El València CF despedix a Mateu Alemany

Escut del València CF

L’entitat valencianista ho ha anunciat en un comunicat | Pixabay

 

Este dijous de matí, el València CF ha anunciat en un comunicat que, Mateu Alemany, director general del València CF des de l’any 2017, quedarà desvinculat del club pròximanent. Esta notícia, segons ha informat el club de Mestalla, ve «després del principi d’acord ja conseguit fa uns dies per a la rescissió del seu contracte».

 

El fins ara director general del València CF, Mateu Alemany, ha mantingut en les últimes hores una reunió en Singapur per a despedir-se del màxim accionista, Peter Lim, abans de formalitzar en els pròxims dies este acord. Les discrepàncies d’Alemany i Marcelino amb Lim, que es van deixar notar este passat estiu, han provocat l’eixida dels dos en els primers mesos d’esta temporada.

 

Alemany va arribar al València en març del 2017 i ha viscut al costat de l’entrenador Marcelino García Toral, que va ser destituït el passat mes de setembre. En total, dos temporades completes en el club, amb el què va conseguir dos classificacions per a la Lliga de Campions i el títol de la Copa del Rei.

 

En el seu comunicat de despedida, el València «desitja expressar públicament el seu agraïment a Mateu Alemany, en reconeixement a la seua enorme dedicació, esforç i triomfs al llarg de la seua etapa en l’entitat i li desitja la millor de les sorts en la seua trajectòria professional».

 

També pots llegir…

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.