Felip VI reganya a Letícia per no seguir el protocol al peu de la lletra

 

El rei Felip VI i la reina Letícia tornen a ser notícia, i és que pareix que, per molt que ho intente, la reina no pot estar ni cinc minuts sense ser-ho. De fet, ara han eixit a la llum alguns comentaris de Felip que, de ben segur, no han agradat gens a la reina.

 

«Sap que és un poc igual el que faça»

En el recent viatge a Palma, Letícia ha intentat fer un exercici de neteja d’imatge que no ha acabat d’eixir bé. El comentari de fa uns anys sobre les vacacions a Mallorca, on la reina va confessar que no li agradaven, seguix latent al cor de molts illencs, per això este any ho ha intentat arreglar amb un comentari afirmant: «Les vacacions en Palma són cada any millor»; un comentari que també ha acabat criticat.

 

Letícia «sap que és un poc igual el que faça, ja que li caurà per totes parts» assegura una amiga íntima a ‘El Español’, qui descriu a la reina com una persona molt més «espontània i natural», però a qui «ja li fa por» qualsevol cosa.

 

«Porta un any i pico intentant cuidar més les coses que fa i diu» assegura, «no canviarà per molt que els mitjans vullgen o el seu propi marit, el Rei, pretenga que siga d’una altra manera», expressa.

 

Felip és qui la posa «al seu lloc»

La mateixa font assegura que el rei Felip és qui «la posa al seu lloc quan la naturalitat de la Reina es veu massa solta», fets que hem pogut comprovar en les últimes setmanes. Fa tan sols uns quants dies, en una recepció en la Zarzuela, Felip va reganyar-la per haver-se quedat parlant en la porta de la cambra i no haver-lo acompanyat, com diu el protocol.

 

En este cas, l’amiga destapa: «Quan va acabar l’audiència van tindre una bona discussió, perquè segons ella l’havia reganyat davant de tot el món. Ella deia que era un error menut i que si no fora per ell, ningú hauria notat res».

 

En diverses ocasions, també ha sigut el mòbil de la Reina el responsable de posar-la en més d’una situació tensa amb el seu marit. En una visita a Mèxic, mentres que el president, Peña Nieto, feia un discurs durant el sopar: «Va treure el mòbil per davall la taula i va començar a xatejar amb algú». Un gest de mal gust que no va agradar al seu marit i que quan «se’n va adonar, li va demanar que el guardara a la bossa». Una situació pareguda a la que va passar en una visita institucional en Astúries, i en la que el Rei, molest, va dir-li davant de tot el món: «Estigues quieta i mostra un poc de respecte».

 

Pareix que la tensió entre els dos és cada volta més forta, i que Letícia no sap que fer per arreglar-lo. Per sort, ella i les seues filles ja es troben desconnectant en unes vacacions en un parador desconegut, el que no sabem és si Felip ha viatjat amb elles o ha decidit quedar-se en Madrid.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.