos Parra

L’extorero José Ortega Cano ha estat entrevistat per Bertín Osborne | EspañaDiario.es

 

L’última aparició d’Ortega Cano en l’entrevista de Bertín Osborne al programa ‘Mi casa es la tuya’ està portant cua, sobretot per les declaracions que ha fet l’extorero, en parlar de l’accident de cotxe que va causar la mort de Carlos Parra ara fa 8 anys.

 

Concretament, Ortega Cano va recordar les circumstàncies de l’accident que va patir: «Em va agafar un desmai, estava cansat, no recordo res», unes paraules que han causat una reacció d’indignació en multitud d’internautes i també en el germà del difunt Carlos Parra, Manuel, qui s’ha pronunciat al respecte a ‘Sálvame’.L’extorero a més, va acabar d’adobar la seva entrevista, afirmant el que segons el germà de Carlos Parra és una mentida flagrant: «Vaig demanar perdó a la família, i em vaig preguntar perquè no em va tocar a mi».

Ortega Cano afirma que va sofrir un desmai

Als familiars de Carlos Parra no els ha agradat gens la seva intervenció, i el germà de Carlos Parra ha assegurat al programa ‘Sálvame’: «Ha dit que va contactar amb nosaltres. És mentida, mentida, mentida pura. Tenia l’oportunitat i és que ni va demanar perdó».

 

Imatge de Carlos Parra

Imatge de Carlos Parra | CatalunyaDiari.cat

 

Però el que ha molestat més ha estat la retòrica d’Ortega Cano, que va donar positiu en el control d’alcoholèmia realitzat per la Guàrdia Civil després de l’accident: «Va de víctima i és un botxí, és un indesitjable», contestava el germà de Carlos Parra, continuant de forma contundent: 

 

«Arrogància, prepotència, supèrbia. Per a la nostra família és un indesitjable, per descomptat. Va dir que ell havia complert la seva condemna, doncs simplement li dic: I nosaltres, quan complim la nostra condemna? Que ha tingut un desmai. No, no ha tingut un desmai. Diu que va costar molt treure’l del cotxe per a fer pena. Al meu germà també va costar molt treure’l del cotxe perquè tenia el volant encastat en el pit».

 

Finalment, Manuel ha parlat de l’estat de salut de la seva mare: «L’únic consol és, i és una pena, que la meva mare té demència senil i arribarà un dia que se li oblidarà que Ortega Cano va matar al seu fill. Es morirà descansant».

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.