Els triunfitos Cepeda i Nerea podrien ser parella

Nerea i Cepeda durant una entrevista

Nerea i Cepeda durant una entrevista | RTVE

 

No sabem si encara és prompte per a confirmar el que seria la relació del moment entre dos cantants, els dos procedents del talent musical ‘Operación triunfo’. Però una instantània a les xarxes socials ho podria confirmar. 

 

Esta setmana alguns dels concursants de ‘Operación triunfo 9’ es van reunir per sopar junts, entre estos, es trobava Ricky Merino, que va compartir en Instagram una història en la que es podia vore a Nerea Rodríguez i a Luis Cepeda donant-se un bes. No sabem si es tractava d’una broma o si bé hi ha un sentiment amorós entre els dos cantants.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

NERPEDA ?

Una publicación compartida de Cepeda y Aitana (@cepeda__aitana) el

 

No seria la primera relació d’esta edició del concurs

A l’espera de vore si es confirma esta possible relació, recordem que no seria la primera parella que eixira d’esta mateixa edició del talent musical. En la retina de molts encara és recordada la fugaç relació que van tindre Alfred i Amaia i també la que va protagonitzar el mateix Luis Cepeda amb Aitana Ocaña.

 

Els dos casos van acabar per separar-se i prendre camins diferents. Actualment, Aitana viu una relació amb l’actor de ‘Élite’, Miguel Bernadeau, mentres que Cepeda, Aitana i Alfred no se’ls coneix una relació estable. No ens oblidem que mesos arrere s’havia relacionat a Amaia Romero amb el vocalista del grup madrileny Carolina Durante, Diego Ibáñez.

 

És innegable que tots han passat moltes hores de convivència junts i que no és d’estranyar que estos llaços que van establir en el seu moment dins de l’acadèmia ara puguen ser el resultant de boniques relacions sentimentals.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.