El València CF despedix a Mateu Alemany

Escut del València CF

L’entitat valencianista ho ha anunciat en un comunicat | Pixabay

 

Este dijous de matí, el València CF ha anunciat en un comunicat que, Mateu Alemany, director general del València CF des de l’any 2017, quedarà desvinculat del club pròximanent. Esta notícia, segons ha informat el club de Mestalla, ve «després del principi d’acord ja conseguit fa uns dies per a la rescissió del seu contracte».

 

El fins ara director general del València CF, Mateu Alemany, ha mantingut en les últimes hores una reunió en Singapur per a despedir-se del màxim accionista, Peter Lim, abans de formalitzar en els pròxims dies este acord. Les discrepàncies d’Alemany i Marcelino amb Lim, que es van deixar notar este passat estiu, han provocat l’eixida dels dos en els primers mesos d’esta temporada.

 

Alemany va arribar al València en març del 2017 i ha viscut al costat de l’entrenador Marcelino García Toral, que va ser destituït el passat mes de setembre. En total, dos temporades completes en el club, amb el què va conseguir dos classificacions per a la Lliga de Campions i el títol de la Copa del Rei.

 

En el seu comunicat de despedida, el València «desitja expressar públicament el seu agraïment a Mateu Alemany, en reconeixement a la seua enorme dedicació, esforç i triomfs al llarg de la seua etapa en l’entitat i li desitja la millor de les sorts en la seua trajectòria professional».

 

També pots llegir…

 

 

 

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.