Belén Esteban recorre a la cirurgia estètica dies abans de la seua boda

Belén Esteban en una de sus vacaciones a la isla

Belén Esteban en una de les seues vacances en Eivissa | Instagram

 

D’ací 20 dies se celebrarà una de les bodes més esperades d’estos últims mesos: la de Belén Esteban amb la seua parella Miguel Marcos. Pareix que tots els preparatius per a este dia tan especial estan passant factura a la col·laboradora, que ha perdut pes per primera volta en la seua vida sense fer cap classe de dieta, tal com va manifestar als seus companys de ‘Sálvame’. A més, els rumors i especulacions sobre el dia de la boda la posen de mal humor un poc, i açò sumat als nervis perquè el dia més esperat està cada volta més prop, han fet que la col·laboradora estiga un poc més irascible del normal.

 

Tot i això, la princesa del poble no vol renunciar a estar radiant en un dels dies que més recordarà de la seua vida, així que ha decidit passar per una clínica estètica per a realitzar-se alguns retocs, els quals de moment, no han transcendit. Així ho anunciava la pròpia clínica a través d’una publicació en Instagram on agraïa a la col·laboradora la confiança dipositada en ells: «El dia 22 de juny Belén Esteban es casa i ha confiat en José Manuel Gómez Villar i en Clínicas Livet per a estar radiant el dia més feliç de la seua vida. Moltes gràcies, Belén».

 

 

Belén Esteban mai ha ocultat que és usuària habitual de la medicina estètica. En una de les seues últimes intervencions es va realitzar el que es coneix com ‘microblanding’, una tècnica de micropigmentació que famoses com Isabel Pantoja ja lluïxen i que dóna com a resultat unes celles molt més definides i estilitzades gràcies a una espècie de tatuatge semipermanent.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mis nuevas cejas con microblading por @cristina_salas_ en @nuriadonaldson

Una publicación compartida de Belén Esteban (@belenestebanmenendez) el

 

La boda, més prop que mai i sense exclusiva

La princesa del poble ja ha declarat per activa i per passiva que el dia de la seua boda no vol que res interferisca en la seua cerimònia ni incomode als seus convidats, així que ha optat per no donar cap exclusiva sobre l’enllaç; tot i això, els últims rumors apunten a què s’estaria repensant la seua postura inamovible, ja que ha transcendit que els convidats hauran de deixar els mòbils aparcats en una sala aïllada i el recinte on se celebra la boda estarà molt protegit per a evitar la presència aèria de drons.

 

Tanta protecció podria indicar que Belén ha decidit finalment vendre la seua boda a una revista? En poques setmanes ho sabrem.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Milers de flors comencen a dibuixar el mantell de la Verge en una Ofrena fallera solejada

El primer dia de l'Ofrena de les Falles arranca amb milers de clavells que ja perfilen el mantell de la Verge dels Desemparats. Més de 72.200 rams i prop de 130.000 participants protagonitzen l'acte més emotiu de les festes.

Les mascletaes i els castells de Paiporta tornen al barranc de Poio després de la dana

Paiporta recupera les mascletaes i els castells en el barranc de Poio després de la dana de 2024. La CHJ avala la volta i el programa inclou la Nit del Foc i l'última mascletà.

El temps canvia des de demà en la Comunitat: més vent, baixen les màximes i possibles pluges

Este dimarts seguirà l'ambient estable, amb cels buidats i temperatures a l'alça. Des de demà s'espera més nuvolositat, descens de màximes, vent de nord-est en el litoral i alguna pluja al nord de Castelló.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. Monestir de Poblet i Na Jordana han completat el podi.

El València Basket renova a Nate Reuvers fins a 2028

El pivot ha ampliat el seu vincle per dos temporades més després de consolidar-se com a peça clau en l'equip. Els seus números en Eurolliga i acb sustenten l'aposta.

Futur esperançador per a la rosseta amb rècord de cries i recuperació d’aiguamolls

L'espècie més amenaçada d'Europa encadena rècords de parelles reproductores i cries gràcies a la restauració d'aiguamolls mediterranis. A Espanya passa de 33 femelles en 2019 a 172 a la fi de 2025, encara que seguix en risc.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez, i revalida el títol de 2025. Monestir de Poblet i Na Jordana han completat el podi.

Dos detinguts a Madrid per intentar segrestar un empresari en una furgoneta rumb a Petrer

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens després d'intentar segrestar un empresari per a llevar-li les claus de les seues criptomonedes. La furgoneta tenia com a destí Petrer i va ser interceptada en la zona d'Atocha.