Serrat confessa el secret millor guardat de Joaquín Sabina

Joaquín Sabina

Joaquín Sabina prepara també un biopic | GTRES

 

No sabem si la intenció de Joaquín Sabina era portar en la màxima privacitat la decisió de casar-se amb la seua parella, Jimena Coronado, però Joan Manuel Serrat se li ha avançat i ha contat la decisió més personal del seu amic.

 

La confessió arriba just quan Sabina i Serrat estan fent gira junts per Llatinoamèrica i això els estaria portant a compartir molts moments i pel que pareix, confessions d’àmbit personal. Segons apunta esta informació, Sabina li hauria demanat matrimoni a la persona amb la què fa més de vint anys que compartix una relació. Pel que pareix, seria un simple tràmit, perquè la parella ja porta dos dècades compartint domicili en Madrid i disfruten d’una relació que els porta a compartir molts moments junts.

 

Jimena és musa d’inspiració del cantant

Jimena Coronado és filla de l’ex-President del Banc Central de Reserva de el Perú i, a més, el cantant la considera la seua musa. I es que, en més d’una ocasió, ha explicat que ha sigut ella qui li ha inspirat moltes lletres i melodies que després ha convertit en els seus èxits musicals.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.