Sandra Barneda es pronuncia per primera volta després de la ruptura amb Nagore

 

Des que ha eixit a la llum que Nagore Robles i Sandra Barneda han posat el punt final a la seua relació de més de 3 anys, cap de les dos parts de la parella s’havia pronunciat fins al moment, en què Sandra Barneda ha sigut preguntada recentment per la seua exparella.

 

La presentadora ha confirmat a la seua manera la ruptura definitiva amb Nagore, quan uns periodistes li han preguntat pel seu nou projecte professional, presentar el programa de Cuatro ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ en substitució de Toñi Moreno, cosa que provocarà que compartisca el plató diàriament amb la seua ex: «Home, mai m’ha importat compartir plató amb ella, tampoc ara», ha reconegut.

 

No vol parlar de la seua separació

Ara bé, respecte als motius de la seua separació, no n’ha volgut donar cap detall: «No parlaré del tema, però gràcies per preocupar-vos de com estic», afirmava taxativa.

 

El mal moment personal de Sandra Barneda contrasta amb l’excel·lent etapa professional que travessa, qui agarrarà les regnes del programa de cites ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ mentres que Toñi Moreno estiga de baixa maternal: «Estic encantada» responia la presentadora, «I per fi puc dir que, a més, estic escrivint una novel·la. Tinc molts projectes que encara no puc explicar», revelava Barneda.

 

La ruptura entre Sandra Barneda i Nagore Robles no va agarrar desprevingut a cap dels seguidors de la parella, ja que feia temps que es rumorejava que la relació estava travessant una profunda crisi sentimental.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.