Carmen Borrego abusa del Photoshop i les xarxes se’n riuen

Carmen Borrego

Carmen Borrego està molt activa en les xarxes socials | GTRES

 

La filla menuda de María Teresa Campos ha compartit una fotografia en les seues xarxes socials, a on se la veu disfrutar d’un dinar al restaurant madrileny 5 de Tirso. El que hauria de ser una publicació més s’ha convertit en pocs minuts en el punt de totes les crítiques

 

Els internautes més ràpids han detectat certes anomalies en la fotografia i acusen a la comunicadora d’haver utilitzat el Photoshop per a retocar la instantània. La falta de pràctica o l’abús de les opcions que oferix, han fet més que evidents discordances que deixen en evidència a Borrego.

 

 

El que més ha sorprés ha sigut la textura totalment llisa de la cara de la presentadora. També l’absència de llum a tota la fotografia, excepte en la seua cara, que se veu prou il·luminada. És tanta l’exageració que, fins i tot, alguns usuaris han dubtat de si la cara havia sigut copiada i pegada d’una altra foto per a afavorir la instantània. 

 

Altres famosos que també han quedat en evidència 

No és estrany l’ús d’estes aplicacions per part de les ‘celebrities’ de la televisió, que solen aplicar filtres i retocs per afavorir els moments que compartixen en les xarxes. Alguns tenen més traça i altres cometen errors que es convertixen en virals. És el cas de la presentadora Cristina Tàrrega, que va voler reduir-se la cintura i va esborrar una part d’esta. També Cepeda va voler retocar-se l’esquena i va desfigurar la mampara de la dutxa,Roi Méndez, que va voler simular que hi havia molta més gent en un dels seus concerts i va clonar a una mateixa xica que apareixia en la foto repetida en fins a cinc ocasions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.