Anuncios

Felip VI reganya a Letícia per no seguir el protocol al peu de la lletra

 

El rei Felip VI i la reina Letícia tornen a ser notícia, i és que pareix que, per molt que ho intente, la reina no pot estar ni cinc minuts sense ser-ho. De fet, ara han eixit a la llum alguns comentaris de Felip que, de ben segur, no han agradat gens a la reina.

 

«Sap que és un poc igual el que faça»

En el recent viatge a Palma, Letícia ha intentat fer un exercici de neteja d’imatge que no ha acabat d’eixir bé. El comentari de fa uns anys sobre les vacacions a Mallorca, on la reina va confessar que no li agradaven, seguix latent al cor de molts illencs, per això este any ho ha intentat arreglar amb un comentari afirmant: «Les vacacions en Palma són cada any millor»; un comentari que també ha acabat criticat.

Anuncios

 

Letícia «sap que és un poc igual el que faça, ja que li caurà per totes parts» assegura una amiga íntima a ‘El Español’, qui descriu a la reina com una persona molt més «espontània i natural», però a qui «ja li fa por» qualsevol cosa.

 

«Porta un any i pico intentant cuidar més les coses que fa i diu» assegura, «no canviarà per molt que els mitjans vullgen o el seu propi marit, el Rei, pretenga que siga d’una altra manera», expressa.

 

Felip és qui la posa «al seu lloc»

La mateixa font assegura que el rei Felip és qui «la posa al seu lloc quan la naturalitat de la Reina es veu massa solta», fets que hem pogut comprovar en les últimes setmanes. Fa tan sols uns quants dies, en una recepció en la Zarzuela, Felip va reganyar-la per haver-se quedat parlant en la porta de la cambra i no haver-lo acompanyat, com diu el protocol.

 

En este cas, l’amiga destapa: «Quan va acabar l’audiència van tindre una bona discussió, perquè segons ella l’havia reganyat davant de tot el món. Ella deia que era un error menut i que si no fora per ell, ningú hauria notat res».

 

En diverses ocasions, també ha sigut el mòbil de la Reina el responsable de posar-la en més d’una situació tensa amb el seu marit. En una visita a Mèxic, mentres que el president, Peña Nieto, feia un discurs durant el sopar: «Va treure el mòbil per davall la taula i va començar a xatejar amb algú». Un gest de mal gust que no va agradar al seu marit i que quan «se’n va adonar, li va demanar que el guardara a la bossa». Una situació pareguda a la que va passar en una visita institucional en Astúries, i en la que el Rei, molest, va dir-li davant de tot el món: «Estigues quieta i mostra un poc de respecte».

 

Pareix que la tensió entre els dos és cada volta més forta, i que Letícia no sap que fer per arreglar-lo. Per sort, ella i les seues filles ja es troben desconnectant en unes vacacions en un parador desconegut, el que no sabem és si Felip ha viatjat amb elles o ha decidit quedar-se en Madrid.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.
Anuncios