Mastodon
29.4 C
València
Diumenge, 7 setembre, 2025

Els triunfitos Cepeda i Nerea podrien ser parella

Nerea i Cepeda durant una entrevista

Nerea i Cepeda durant una entrevista | RTVE

 

No sabem si encara és prompte per a confirmar el que seria la relació del moment entre dos cantants, els dos procedents del talent musical ‘Operación triunfo’. Però una instantània a les xarxes socials ho podria confirmar. 

 

Esta setmana alguns dels concursants de ‘Operación triunfo 9’ es van reunir per sopar junts, entre estos, es trobava Ricky Merino, que va compartir en Instagram una història en la que es podia vore a Nerea Rodríguez i a Luis Cepeda donant-se un bes. No sabem si es tractava d’una broma o si bé hi ha un sentiment amorós entre els dos cantants.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

NERPEDA ?

Una publicación compartida de Cepeda y Aitana (@cepeda__aitana) el

 

No seria la primera relació d’esta edició del concurs

A l’espera de vore si es confirma esta possible relació, recordem que no seria la primera parella que eixira d’esta mateixa edició del talent musical. En la retina de molts encara és recordada la fugaç relació que van tindre Alfred i Amaia i també la que va protagonitzar el mateix Luis Cepeda amb Aitana Ocaña.

 

Els dos casos van acabar per separar-se i prendre camins diferents. Actualment, Aitana viu una relació amb l’actor de ‘Élite’, Miguel Bernadeau, mentres que Cepeda, Aitana i Alfred no se’ls coneix una relació estable. No ens oblidem que mesos arrere s’havia relacionat a Amaia Romero amb el vocalista del grup madrileny Carolina Durante, Diego Ibáñez.

 

És innegable que tots han passat moltes hores de convivència junts i que no és d’estranyar que estos llaços que van establir en el seu moment dins de l’acadèmia ara puguen ser el resultant de boniques relacions sentimentals.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Alex Márquez, Folgat i Piqueras segellen el 45é ple espanyol en el GP de Catalunya

Els espanyols van véncer en MotoGP, Moto2 i Moto3 i completen el quint ple de 2025. Espanya aconseguix 778 triomfs en el Mundial amb un domini coral.

Ángel Piqueras firma una victòria molt important en Moto3

El pilot de KTM es va imposar en el GP de Catalunya de Moto3 i va subratllar que el triomf és molt important. Va destacar la gestion del neumatico i la posicion al capdavant.

Daniel Holgado celebra la seua primera victòria en Moto2 en el GP de Catalunya

L'alacantí aconseguix el seu primer triomf en Moto2 a Catalunya amb Kalex i ho considera un gran dia, fruit d'un treball constant després del seu recent podi a Àustria.

València Basket cau 92-85 davant UCAM Murcia en el seu primer test de pretemporada

UCAM Murcia es va imposar 92-85 a València Basket a Iecla en el primer amistós de la pretemporada. Un parcial 11-0 en l'últim quart i l'encert exterior van decidir malgrat el debut de quatre fitxatges.

Aemet activa el nivell taronja per pluges i tempestes en la Comunitat este dilluns

La Aemet activa el nivell taronja des de les 12.00 fins a la mitjanit per pluges intenses i tempestes en el nord d'Alacant, el sud de València i tota la província de Castelló.

Deu ferits en dos accidents de trànsit a Sagunt i Alginet

Deu persones resulten ferides en dos sinistres quasi consecutius en l'A-23 i l'A-7. El CICU va activar Samu i SVB i els ferits van ser traslladats a hospitals.

València es manté quart i Vila-real sext en la classificació del segle de Cihefe

El rànquing històric de Cihefe situa a València en la quarta plaça i a Vila-real en la sexta, en una taula que pondera Lliga, Copa i competicions europees.

Daniel Holgado s’estrena en Moto2 amb un triomf autoritari a Montmeló

Daniel Holgado va véncer amb claredat en el GP de Catalunya de Moto2 eixint des de la pole. Dixon i Daniel Muñoz van completar el podi i Manuel González va ampliar el seu lideratge.