La profunda crisi de José Mourinho entre infidelitats

José Mourinho en un dels seus últims parits amb el Manchester United

José Mourinho es troba sense faena i en crisi amb la seua dona | GTRES

 

L’entrenador portugués, José Mourinho, està passant per un dels pitjors moments de la seua vida, sense treball i en crisi amb la mare dels seus dos fills, amb qui pareix que existixen molts problemes matrimonials.

  

L’exentrenador del Reial Madrid continua sense equip després de ser despatxat del Manchester United. Una frustració que se li suma la complicada relació que manté amb la seua dona, sense cap aparició publica junts des de fa un any. El portugués ha deixat de lluir l’anell de casat en els seus passejos solitaris per Londres i en les seues aparicions com a comentarista de Sky Sports.

 

Possibles infidelitats de Mourinho

La dona de Mourinho, Matilde, va viatjar la setmana passada a Nova York per a celebrar l’aniversari de la seua filla, sense la presència del seu marit. Alguns mitjans britànics indiquen que Mourinho podria haver estat amb la milionària britànica Prue Carter Robinson durant el seu matrimoni, i que este és un dels principals motius de la crisi matrimonial.

José Mourinho enfadat amb els seguidors del Manchester United

José Mourinho en profunda crisi amb la seua dona | GTRES

 

Mourinho i la seua dona es mostren distants des de 2016, quan el portugués va fitxar pel Manchester United i va optar per mudar-se a un hotel durant dos anys mentres la seua família es va quedar en la capital britànica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.

Barcala defén que l’únic acte institucional del 25 de maig és el de l’Ajuntament d’Alacant

Luis Barcala reivindica que l'homenatge del 25 de maig organitzat per l'Ajuntament és l'únic acte institucional pel bombardeig del Mercat Central i evita valorar l'absència de l'oposició.