Sandra Barneda es pronuncia per primera volta després de la ruptura amb Nagore

 

Des que ha eixit a la llum que Nagore Robles i Sandra Barneda han posat el punt final a la seua relació de més de 3 anys, cap de les dos parts de la parella s’havia pronunciat fins al moment, en què Sandra Barneda ha sigut preguntada recentment per la seua exparella.

 

La presentadora ha confirmat a la seua manera la ruptura definitiva amb Nagore, quan uns periodistes li han preguntat pel seu nou projecte professional, presentar el programa de Cuatro ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ en substitució de Toñi Moreno, cosa que provocarà que compartisca el plató diàriament amb la seua ex: «Home, mai m’ha importat compartir plató amb ella, tampoc ara», ha reconegut.

 

No vol parlar de la seua separació

Ara bé, respecte als motius de la seua separació, no n’ha volgut donar cap detall: «No parlaré del tema, però gràcies per preocupar-vos de com estic», afirmava taxativa.

 

El mal moment personal de Sandra Barneda contrasta amb l’excel·lent etapa professional que travessa, qui agarrarà les regnes del programa de cites ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ mentres que Toñi Moreno estiga de baixa maternal: «Estic encantada» responia la presentadora, «I per fi puc dir que, a més, estic escrivint una novel·la. Tinc molts projectes que encara no puc explicar», revelava Barneda.

 

La ruptura entre Sandra Barneda i Nagore Robles no va agarrar desprevingut a cap dels seguidors de la parella, ja que feia temps que es rumorejava que la relació estava travessant una profunda crisi sentimental.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Trobat enterrat en formigó l’empresari vinculat al crim de la viuda de Sala

La Policia troba el cos que tot apunta que és de l'empresari Jesús Tavira, sepultat a més de dos metres en un aljub, embolicat en plàstic i amb múltiples ferides d'arma blanca. Hi ha quatre detinguts i no es descarten més arrestos.

Centenars de taxis col·lapsen el centre de València per a exigir límits a les VTC

Centenars de taxistes recorren el centre de València en marxa lenta per a denunciar l'intrusisme de les VTC i pressionar a la Generalitat perquè aprove un nou decret que limite estes llicències.

Consum eleva el seu benefici a 122 milions en 2025 i fixa la seua entrada a Madrid per a 2028

Consum tanca 2025 amb un benefici de 122 milions d'euros, un 12,3% més que l'any anterior, i anuncia la seua arribada a la Comunitat de Madrid en 2028 amb un supermercat a Parla.

Infermeria d’Urgències es mobilitza a València per la greu falta de personal

Personal d'Infermeria d'Urgències de diversos hospitals valencians es concentra per a denunciar una falta de personal que consideren insostenible i de risc per a pacients i professionals.

Pérez Llorca dona per conclosa la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits

La Generalitat dona per finalitzada la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits i l'obertura de València Sud i el nou Lloc de Comandament, i impulsa un pla d'inversions fins a 2030.

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.