Serrat confessa el secret millor guardat de Joaquín Sabina

Joaquín Sabina

Joaquín Sabina prepara també un biopic | GTRES

 

No sabem si la intenció de Joaquín Sabina era portar en la màxima privacitat la decisió de casar-se amb la seua parella, Jimena Coronado, però Joan Manuel Serrat se li ha avançat i ha contat la decisió més personal del seu amic.

 

La confessió arriba just quan Sabina i Serrat estan fent gira junts per Llatinoamèrica i això els estaria portant a compartir molts moments i pel que pareix, confessions d’àmbit personal. Segons apunta esta informació, Sabina li hauria demanat matrimoni a la persona amb la què fa més de vint anys que compartix una relació. Pel que pareix, seria un simple tràmit, perquè la parella ja porta dos dècades compartint domicili en Madrid i disfruten d’una relació que els porta a compartir molts moments junts.

 

Jimena és musa d’inspiració del cantant

Jimena Coronado és filla de l’ex-President del Banc Central de Reserva de el Perú i, a més, el cantant la considera la seua musa. I es que, en més d’una ocasió, ha explicat que ha sigut ella qui li ha inspirat moltes lletres i melodies que després ha convertit en els seus èxits musicals.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.