5.8 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Shakira vol construir murs per a allunyar-se dels pares de Piqué

La ruptura de Shakira i Piqué, després de dotze anys de matrimoni i dos fills en comú, és cada vegada més tibant. I més encara després de conéixer la notícia que la colombiana té pensats projectes de dividir la casa que comparteix amb els seus pares i els seus exsogres a Esplugues de Llobregat, a Barcelona.

D’aquesta manera, i segons la periodista Laura Fa per a ‘El Periódico’, Shakira busca separar la casa principal de les dos contigües, fins ara intercomunicades, mitjançant murs, que també podrien instal·lar-se en zones comunes com la piscina.

Però la cosa té més molla. Aquest estatge de somni compta amb una casa principal i dos limítrofes, en la qual es van assentar tant el clan dels Mebarak com el dels Piqué, i tal com estan les coses, l’últim que farà aquesta family és prendre’s una rica paella valenciana en el quilomètric jardí de l’exparella els diumenges.

I és per això que la cantant pretén alçar murs de formigó a tort i a dret per a convertir l’àrea de les seues suegris en una casa totalment independent i evitar trobades inesperades per les zones comunes on les mirades assassines i els ganivets voladors acompanyen els bon dia.

Totes aquestes tensions venen arran de la infidelitat de Piqué, ja que, a més, va anar Shakira la que “ho va enxampar amb una altra“, segons Fa en Mamarazzis. La periodista també ha anunciat en una exclusiva que al futbolista, que ara viu en el seu antic pis al carrer Muntaner, se li ha vist gaudint de la nit de Barcelona acompanyat d’una jove de 22 anys, el nom dels quals se sap que comença per “C”.

Així, la lletra de la cançó de Shakira amb Rauw Alejandro, “Te felicito“, cobra un major sentit en conéixer la infidelitat de Piqué: “No em digues que ho sents, això sembla sincer, però et conec bé i sé que esmentes“.

No obstant això, sota aqueixes paraules de retret també s’amaga dolor. Malgrat el silenci que estan guardant tots dos implicats, el germà de Shakira, Tonino, ha declarat que “ho està passat malament, és una separació“, segons Informalia.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.