Els triunfitos Cepeda i Nerea podrien ser parella

Nerea i Cepeda durant una entrevista

Nerea i Cepeda durant una entrevista | RTVE

 

No sabem si encara és prompte per a confirmar el que seria la relació del moment entre dos cantants, els dos procedents del talent musical ‘Operación triunfo’. Però una instantània a les xarxes socials ho podria confirmar. 

 

Esta setmana alguns dels concursants de ‘Operación triunfo 9’ es van reunir per sopar junts, entre estos, es trobava Ricky Merino, que va compartir en Instagram una història en la que es podia vore a Nerea Rodríguez i a Luis Cepeda donant-se un bes. No sabem si es tractava d’una broma o si bé hi ha un sentiment amorós entre els dos cantants.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

NERPEDA ?

Una publicación compartida de Cepeda y Aitana (@cepeda__aitana) el

 

No seria la primera relació d’esta edició del concurs

A l’espera de vore si es confirma esta possible relació, recordem que no seria la primera parella que eixira d’esta mateixa edició del talent musical. En la retina de molts encara és recordada la fugaç relació que van tindre Alfred i Amaia i també la que va protagonitzar el mateix Luis Cepeda amb Aitana Ocaña.

 

Els dos casos van acabar per separar-se i prendre camins diferents. Actualment, Aitana viu una relació amb l’actor de ‘Élite’, Miguel Bernadeau, mentres que Cepeda, Aitana i Alfred no se’ls coneix una relació estable. No ens oblidem que mesos arrere s’havia relacionat a Amaia Romero amb el vocalista del grup madrileny Carolina Durante, Diego Ibáñez.

 

És innegable que tots han passat moltes hores de convivència junts i que no és d’estranyar que estos llaços que van establir en el seu moment dins de l’acadèmia ara puguen ser el resultant de boniques relacions sentimentals.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Audiència desestima incorporar una entrevista de Salomé Pradas a la causa de la DANA

La Secció Segona ha rebutjat el recurs de l'acusació popular i ha confirmat que l'entrevista televisiva de Salomé Pradas no s'incorpore a la investigació sobre la gestió de la DANA. La Sala ha deixat oberta l'opció de demanar de nou la diligència si es justifica la seua utilitat.

Baldoví responsabilitza al Consell de les irregularitats en les VPP d’Alacant

Baldoví ha elevat la crítica al president Juanfran Pérez Llorca i a la consellera Susana Camarero per les suposades irregularitats en les VPP dels Naus. Després de noves dades de l'Ajuntament, Compromís dona suport a una comissió d'investigació i planteja més controls.

La jutgessa de la DANA manté la testifical malgrat la decisió pendent del TSJ sobre Mazón

La magistrada manté per a este dimecres la declaració del director general Francisco González i desoïx la petició de la defensa d'Emilio Argüeso. El testimoni ha detallat anomenades amb el president i amb la llavors consellera Salomé Pradas durant la vesprada del 29-O.

Bernabé urgix protegir els menors enfront d’entorns digitals perillosos

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha informat de la detenció de tres menors per la presumpta violació d'una xica de 16 anys i ha demanat blindar a la infància davant entorns digitals cada vegada més perillosos.

Catalá defén la legalitat de la permuta de vivendes protegides i acusa el PSPV de forçar el relat

Catalá sosté que la permuta de vivendes protegides amb la promotora Domio és legal i acusa el PSPV de forçar el relat. Demana explicacions a l'empresa i nega conflicte d'interessos.

Guaguas defén el seu títol de Copa en una edició inèdita a València

La Copa del Rei de voleibol es disputa per primera vegada a València. CV Guaguas arriba com a campió i favorit a la Fonteta davant altres set aspirants, amb l'amfitrió Léleman Conqueridor il·lusionat.

El PP sosté que la situació judicial i política de Carlos Mazón no ha canviat

El PP ha assegurat que, malgrat l'escrit raonat de la jutgessa de Catarroja al TSJCV per la gestió de la dana, la posició de Carlos Mazón seguix igual. El grup evita especular i recalca el seu respecte a les decisions judicials.

Baldoví demana a Feijóo que exigisca a Mazón l’acta de diputat després de l’enviament del cas DANA al TSJCV

Baldoví ha reclamat al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat després que la jutgessa de la DANA haja elevat una exposició raonada al TSJCV per la seua condició d'aforat.