Carmen Borrego abusa del Photoshop i les xarxes se’n riuen

Carmen Borrego

Carmen Borrego està molt activa en les xarxes socials | GTRES

 

La filla menuda de María Teresa Campos ha compartit una fotografia en les seues xarxes socials, a on se la veu disfrutar d’un dinar al restaurant madrileny 5 de Tirso. El que hauria de ser una publicació més s’ha convertit en pocs minuts en el punt de totes les crítiques

 

Els internautes més ràpids han detectat certes anomalies en la fotografia i acusen a la comunicadora d’haver utilitzat el Photoshop per a retocar la instantània. La falta de pràctica o l’abús de les opcions que oferix, han fet més que evidents discordances que deixen en evidència a Borrego.

 

 

El que més ha sorprés ha sigut la textura totalment llisa de la cara de la presentadora. També l’absència de llum a tota la fotografia, excepte en la seua cara, que se veu prou il·luminada. És tanta l’exageració que, fins i tot, alguns usuaris han dubtat de si la cara havia sigut copiada i pegada d’una altra foto per a afavorir la instantània. 

 

Altres famosos que també han quedat en evidència 

No és estrany l’ús d’estes aplicacions per part de les ‘celebrities’ de la televisió, que solen aplicar filtres i retocs per afavorir els moments que compartixen en les xarxes. Alguns tenen més traça i altres cometen errors que es convertixen en virals. És el cas de la presentadora Cristina Tàrrega, que va voler reduir-se la cintura i va esborrar una part d’esta. També Cepeda va voler retocar-se l’esquena i va desfigurar la mampara de la dutxa,Roi Méndez, que va voler simular que hi havia molta més gent en un dels seus concerts i va clonar a una mateixa xica que apareixia en la foto repetida en fins a cinc ocasions.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.