Sandra Barneda es pronuncia per primera volta després de la ruptura amb Nagore

 

Des que ha eixit a la llum que Nagore Robles i Sandra Barneda han posat el punt final a la seua relació de més de 3 anys, cap de les dos parts de la parella s’havia pronunciat fins al moment, en què Sandra Barneda ha sigut preguntada recentment per la seua exparella.

 

La presentadora ha confirmat a la seua manera la ruptura definitiva amb Nagore, quan uns periodistes li han preguntat pel seu nou projecte professional, presentar el programa de Cuatro ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ en substitució de Toñi Moreno, cosa que provocarà que compartisca el plató diàriament amb la seua ex: «Home, mai m’ha importat compartir plató amb ella, tampoc ara», ha reconegut.

 

No vol parlar de la seua separació

Ara bé, respecte als motius de la seua separació, no n’ha volgut donar cap detall: «No parlaré del tema, però gràcies per preocupar-vos de com estic», afirmava taxativa.

 

El mal moment personal de Sandra Barneda contrasta amb l’excel·lent etapa professional que travessa, qui agarrarà les regnes del programa de cites ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ mentres que Toñi Moreno estiga de baixa maternal: «Estic encantada» responia la presentadora, «I per fi puc dir que, a més, estic escrivint una novel·la. Tinc molts projectes que encara no puc explicar», revelava Barneda.

 

La ruptura entre Sandra Barneda i Nagore Robles no va agarrar desprevingut a cap dels seguidors de la parella, ja que feia temps que es rumorejava que la relació estava travessant una profunda crisi sentimental.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

‘Polígono X’ triomfa al Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i accedix directament als Goya

El curt ‘Polígono X’, rodat quasi íntegrament en pla seqüència pel lleonés Néstor López, ha guanyat el Faro de Plata del Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i es classifica directament per als Premis Goya i els Premis Fugaz de 2027.

‘Polígono X’ triomfa al Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i es classifica per als Goya

El curt ‘Polígono X’, del director lleonés Néstor López, ha guanyat el Faro de Plata del Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i s’ha classificat directament per als Goya i els Premis Fugaz de 2027.

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.