Raquel Bollo i Anabel Pantoja no van assistir a la despedida de soltera de l’Esteban

Ni Anabel ni Raquel van anar al comiat de soltera de Belén Esteban

Ni Anabel ni Raquel van anar a la despedida de soltera de Belén Esteban | València Diari

 

El dia del casament de Belén Esteban està a punt d’arribar i, a només 20 dies de la boda, la princesa del poble va voler celebrar este cap de setmana passat una despedida de soltera amb les seues companyes de ‘Sálvame’, després de la despedida de soltera ‘oficial’ que va ser en Eivissa amb les seues amigues i familiars.

 

Les seues amigues de ‘Sálvame’, li van preparar un dia molt especial ple de diversió en un cèntric hotel de Madrid. Entre elles es trobaven María Patiño, Gema López, Carlota Corredera, Mila Ximénez, Laura Fa o Lydia Lozano; però no Anabel Pantoja i Raquel Bollo, dos absències prou sonades que han sorprés a tot el món.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gracias por la despedida y sobre todo por estar todas juntas

Una publicación compartida de Belén Esteban (@belenestebanmenendez) el

 

La relació entre Belén Esteban i Raquel Bollo sempre ha sigut magnífica, i és que les dos van connectar de seguida que es van conéixer, durant el 2009 en ‘Sálvame’, i des d’eixe moment han mantingut una amistat sense esquerdes ja que, tot i que han viscut certs conflictes, estos no les han afectat. Per la seua part, Anabel Pantoja i la princesa del poble també han forjat una bona amistat, tot i que la neboda d’Isabel Pantoja es va incorporar més tard a ‘Sálvame’.

No van assistir per un compromís familiar

Les dos van al·legar motius familiars per a no assistir a la despedida, argüint que tenien un compromís familiar al que no podien faltar. Però en les xarxes no s’ha vist ni rastre del resultat d’eixa reunió, cap fotografia ni comentari, com habitualment acostumen a fer tant l’una com l’altra, cosa que pot significar que fora un acte familiar privat. Cal recordar que Anabel Pantoja i Raquel Bollo tenen família en comú, ja que els fills de última són cosins segons d’Anabel Pantoja.

 

Belén Esteban, per la seua part, i tot i l’absència de les seues dos grans amigues, va disfrutar d’una gran despedida de soltera per la que, unes hores abans d’iniciar-se, es mostrava molt nerviosa en una connexió en directe que va realitzar amb el programa ‘Socialité’: «M’han dit que porte un banyador, unes aletes, un vestit de platja, un altre d’eixir, i uns tacons».

 

Belén Esteban estava molt nerviosa amb el seu segon comiat de soltera

Belén Esteban estava molt nerviosa amb la seua segona despedida de soltera | TELECINCO

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.