Mastodon
23 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Sandra Barneda es pronuncia per primera volta després de la ruptura amb Nagore

 

Des que ha eixit a la llum que Nagore Robles i Sandra Barneda han posat el punt final a la seua relació de més de 3 anys, cap de les dos parts de la parella s’havia pronunciat fins al moment, en què Sandra Barneda ha sigut preguntada recentment per la seua exparella.

 

La presentadora ha confirmat a la seua manera la ruptura definitiva amb Nagore, quan uns periodistes li han preguntat pel seu nou projecte professional, presentar el programa de Cuatro ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ en substitució de Toñi Moreno, cosa que provocarà que compartisca el plató diàriament amb la seua ex: «Home, mai m’ha importat compartir plató amb ella, tampoc ara», ha reconegut.

 

No vol parlar de la seua separació

Ara bé, respecte als motius de la seua separació, no n’ha volgut donar cap detall: «No parlaré del tema, però gràcies per preocupar-vos de com estic», afirmava taxativa.

 

El mal moment personal de Sandra Barneda contrasta amb l’excel·lent etapa professional que travessa, qui agarrarà les regnes del programa de cites ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ mentres que Toñi Moreno estiga de baixa maternal: «Estic encantada» responia la presentadora, «I per fi puc dir que, a més, estic escrivint una novel·la. Tinc molts projectes que encara no puc explicar», revelava Barneda.

 

La ruptura entre Sandra Barneda i Nagore Robles no va agarrar desprevingut a cap dels seguidors de la parella, ja que feia temps que es rumorejava que la relació estava travessant una profunda crisi sentimental.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investigat per homicidi un conductor que va donar positiu en drogues després de xocar amb un cotxe avariat en la V-30

La Guàrdia Civil investiga per homicidi per imprudència greu al conductor d'un tractocamión que va donar positiu en drogues després de col·lidir amb un turisme parat per avaria en la V-30, a Paterna. La conductora, de 73 anys, va morir.

Presó provisional per al detingut pel tiroteig d’Alfafar després d’entregar-se

Un jutjat ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós del tiroteig de l'1 de setembre a Alfafar, que es va entregar a la Guàrdia Civil. La causa passa al Tribunal d'Instància de Catarroja per temptativa d'homicidi i tinença il·lícita d'armes.

Desmantellen una plantació de marihuana a Benimodo i arresten a dos sospitosos

La Guàrdia Civil va localitzar el cultiu per la forta olor que emanava d'un camp i es va confiscar de 42 plantes en floració. Un dels arrestats va amenaçar a un agent i l'altre va intentar fugir.

Troben nous fòssils de dinosaures herbívors del Juràsic Superior a Terol i València

Noves restes d'ornitòpodes a Terol i València revelen una diversitat inesperada en ecosistemes costaners del Juràsic Superior i confirmen a Oblitosaurus bunnueli.

El detingut pel tiroteig d’Alfafar ingressa a la presó provisional sense fiança

El Jutjat d'Instrucció 19 de València ordena presó provisional, comunicada i sense fiança per al sospitós del tiroteig de l'1 de setembre a Alfafar. L'home es va entregar en la Comandància de la Guàrdia Civil i la causa passa al Tribunal d'Instància de Catarroja.

Dos bones notícies per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre la importància de les ajudes que ha rebut l'AVL per part de diferents Governs

Tres detinguts per una xarxa que venia joies falses a cases de compravenda a Elx

Tres persones han sigut arrestades a Elx per integrar una xarxa que col·locava peces banyades en or com si anaren de 9 quirats en cases de compravenda. La intervenció policial va limitar el perjuí a 4.700 euros i la investigació seguix oberta per a localitzar a més implicats.

Baixen les opcions de ruixats a València i Castelló i les temperatures a penes varien

La jornada deixa un risc baix de ruixats en els litorals de València i Castelló al matí i a l'interior de Castelló a la vesprada. El vent serà fluix i tendirà a component este des del migdia, amb temperatures similars a les de dies anteriors.