17.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Carmen Borrego abusa del Photoshop i les xarxes se’n riuen

Carmen Borrego

Carmen Borrego està molt activa en les xarxes socials | GTRES

 

La filla menuda de María Teresa Campos ha compartit una fotografia en les seues xarxes socials, a on se la veu disfrutar d’un dinar al restaurant madrileny 5 de Tirso. El que hauria de ser una publicació més s’ha convertit en pocs minuts en el punt de totes les crítiques

 

Els internautes més ràpids han detectat certes anomalies en la fotografia i acusen a la comunicadora d’haver utilitzat el Photoshop per a retocar la instantània. La falta de pràctica o l’abús de les opcions que oferix, han fet més que evidents discordances que deixen en evidència a Borrego.

 

 

El que més ha sorprés ha sigut la textura totalment llisa de la cara de la presentadora. També l’absència de llum a tota la fotografia, excepte en la seua cara, que se veu prou il·luminada. És tanta l’exageració que, fins i tot, alguns usuaris han dubtat de si la cara havia sigut copiada i pegada d’una altra foto per a afavorir la instantània. 

 

Altres famosos que també han quedat en evidència 

No és estrany l’ús d’estes aplicacions per part de les ‘celebrities’ de la televisió, que solen aplicar filtres i retocs per afavorir els moments que compartixen en les xarxes. Alguns tenen més traça i altres cometen errors que es convertixen en virals. És el cas de la presentadora Cristina Tàrrega, que va voler reduir-se la cintura i va esborrar una part d’esta. També Cepeda va voler retocar-se l’esquena i va desfigurar la mampara de la dutxa,Roi Méndez, que va voler simular que hi havia molta més gent en un dels seus concerts i va clonar a una mateixa xica que apareixia en la foto repetida en fins a cinc ocasions.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.