Belén Esteban recorre a la cirurgia estètica dies abans de la seua boda

Belén Esteban en una de sus vacaciones a la isla

Belén Esteban en una de les seues vacances en Eivissa | Instagram

 

D’ací 20 dies se celebrarà una de les bodes més esperades d’estos últims mesos: la de Belén Esteban amb la seua parella Miguel Marcos. Pareix que tots els preparatius per a este dia tan especial estan passant factura a la col·laboradora, que ha perdut pes per primera volta en la seua vida sense fer cap classe de dieta, tal com va manifestar als seus companys de ‘Sálvame’. A més, els rumors i especulacions sobre el dia de la boda la posen de mal humor un poc, i açò sumat als nervis perquè el dia més esperat està cada volta més prop, han fet que la col·laboradora estiga un poc més irascible del normal.

 

Tot i això, la princesa del poble no vol renunciar a estar radiant en un dels dies que més recordarà de la seua vida, així que ha decidit passar per una clínica estètica per a realitzar-se alguns retocs, els quals de moment, no han transcendit. Així ho anunciava la pròpia clínica a través d’una publicació en Instagram on agraïa a la col·laboradora la confiança dipositada en ells: «El dia 22 de juny Belén Esteban es casa i ha confiat en José Manuel Gómez Villar i en Clínicas Livet per a estar radiant el dia més feliç de la seua vida. Moltes gràcies, Belén».

 

 

Belén Esteban mai ha ocultat que és usuària habitual de la medicina estètica. En una de les seues últimes intervencions es va realitzar el que es coneix com ‘microblanding’, una tècnica de micropigmentació que famoses com Isabel Pantoja ja lluïxen i que dóna com a resultat unes celles molt més definides i estilitzades gràcies a una espècie de tatuatge semipermanent.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mis nuevas cejas con microblading por @cristina_salas_ en @nuriadonaldson

Una publicación compartida de Belén Esteban (@belenestebanmenendez) el

 

La boda, més prop que mai i sense exclusiva

La princesa del poble ja ha declarat per activa i per passiva que el dia de la seua boda no vol que res interferisca en la seua cerimònia ni incomode als seus convidats, així que ha optat per no donar cap exclusiva sobre l’enllaç; tot i això, els últims rumors apunten a què s’estaria repensant la seua postura inamovible, ja que ha transcendit que els convidats hauran de deixar els mòbils aparcats en una sala aïllada i el recinte on se celebra la boda estarà molt protegit per a evitar la presència aèria de drons.

 

Tanta protecció podria indicar que Belén ha decidit finalment vendre la seua boda a una revista? En poques setmanes ho sabrem.

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.