El València CF despedix a Mateu Alemany

Escut del València CF

L’entitat valencianista ho ha anunciat en un comunicat | Pixabay

 

Este dijous de matí, el València CF ha anunciat en un comunicat que, Mateu Alemany, director general del València CF des de l’any 2017, quedarà desvinculat del club pròximanent. Esta notícia, segons ha informat el club de Mestalla, ve «després del principi d’acord ja conseguit fa uns dies per a la rescissió del seu contracte».

 

El fins ara director general del València CF, Mateu Alemany, ha mantingut en les últimes hores una reunió en Singapur per a despedir-se del màxim accionista, Peter Lim, abans de formalitzar en els pròxims dies este acord. Les discrepàncies d’Alemany i Marcelino amb Lim, que es van deixar notar este passat estiu, han provocat l’eixida dels dos en els primers mesos d’esta temporada.

 

Alemany va arribar al València en març del 2017 i ha viscut al costat de l’entrenador Marcelino García Toral, que va ser destituït el passat mes de setembre. En total, dos temporades completes en el club, amb el què va conseguir dos classificacions per a la Lliga de Campions i el títol de la Copa del Rei.

 

En el seu comunicat de despedida, el València «desitja expressar públicament el seu agraïment a Mateu Alemany, en reconeixement a la seua enorme dedicació, esforç i triomfs al llarg de la seua etapa en l’entitat i li desitja la millor de les sorts en la seua trajectòria professional».

 

També pots llegir…

 

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.