La princesa Elionor lluix unes arracades de 435 euros

Ejemplo de shortcode con estilo
La princesa Elionor lluïx unes arracades de més de 400 euros | VALÈNCIADIARI   Encara que la reina Letícia sol optar per lluir peces de roba ‘low cost’ tant en visites com en actes oficials, la seua filla primogènita no compartix el mateix interès. El vestuari que porten les dos filles dels Reis és sempre […]
La princesa Elionor llueix unes arracades de més de 400 euros

La princesa Elionor lluïx unes arracades de més de 400 euros | VALÈNCIADIARI

 

Encara que la reina Letícia sol optar per lluir peces de roba ‘low cost’ tant en visites com en actes oficials, la seua filla primogènita no compartix el mateix interès. El vestuari que porten les dos filles dels Reis és sempre el centre d’atenció de la premsa, a més de ser revisat i criticat. Este protagonisme ha fet que s’haja desvelat el preu d’alguna de les peces de roba de la futura hereua al tron.

 

En este cas, la princesa Elionor ha triat una senzilla camisa de color blau de cotó, amb el coll rodó, un tall de tipus evasé i tancament en la part superior amb botó. Pot trobar-se a les botigues de Massimo Dutti, i el seu preu és de 20 euros. Com a part inferior, la filla del rei Felip VI ha optat per uns pantalons curts de color blanc de la marca Inditex del mateix preu que la camisa.

 

Com és habitual, de calçat ha escollit unes menorquines de tonalitat beix de la marca tèxtil RIA i que solen acompanyar la majoria dels ‘looks’ de la jove princesa.

 

El preu exorbitant de les arracades d’Elionor

D’este etilisme, les protagonistes han sigut sense dubte les arracades que lluïa la néta de Joan Carles I. De la marca Gold&Roses i amb forma de libèl·lula, són les preferides de la princesa Elionor i també de la seua mare.

 

El conjunt, a excepció de les arracades, pot obtenir-se a un preu 'low cost'

El conjunt, a excepció de les arracades, pot obtenir-se a un preu ‘low cost’ | VALÈNCIADIARI

 

 

Elaborades amb or banyat en 18 kts i 0,05 cts de diamants amb formes d’antics guerrers japonesos, es tracta d’un model en mini ‘Tombo’. El més sorprenent és el seu preu, que es distancia de la resta de peces de roba de tipus ‘low cost’, ja que poden adquirir-se per la cifra exorbitant de 435 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescatats dos xiquets perduts en muntanyes de Benidorm i Elda

Dos xiquets de 8 i 10 anys han sigut rescatats amb els seus pares en muntanyes de Benidorm i Elda. Els bombers també han auxiliat quatre excursionistes en altres rescats.

Aguirre celebra el triomf del València davant l’Elx després de la derrota

El València ha guanyat 0-1 a Elx i Javier Aguirre ha destacat la importància dels tres punts després de l’última derrota i abans del pròxim partit davant del Real Madrid.

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.

Novembre comença amb màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

El primer dia de novembre ha deixat màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana. València ha registrat 26,3 graus.

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.