Belén Esteban recorre a la cirurgia estètica dies abans de la seua boda

Belén Esteban en una de sus vacaciones a la isla

Belén Esteban en una de les seues vacances en Eivissa | Instagram

 

D’ací 20 dies se celebrarà una de les bodes més esperades d’estos últims mesos: la de Belén Esteban amb la seua parella Miguel Marcos. Pareix que tots els preparatius per a este dia tan especial estan passant factura a la col·laboradora, que ha perdut pes per primera volta en la seua vida sense fer cap classe de dieta, tal com va manifestar als seus companys de ‘Sálvame’. A més, els rumors i especulacions sobre el dia de la boda la posen de mal humor un poc, i açò sumat als nervis perquè el dia més esperat està cada volta més prop, han fet que la col·laboradora estiga un poc més irascible del normal.

 

Tot i això, la princesa del poble no vol renunciar a estar radiant en un dels dies que més recordarà de la seua vida, així que ha decidit passar per una clínica estètica per a realitzar-se alguns retocs, els quals de moment, no han transcendit. Així ho anunciava la pròpia clínica a través d’una publicació en Instagram on agraïa a la col·laboradora la confiança dipositada en ells: «El dia 22 de juny Belén Esteban es casa i ha confiat en José Manuel Gómez Villar i en Clínicas Livet per a estar radiant el dia més feliç de la seua vida. Moltes gràcies, Belén».

 

 

Belén Esteban mai ha ocultat que és usuària habitual de la medicina estètica. En una de les seues últimes intervencions es va realitzar el que es coneix com ‘microblanding’, una tècnica de micropigmentació que famoses com Isabel Pantoja ja lluïxen i que dóna com a resultat unes celles molt més definides i estilitzades gràcies a una espècie de tatuatge semipermanent.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mis nuevas cejas con microblading por @cristina_salas_ en @nuriadonaldson

Una publicación compartida de Belén Esteban (@belenestebanmenendez) el

 

La boda, més prop que mai i sense exclusiva

La princesa del poble ja ha declarat per activa i per passiva que el dia de la seua boda no vol que res interferisca en la seua cerimònia ni incomode als seus convidats, així que ha optat per no donar cap exclusiva sobre l’enllaç; tot i això, els últims rumors apunten a què s’estaria repensant la seua postura inamovible, ja que ha transcendit que els convidats hauran de deixar els mòbils aparcats en una sala aïllada i el recinte on se celebra la boda estarà molt protegit per a evitar la presència aèria de drons.

 

Tanta protecció podria indicar que Belén ha decidit finalment vendre la seua boda a una revista? En poques setmanes ho sabrem.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.