Carmen Borrego abusa del Photoshop i les xarxes se’n riuen

Carmen Borrego

Carmen Borrego està molt activa en les xarxes socials | GTRES

 

La filla menuda de María Teresa Campos ha compartit una fotografia en les seues xarxes socials, a on se la veu disfrutar d’un dinar al restaurant madrileny 5 de Tirso. El que hauria de ser una publicació més s’ha convertit en pocs minuts en el punt de totes les crítiques

 

Els internautes més ràpids han detectat certes anomalies en la fotografia i acusen a la comunicadora d’haver utilitzat el Photoshop per a retocar la instantània. La falta de pràctica o l’abús de les opcions que oferix, han fet més que evidents discordances que deixen en evidència a Borrego.

 

 

El que més ha sorprés ha sigut la textura totalment llisa de la cara de la presentadora. També l’absència de llum a tota la fotografia, excepte en la seua cara, que se veu prou il·luminada. És tanta l’exageració que, fins i tot, alguns usuaris han dubtat de si la cara havia sigut copiada i pegada d’una altra foto per a afavorir la instantània. 

 

Altres famosos que també han quedat en evidència 

No és estrany l’ús d’estes aplicacions per part de les ‘celebrities’ de la televisió, que solen aplicar filtres i retocs per afavorir els moments que compartixen en les xarxes. Alguns tenen més traça i altres cometen errors que es convertixen en virals. És el cas de la presentadora Cristina Tàrrega, que va voler reduir-se la cintura i va esborrar una part d’esta. També Cepeda va voler retocar-se l’esquena i va desfigurar la mampara de la dutxa,Roi Méndez, que va voler simular que hi havia molta més gent en un dels seus concerts i va clonar a una mateixa xica que apareixia en la foto repetida en fins a cinc ocasions.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.