Belén Esteban recorre a la cirurgia estètica dies abans de la seua boda

Belén Esteban en una de sus vacaciones a la isla

Belén Esteban en una de les seues vacances en Eivissa | Instagram

 

D’ací 20 dies se celebrarà una de les bodes més esperades d’estos últims mesos: la de Belén Esteban amb la seua parella Miguel Marcos. Pareix que tots els preparatius per a este dia tan especial estan passant factura a la col·laboradora, que ha perdut pes per primera volta en la seua vida sense fer cap classe de dieta, tal com va manifestar als seus companys de ‘Sálvame’. A més, els rumors i especulacions sobre el dia de la boda la posen de mal humor un poc, i açò sumat als nervis perquè el dia més esperat està cada volta més prop, han fet que la col·laboradora estiga un poc més irascible del normal.

 

Tot i això, la princesa del poble no vol renunciar a estar radiant en un dels dies que més recordarà de la seua vida, així que ha decidit passar per una clínica estètica per a realitzar-se alguns retocs, els quals de moment, no han transcendit. Així ho anunciava la pròpia clínica a través d’una publicació en Instagram on agraïa a la col·laboradora la confiança dipositada en ells: «El dia 22 de juny Belén Esteban es casa i ha confiat en José Manuel Gómez Villar i en Clínicas Livet per a estar radiant el dia més feliç de la seua vida. Moltes gràcies, Belén».

 

 

Belén Esteban mai ha ocultat que és usuària habitual de la medicina estètica. En una de les seues últimes intervencions es va realitzar el que es coneix com ‘microblanding’, una tècnica de micropigmentació que famoses com Isabel Pantoja ja lluïxen i que dóna com a resultat unes celles molt més definides i estilitzades gràcies a una espècie de tatuatge semipermanent.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mis nuevas cejas con microblading por @cristina_salas_ en @nuriadonaldson

Una publicación compartida de Belén Esteban (@belenestebanmenendez) el

 

La boda, més prop que mai i sense exclusiva

La princesa del poble ja ha declarat per activa i per passiva que el dia de la seua boda no vol que res interferisca en la seua cerimònia ni incomode als seus convidats, així que ha optat per no donar cap exclusiva sobre l’enllaç; tot i això, els últims rumors apunten a què s’estaria repensant la seua postura inamovible, ja que ha transcendit que els convidats hauran de deixar els mòbils aparcats en una sala aïllada i el recinte on se celebra la boda estarà molt protegit per a evitar la presència aèria de drons.

 

Tanta protecció podria indicar que Belén ha decidit finalment vendre la seua boda a una revista? En poques setmanes ho sabrem.

Últimes notícies

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.

Visites multisensorials perquè les Fogueres d Alacant siguen accessibles per a tots

Un grup d investigació de la Universitat d Alacant i la Foguera Sèneca-Autobusos ha posat en marxa una prova pilot de visites multisensorials per a acostar el monument a persones amb discapacitat. El projecte FogUAccess busca fer l art i la festa més accessibles amb olors, sons, textures i explicacions adaptades.

Una mascletà berciana fa tremolar les Fogueres de Sant Joan dAlacant

El pirotècnic Pedro Alonso, de la firma Pibierzo, ha debutat en el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan dAlacant amb un espectacle anomenat Terremoto berciano en el cielo alicantino, que ha arribat als 126,8 decibels en 5 minuts i 41 segons.

CCOO PV es persona com a acusació popular pel cas de la professora agredida per un policia a València

CCOO PV s'ha personat com a acusació popular en la causa oberta per l'agressió d'un policia nacional a una professora jubilada durant la vaga del professorat valencià el 31 de maig a València. El sindicat demana imputar diversos delictes a l'agent i reclama la seua suspensió cautelar de funcions.

Roben el coure d’un pou agrícola arranjat per la dana només un dia després d’acabar les obres

La comunitat de regants La Serreta i La Escala, que rega quasi 500 hectàrees en pobles com Real i Montroi, ha patit un robatori de coure valorat en més de 25.000 euros només 24 hores després de finalitzar les obres de reparació del pou danyat per la dana.

Obres a la Gran Via Marqués del Túria: menys soroll i asfalt nou este estiu

L’Ajuntament de València ha iniciat la renovació de més de 22.000 m2 de calçada a la Gran Via Marqués del Túria amb asfalt fonoabsorbent que reduirà fins a 10 decibels el soroll del trànsit i fins a un 20 % les emissions de CO₂. Les obres, adjudicades per 1,24 milions d’euros, s’allargaran fins a finals d’agost.

Pérez Llorca veu en la condemna a Ábalos l’inici del final del sanchisme

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, interpreta la condemna a 24 anys de presó a José Luis Ábalos com l’inici del final del sanchisme a Espanya i en la Comunitat Valenciana, i pressiona Pedro Sánchez perquè convoque eleccions.

Bernabé acusa la Generalitat de ocultar dades clau durant la dana del 29 d’octubre

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que la Generalitat va convocar tard el Cecopi, no va aportar anàlisis de pluja ni va traslladar al centre les més de 11.000 telefonades al 112 durant la dana del 29 d’octubre de 2024.