Felip VI reganya a Letícia per no seguir el protocol al peu de la lletra

 

El rei Felip VI i la reina Letícia tornen a ser notícia, i és que pareix que, per molt que ho intente, la reina no pot estar ni cinc minuts sense ser-ho. De fet, ara han eixit a la llum alguns comentaris de Felip que, de ben segur, no han agradat gens a la reina.

 

«Sap que és un poc igual el que faça»

En el recent viatge a Palma, Letícia ha intentat fer un exercici de neteja d’imatge que no ha acabat d’eixir bé. El comentari de fa uns anys sobre les vacacions a Mallorca, on la reina va confessar que no li agradaven, seguix latent al cor de molts illencs, per això este any ho ha intentat arreglar amb un comentari afirmant: «Les vacacions en Palma són cada any millor»; un comentari que també ha acabat criticat.

 

Letícia «sap que és un poc igual el que faça, ja que li caurà per totes parts» assegura una amiga íntima a ‘El Español’, qui descriu a la reina com una persona molt més «espontània i natural», però a qui «ja li fa por» qualsevol cosa.

 

«Porta un any i pico intentant cuidar més les coses que fa i diu» assegura, «no canviarà per molt que els mitjans vullgen o el seu propi marit, el Rei, pretenga que siga d’una altra manera», expressa.

 

Felip és qui la posa «al seu lloc»

La mateixa font assegura que el rei Felip és qui «la posa al seu lloc quan la naturalitat de la Reina es veu massa solta», fets que hem pogut comprovar en les últimes setmanes. Fa tan sols uns quants dies, en una recepció en la Zarzuela, Felip va reganyar-la per haver-se quedat parlant en la porta de la cambra i no haver-lo acompanyat, com diu el protocol.

 

En este cas, l’amiga destapa: «Quan va acabar l’audiència van tindre una bona discussió, perquè segons ella l’havia reganyat davant de tot el món. Ella deia que era un error menut i que si no fora per ell, ningú hauria notat res».

 

En diverses ocasions, també ha sigut el mòbil de la Reina el responsable de posar-la en més d’una situació tensa amb el seu marit. En una visita a Mèxic, mentres que el president, Peña Nieto, feia un discurs durant el sopar: «Va treure el mòbil per davall la taula i va començar a xatejar amb algú». Un gest de mal gust que no va agradar al seu marit i que quan «se’n va adonar, li va demanar que el guardara a la bossa». Una situació pareguda a la que va passar en una visita institucional en Astúries, i en la que el Rei, molest, va dir-li davant de tot el món: «Estigues quieta i mostra un poc de respecte».

 

Pareix que la tensió entre els dos és cada volta més forta, i que Letícia no sap que fer per arreglar-lo. Per sort, ella i les seues filles ja es troben desconnectant en unes vacacions en un parador desconegut, el que no sabem és si Felip ha viatjat amb elles o ha decidit quedar-se en Madrid.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer destí favorit dels viatgers espanyols al març

La Comunitat Valenciana va ser al març el tercer destí més triat pels residents a Espanya, amb el 12,7% de les pernoctacions, en un context d'augment general del turisme hoteler i de preus a l'alça.

Detingut a Elx un home de 66 anys per rebre objectes robats de cotxes a canvi de droga

La Policia Nacional ha detingut a Elx a un home de 66 anys acusat d'encobrir objectes robats en vehicles estacionats, que presumptament canviava per drogues o allotjament.

Detingut per robar un desfibril·lador en un poliesportiu de Novelda i intentar vendre’l

Un home de 38 anys ha sigut detingut acusat de sostraure un desfibril·lador semiautomàtic d'un poliesportiu de Novelda i tractar de revendre'l a una empresa sanitària, que va alertar a les autoritats.

Les víctimes de la DANA impulsen mocions als ajuntaments per a exigir l’acta de Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024 enviarà mocions als ajuntaments per a reclamar l'acta de diputat de Carlos Mazón i reforçar les polítiques de protecció davant emergències.

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València està en mans de multiarrendadors

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València pertany a propietaris amb dos o més pisos, en un mercat cada vegada més concentrat en grans tenidors i persones jurídiques.

Detingut a Cullera un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys

La Guàrdia Civil deté a Cullera a un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys. El jutge li deixa en llibertat amb mesures cautelars mentres s'investiguen els fets.

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.