16 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Els triunfitos Cepeda i Nerea podrien ser parella

Nerea i Cepeda durant una entrevista

Nerea i Cepeda durant una entrevista | RTVE

 

No sabem si encara és prompte per a confirmar el que seria la relació del moment entre dos cantants, els dos procedents del talent musical ‘Operación triunfo’. Però una instantània a les xarxes socials ho podria confirmar. 

 

Esta setmana alguns dels concursants de ‘Operación triunfo 9’ es van reunir per sopar junts, entre estos, es trobava Ricky Merino, que va compartir en Instagram una història en la que es podia vore a Nerea Rodríguez i a Luis Cepeda donant-se un bes. No sabem si es tractava d’una broma o si bé hi ha un sentiment amorós entre els dos cantants.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

NERPEDA ?

Una publicación compartida de Cepeda y Aitana (@cepeda__aitana) el

 

No seria la primera relació d’esta edició del concurs

A l’espera de vore si es confirma esta possible relació, recordem que no seria la primera parella que eixira d’esta mateixa edició del talent musical. En la retina de molts encara és recordada la fugaç relació que van tindre Alfred i Amaia i també la que va protagonitzar el mateix Luis Cepeda amb Aitana Ocaña.

 

Els dos casos van acabar per separar-se i prendre camins diferents. Actualment, Aitana viu una relació amb l’actor de ‘Élite’, Miguel Bernadeau, mentres que Cepeda, Aitana i Alfred no se’ls coneix una relació estable. No ens oblidem que mesos arrere s’havia relacionat a Amaia Romero amb el vocalista del grup madrileny Carolina Durante, Diego Ibáñez.

 

És innegable que tots han passat moltes hores de convivència junts i que no és d’estranyar que estos llaços que van establir en el seu moment dins de l’acadèmia ara puguen ser el resultant de boniques relacions sentimentals.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.