Belén Esteban recorre a la cirurgia estètica dies abans de la seua boda

Belén Esteban en una de sus vacaciones a la isla

Belén Esteban en una de les seues vacances en Eivissa | Instagram

 

D’ací 20 dies se celebrarà una de les bodes més esperades d’estos últims mesos: la de Belén Esteban amb la seua parella Miguel Marcos. Pareix que tots els preparatius per a este dia tan especial estan passant factura a la col·laboradora, que ha perdut pes per primera volta en la seua vida sense fer cap classe de dieta, tal com va manifestar als seus companys de ‘Sálvame’. A més, els rumors i especulacions sobre el dia de la boda la posen de mal humor un poc, i açò sumat als nervis perquè el dia més esperat està cada volta més prop, han fet que la col·laboradora estiga un poc més irascible del normal.

 

Tot i això, la princesa del poble no vol renunciar a estar radiant en un dels dies que més recordarà de la seua vida, així que ha decidit passar per una clínica estètica per a realitzar-se alguns retocs, els quals de moment, no han transcendit. Així ho anunciava la pròpia clínica a través d’una publicació en Instagram on agraïa a la col·laboradora la confiança dipositada en ells: «El dia 22 de juny Belén Esteban es casa i ha confiat en José Manuel Gómez Villar i en Clínicas Livet per a estar radiant el dia més feliç de la seua vida. Moltes gràcies, Belén».

 

 

Belén Esteban mai ha ocultat que és usuària habitual de la medicina estètica. En una de les seues últimes intervencions es va realitzar el que es coneix com ‘microblanding’, una tècnica de micropigmentació que famoses com Isabel Pantoja ja lluïxen i que dóna com a resultat unes celles molt més definides i estilitzades gràcies a una espècie de tatuatge semipermanent.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mis nuevas cejas con microblading por @cristina_salas_ en @nuriadonaldson

Una publicación compartida de Belén Esteban (@belenestebanmenendez) el

 

La boda, més prop que mai i sense exclusiva

La princesa del poble ja ha declarat per activa i per passiva que el dia de la seua boda no vol que res interferisca en la seua cerimònia ni incomode als seus convidats, així que ha optat per no donar cap exclusiva sobre l’enllaç; tot i això, els últims rumors apunten a què s’estaria repensant la seua postura inamovible, ja que ha transcendit que els convidats hauran de deixar els mòbils aparcats en una sala aïllada i el recinte on se celebra la boda estarà molt protegit per a evitar la presència aèria de drons.

 

Tanta protecció podria indicar que Belén ha decidit finalment vendre la seua boda a una revista? En poques setmanes ho sabrem.

Anuncios

Últimes notícies

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.