El València CF despedix a Mateu Alemany

Escut del València CF

L’entitat valencianista ho ha anunciat en un comunicat | Pixabay

 

Este dijous de matí, el València CF ha anunciat en un comunicat que, Mateu Alemany, director general del València CF des de l’any 2017, quedarà desvinculat del club pròximanent. Esta notícia, segons ha informat el club de Mestalla, ve «després del principi d’acord ja conseguit fa uns dies per a la rescissió del seu contracte».

 

El fins ara director general del València CF, Mateu Alemany, ha mantingut en les últimes hores una reunió en Singapur per a despedir-se del màxim accionista, Peter Lim, abans de formalitzar en els pròxims dies este acord. Les discrepàncies d’Alemany i Marcelino amb Lim, que es van deixar notar este passat estiu, han provocat l’eixida dels dos en els primers mesos d’esta temporada.

 

Alemany va arribar al València en març del 2017 i ha viscut al costat de l’entrenador Marcelino García Toral, que va ser destituït el passat mes de setembre. En total, dos temporades completes en el club, amb el què va conseguir dos classificacions per a la Lliga de Campions i el títol de la Copa del Rei.

 

En el seu comunicat de despedida, el València «desitja expressar públicament el seu agraïment a Mateu Alemany, en reconeixement a la seua enorme dedicació, esforç i triomfs al llarg de la seua etapa en l’entitat i li desitja la millor de les sorts en la seua trajectòria professional».

 

També pots llegir…

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.