19.4 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Serrat confessa el secret millor guardat de Joaquín Sabina

Joaquín Sabina

Joaquín Sabina prepara també un biopic | GTRES

 

No sabem si la intenció de Joaquín Sabina era portar en la màxima privacitat la decisió de casar-se amb la seua parella, Jimena Coronado, però Joan Manuel Serrat se li ha avançat i ha contat la decisió més personal del seu amic.

 

La confessió arriba just quan Sabina i Serrat estan fent gira junts per Llatinoamèrica i això els estaria portant a compartir molts moments i pel que pareix, confessions d’àmbit personal. Segons apunta esta informació, Sabina li hauria demanat matrimoni a la persona amb la què fa més de vint anys que compartix una relació. Pel que pareix, seria un simple tràmit, perquè la parella ja porta dos dècades compartint domicili en Madrid i disfruten d’una relació que els porta a compartir molts moments junts.

 

Jimena és musa d’inspiració del cantant

Jimena Coronado és filla de l’ex-President del Banc Central de Reserva de el Perú i, a més, el cantant la considera la seua musa. I es que, en més d’una ocasió, ha explicat que ha sigut ella qui li ha inspirat moltes lletres i melodies que després ha convertit en els seus èxits musicals.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.