Sarah, la neboda d’Ana Duato, demana perdó a la seua tia

La neboda de l’actriu Ana Duato, Sara Duato, no va tindre unes dures paraules cap a la seua tia i és per això que es va convertir en notícia, estes declaracions les feia en exclusiva per a Telecinco, el programa de María Patiño “Socialité”, en les quals definia a la seua tia de “persona interessada” i en les quals afirmava que tenia dos cares, una de portes per a fora i una altra cap a dins.

Sarah parlant dels seus pares: “Els he donat molts problemes”

De nou, Sarah Duato ha triat el programa “Socialité” per a parlar públicament de la seua tia però esta vegada per a una cosa molt diferent. Sara, amb llàgrimes en els ulls, ha demanat perdó a la seua tia: “Vull demanar perdó a la meua família pel que vaig fer, no em penedisc del que vaig dir perquè ho continue pensant, però sí que sent la forma en la qual ho vaig fer“.

Sarah Duato: “Amb dotze anys em van diagnosticar per primera vegada depressió”

A més, Sarah ha reconegut que amb només 12 anys li van diagnosticar la seua primera depressió i que no va trigar a començar a tontejar amb les drogues i l’alcohol: “Vaig començar amb l’alcohol molt jove i vaig començar també amb l’anorèxia, problemes mentals, un intent de suïcidi per sobredosi…“.

Totalment recuperada

Sarah Duato ara està recuperada i compte la seua història per a ajudar a les persones que es troben en la mateixa situació: “Jo ja estic bé, li dec molt als meus amics que són les persones en les quals em recolze, no vull donar-li problemes als meus pares que ja bastants disgustos els he donat“.

Ana Duato

Ana Duato és benvolguda actriu espanyola que ha destacat tant com intèrpret de cinema com de televisió. El seu personatge com Merche en la popular sèrie de TVE1 ‘Cuéntame como pasó’ li ha reportat un gran reconeixement entre la crítica i els teleespectadors espanyols.

Esta valenciana va tenir sempre clar que el seu futur estava en el món de l’espectacle. Per això des de nena va col·laborar amb diferents grups de teatre, fins que en 1987 li va arribar la seua gran oportunitat de debutar en la pantalla gran. Basilio Marín Patino va ser el cineasta que va fitxar a Ana per a formar part del repartiment de ‘Madrid’, la cinta que va suposar el debut de Duato.

Des de llavors, esta actriu ha intervingut en altres pel·lícules espanyoles com ‘Un negro con saxo’, ‘Cómo levantar 1000 quilos’, ‘Una estación de paso’, ‘Y creó en el nombre del padre’, ‘Los amigos de la muerte’, ‘El perro del hortelano’, ‘El color de las nuves’, ‘La vuelta de El Coyote’ o ‘Las razones de mis amigos’, totes elles rodades i estrenades des de finals de la dècada dels 80 fins a l’arribada del nou segle.

En qualsevol cas, Ana Duato deu la seua fama a un altre mitjà, la televisió. Des que comencés a obrir-se pas en la pantalla petita amb la seua intervenció en la sèrie ‘Brigada Central’, dirigida per Pedro Masó, hem pogut veure-la en multitud de produccions televisives. Com a curiositat, cal esmentar que va ser en este primer projecte emés per TVE on va conéixer a Imanol Arias, amb qui tornaria a actuar anys després.

‘Villarriba i Villabajo’ va ser una altra de les sèries en les quals Ana Duato va actuar a mitjan 90. En ella intervenia com co-protagonista al costat de Juanjo Puigcorbé. Per este rol va ser nominada al premi Fotogrames de Plata en la categoria de millor intèrpret televisiva i el seu nom va començar a ser conegut.

En 1997 seria el torn de ‘Médico de família‘, la sèrie de Telecinco que va portar a Ana Duato a aconseguir el fotogramas de Plata. No obstant això, i malgrat que ella adorava el seu personatge, va haver de deixar la sèrie donat el seu embaràs del seu primer fill. Ràpidament, això sí, tornaria a la pantalla petita amb ‘Benvolgut Mestre’ i ‘Mediterrani’, on va tenir ocasió de demostrar la seua versatilitat.

El paper més reconegut de la seua carrera és el que porta desenvolupant des de l’any 2001 en la sèrie ‘Cuéntame como pasó‘. A ell s’ha dedicat quasi per complet els últims anys.

És ambaixadora d’UNICEF.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.