Anuncios

El València CF despedix a Mateu Alemany

Escut del València CF

L’entitat valencianista ho ha anunciat en un comunicat | Pixabay

 

Este dijous de matí, el València CF ha anunciat en un comunicat que, Mateu Alemany, director general del València CF des de l’any 2017, quedarà desvinculat del club pròximanent. Esta notícia, segons ha informat el club de Mestalla, ve «després del principi d’acord ja conseguit fa uns dies per a la rescissió del seu contracte».

 

Anuncios

El fins ara director general del València CF, Mateu Alemany, ha mantingut en les últimes hores una reunió en Singapur per a despedir-se del màxim accionista, Peter Lim, abans de formalitzar en els pròxims dies este acord. Les discrepàncies d’Alemany i Marcelino amb Lim, que es van deixar notar este passat estiu, han provocat l’eixida dels dos en els primers mesos d’esta temporada.

 

Alemany va arribar al València en març del 2017 i ha viscut al costat de l’entrenador Marcelino García Toral, que va ser destituït el passat mes de setembre. En total, dos temporades completes en el club, amb el què va conseguir dos classificacions per a la Lliga de Campions i el títol de la Copa del Rei.

 

En el seu comunicat de despedida, el València «desitja expressar públicament el seu agraïment a Mateu Alemany, en reconeixement a la seua enorme dedicació, esforç i triomfs al llarg de la seua etapa en l’entitat i li desitja la millor de les sorts en la seua trajectòria professional».

 

També pots llegir…

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios