Serrat confessa el secret millor guardat de Joaquín Sabina

Joaquín Sabina

Joaquín Sabina prepara també un biopic | GTRES

 

No sabem si la intenció de Joaquín Sabina era portar en la màxima privacitat la decisió de casar-se amb la seua parella, Jimena Coronado, però Joan Manuel Serrat se li ha avançat i ha contat la decisió més personal del seu amic.

 

La confessió arriba just quan Sabina i Serrat estan fent gira junts per Llatinoamèrica i això els estaria portant a compartir molts moments i pel que pareix, confessions d’àmbit personal. Segons apunta esta informació, Sabina li hauria demanat matrimoni a la persona amb la què fa més de vint anys que compartix una relació. Pel que pareix, seria un simple tràmit, perquè la parella ja porta dos dècades compartint domicili en Madrid i disfruten d’una relació que els porta a compartir molts moments junts.

 

Jimena és musa d’inspiració del cantant

Jimena Coronado és filla de l’ex-President del Banc Central de Reserva de el Perú i, a més, el cantant la considera la seua musa. I es que, en més d’una ocasió, ha explicat que ha sigut ella qui li ha inspirat moltes lletres i melodies que després ha convertit en els seus èxits musicals.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal