Carmen Borrego abusa del Photoshop i les xarxes se’n riuen

Carmen Borrego

Carmen Borrego està molt activa en les xarxes socials | GTRES

 

La filla menuda de María Teresa Campos ha compartit una fotografia en les seues xarxes socials, a on se la veu disfrutar d’un dinar al restaurant madrileny 5 de Tirso. El que hauria de ser una publicació més s’ha convertit en pocs minuts en el punt de totes les crítiques

 

Els internautes més ràpids han detectat certes anomalies en la fotografia i acusen a la comunicadora d’haver utilitzat el Photoshop per a retocar la instantània. La falta de pràctica o l’abús de les opcions que oferix, han fet més que evidents discordances que deixen en evidència a Borrego.

 

 

El que més ha sorprés ha sigut la textura totalment llisa de la cara de la presentadora. També l’absència de llum a tota la fotografia, excepte en la seua cara, que se veu prou il·luminada. És tanta l’exageració que, fins i tot, alguns usuaris han dubtat de si la cara havia sigut copiada i pegada d’una altra foto per a afavorir la instantània. 

 

Altres famosos que també han quedat en evidència 

No és estrany l’ús d’estes aplicacions per part de les ‘celebrities’ de la televisió, que solen aplicar filtres i retocs per afavorir els moments que compartixen en les xarxes. Alguns tenen més traça i altres cometen errors que es convertixen en virals. És el cas de la presentadora Cristina Tàrrega, que va voler reduir-se la cintura i va esborrar una part d’esta. També Cepeda va voler retocar-se l’esquena i va desfigurar la mampara de la dutxa,Roi Méndez, que va voler simular que hi havia molta més gent en un dels seus concerts i va clonar a una mateixa xica que apareixia en la foto repetida en fins a cinc ocasions.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renúncia a l’acta el regidor d’Altea de Compromís denunciat per bufetejar a la seua parella

Rafael Ramón Mompó ha renunciat este dimarts a la seua acta després de ser detingut el diumenge per bufetejar a la seua parella i causar-li lesions lleus. L'alcalde ha acceptat la dimissió i el govern local ha expressat una condemna rotunda de la violència contra les dones.

Rècord de cries i restauració d’aiguamolls impulsen el futur de la rosseta

L'espècie més amenaçada d'Europa mostra un horitzó 'esperançador' després de la recuperació d'aiguamolls mediterranis i el rècord recent de parelles i cries. El projecte LIFE ha restaurat 3.600 hectàrees i alliberat més de 3.700 exemplars, encara que el risc d'extinció persistix.

Bragarnik admet que l’Elx ‘camina perdut’ i demana no donar-ho per mort

Christian Bragarnik ha publicat un missatge en Instagram en el qual admet la mala ratxa de l'Elx i reclama unió. L'equip va entrar en descens després d'onze jornades sense guanyar en 2026 i busca reaccionar davant el Mallorca a casa.

Les obres del pont de la A-7 a Paterna podrien durar entre 6 i 12 mesos

Les reparacions del pont de la A-7 a Paterna, danyat per l'incendi d'un camió, podrien estendre's de sis mesos a un any. Es mantenen corts de carril i es preveuen retencions.

Dos anys de presó per agredir de forma continuada a la filla menor d’una amiga a Xixona

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home de 47 anys a dos anys de presó per agressió sexual continuada a la filla menor d'una amiga a Xixona. Va admetre els fets i haurà d'allunyar-se 10 anys, complir 5 de llibertat vigilada i indemnitzar a la víctima.

Detingut a Algemesí per violència masclista després d’agredir a una dona davant els seus dos fills menors

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a un home de 34 anys per un presumpte delicte de violència masclista després d'agredir a una dona de 25 en presència dels seus dos fills menors. L'alerta al 112 i la col·laboració veïnal van facilitar la seua localització en la via pública malgrat la seua fugida.

Amparito, el WhatsApp amb IA per a gaudir les Falles en tots els idiomes europeus

Amparito és un assistent per WhatsApp que guia les Falles de València amb IA, en qualsevol idioma europeu. Informa d'actes, monuments i plans per a gaudir la festa.

La Comunitat Valenciana lidera l’ocupació turística al febrer amb una alça del 3,8% i 7.489 afiliats més

L'afiliació en activitats turístiques va augmentar en la Comunitat Valenciana un 3,8% al febrer, 7.489 treballadors més. El sector va avançar per damunt de la mitjana nacional.