12.8 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Raquel Bollo serà iaia amb 43 anys

Raquel Bollo es convertirà en àvia amb 43 anys

Raquel Bollo es convertirà en iaia amb 43 anys | INSTAGRAM

 

Raquel Bollo es convertirà en iaia amb 43 anys. Després de moltes especulacions sobre si la seua filla Alma estava o no embarassada, finalment, la revista ‘Diez Minutos’ ha publicat la notícia de l’embaràs d’Alma Cortés, que serà mare amb només 19 anys, amb la seua parella Juan José, un jove gitano amb qui manté una relació des de fa un any.

 

Alma Cortés presentava el seu nóvio en les xarxes socials fa poques setmanes, en una publicació en què ella ja estava embarassada, tot i que, en aquell moment ningú ho sabia, excepte la parella. En la fotografia en qüestió Alma dissimulava la seua panxa incipient amb una falda negra i una camisa voluminosa. La instantània venia acompanyada d’un missatge molt més romàntic: «Començar amb tu el dia i fer de la nit el dia».

 

Alma Cortés va presentar al seu xicot per Instagram

Alma Cortés va presentar el seu nóvio per Instagram | INSTAGRAM

 

Actualment, la filla de Raquel Bollo és model de passarel·la –de moda sevillana, sobretot– i influencer. A demés, combina la seua faena amb estudis de dret a distància. Viu en ca la iaia materna, encara que, amb l’arribada del xiquet, que es preveu siga entre finals del 2019 i principis del 2020, és probable que s’independitze i busque una nova llar a on formar la seua família.

 

La xica és pràcticament idèntica a sa mare, i s’ha mantingut en l’anonimat fins al dia de hui. A més de compartir aspecte físic, ara també compartiran una història personal molt semblant, ja que Raquel Bollo es va quedar embarassada del seu primer fill a la mateixa edat que Alma. D’eixa manera, Raquel Bollo es convertirà en iaia només 10 anys després de tindre el seu últim fill, Samuel –amb la seua parella actual– que va fer la seua Primera Comunió en Sevilla fa un mes.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.