17.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Sandra Barneda es pronuncia per primera volta després de la ruptura amb Nagore

 

Des que ha eixit a la llum que Nagore Robles i Sandra Barneda han posat el punt final a la seua relació de més de 3 anys, cap de les dos parts de la parella s’havia pronunciat fins al moment, en què Sandra Barneda ha sigut preguntada recentment per la seua exparella.

 

La presentadora ha confirmat a la seua manera la ruptura definitiva amb Nagore, quan uns periodistes li han preguntat pel seu nou projecte professional, presentar el programa de Cuatro ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ en substitució de Toñi Moreno, cosa que provocarà que compartisca el plató diàriament amb la seua ex: «Home, mai m’ha importat compartir plató amb ella, tampoc ara», ha reconegut.

 

No vol parlar de la seua separació

Ara bé, respecte als motius de la seua separació, no n’ha volgut donar cap detall: «No parlaré del tema, però gràcies per preocupar-vos de com estic», afirmava taxativa.

 

El mal moment personal de Sandra Barneda contrasta amb l’excel·lent etapa professional que travessa, qui agarrarà les regnes del programa de cites ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ mentres que Toñi Moreno estiga de baixa maternal: «Estic encantada» responia la presentadora, «I per fi puc dir que, a més, estic escrivint una novel·la. Tinc molts projectes que encara no puc explicar», revelava Barneda.

 

La ruptura entre Sandra Barneda i Nagore Robles no va agarrar desprevingut a cap dels seguidors de la parella, ja que feia temps que es rumorejava que la relació estava travessant una profunda crisi sentimental.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.