Els triunfitos Cepeda i Nerea podrien ser parella

Nerea i Cepeda durant una entrevista

Nerea i Cepeda durant una entrevista | RTVE

 

No sabem si encara és prompte per a confirmar el que seria la relació del moment entre dos cantants, els dos procedents del talent musical ‘Operación triunfo’. Però una instantània a les xarxes socials ho podria confirmar. 

 

Esta setmana alguns dels concursants de ‘Operación triunfo 9’ es van reunir per sopar junts, entre estos, es trobava Ricky Merino, que va compartir en Instagram una història en la que es podia vore a Nerea Rodríguez i a Luis Cepeda donant-se un bes. No sabem si es tractava d’una broma o si bé hi ha un sentiment amorós entre els dos cantants.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

NERPEDA ?

Una publicación compartida de Cepeda y Aitana (@cepeda__aitana) el

 

No seria la primera relació d’esta edició del concurs

A l’espera de vore si es confirma esta possible relació, recordem que no seria la primera parella que eixira d’esta mateixa edició del talent musical. En la retina de molts encara és recordada la fugaç relació que van tindre Alfred i Amaia i també la que va protagonitzar el mateix Luis Cepeda amb Aitana Ocaña.

 

Els dos casos van acabar per separar-se i prendre camins diferents. Actualment, Aitana viu una relació amb l’actor de ‘Élite’, Miguel Bernadeau, mentres que Cepeda, Aitana i Alfred no se’ls coneix una relació estable. No ens oblidem que mesos arrere s’havia relacionat a Amaia Romero amb el vocalista del grup madrileny Carolina Durante, Diego Ibáñez.

 

És innegable que tots han passat moltes hores de convivència junts i que no és d’estranyar que estos llaços que van establir en el seu moment dins de l’acadèmia ara puguen ser el resultant de boniques relacions sentimentals.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La ZAS de Russafa entra en vigor mentres València analitza el recurs de les discoteques

La Zona Acústicament Saturada de Russafa s'aplicarà des de demà amb límits a l'hostaleria, mentres l'Ajuntament estudia el recurs de les discoteques del carrer Tomasos.

Educació i sindicats encaren una tercera reunió clau en el sèptim dia de vaga docent

Educació i sindicats inicien la seua tercera reunió per a intentar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana, que complix set dies.

Teatre Magnètic impulsa el pensament crític enfront de les pseudociències en el CCCC

El Centre del Carme presenta Teatre Magnètic, primera mostra a València de Pablo Helguera, que usa el mesmerisme per a qüestionar les pseudociències i reforçar el pensament crític.

La defensa de Pradas reforça davant el CGPJ la seua queixa per l’actuació de la jutgessa en la causa de la dana

La defensa de la exconsellera Salomé Pradas ha presentat un nou escrit al CGPJ en el qual denuncia la falta d'avanços en la seua queixa per la instrucció de la causa de la dana i amplia els seus retrets a la magistrada.

Els Arts anuncia quatre noves produccions d’òpera i consolida el seu equilibri econòmic per a 2026-2027

Els Arts estrenarà quatre noves produccions d'òpera en la temporada 2026-2027, amb títols com Carmen i Simon Boccanegra, i confirma un sòlid equilibri pressupostari.

La Comunitat Valenciana frega el 81% d’ocupació hotelera en la primera mitat de maig

L'ocupació hotelera mitjana en la Comunitat Valenciana va aconseguir el 80,8% en la primera quinzena de maig, 1,5 punts més que en 2025, amb València i Benidorm al capdavant i Castelló com el destí que més creix.

Els premis DONAiDONA distingixen a tres projectes valencians pel seu impacte social i inclusiu

L'associació EVAP celebra la VIII edició dels premis DONAiDONA, que distingixen a Grup ILUNION, Cocosint Cooperativa i Gestió Intel·ligent de Conflictes pels seus projectes d'inclusió per a dones vulnerables i famílies afectades per la dana.

Mor una treballadora municipal a Borriana després de xocar un turisme amb un camió de l’Ajuntament

Una empleada de l'àrea de Via Pública de Borriana ha mort després de la col·lisió entre un turisme i un camió municipal en l'avinguda Cañada Blanch. L'Ajuntament ha decretat dos dies de dol oficial i ha anunciat un minut de silenci i la suspensió d'actes institucionals.