Shakira vol construir murs per a allunyar-se dels pares de Piqué

La ruptura de Shakira i Piqué, després de dotze anys de matrimoni i dos fills en comú, és cada vegada més tibant. I més encara després de conéixer la notícia que la colombiana té pensats projectes de dividir la casa que comparteix amb els seus pares i els seus exsogres a Esplugues de Llobregat, a Barcelona.

D’aquesta manera, i segons la periodista Laura Fa per a ‘El Periódico’, Shakira busca separar la casa principal de les dos contigües, fins ara intercomunicades, mitjançant murs, que també podrien instal·lar-se en zones comunes com la piscina.

Però la cosa té més molla. Aquest estatge de somni compta amb una casa principal i dos limítrofes, en la qual es van assentar tant el clan dels Mebarak com el dels Piqué, i tal com estan les coses, l’últim que farà aquesta family és prendre’s una rica paella valenciana en el quilomètric jardí de l’exparella els diumenges.

I és per això que la cantant pretén alçar murs de formigó a tort i a dret per a convertir l’àrea de les seues suegris en una casa totalment independent i evitar trobades inesperades per les zones comunes on les mirades assassines i els ganivets voladors acompanyen els bon dia.

Totes aquestes tensions venen arran de la infidelitat de Piqué, ja que, a més, va anar Shakira la que “ho va enxampar amb una altra“, segons Fa en Mamarazzis. La periodista també ha anunciat en una exclusiva que al futbolista, que ara viu en el seu antic pis al carrer Muntaner, se li ha vist gaudint de la nit de Barcelona acompanyat d’una jove de 22 anys, el nom dels quals se sap que comença per “C”.

Així, la lletra de la cançó de Shakira amb Rauw Alejandro, “Te felicito“, cobra un major sentit en conéixer la infidelitat de Piqué: “No em digues que ho sents, això sembla sincer, però et conec bé i sé que esmentes“.

No obstant això, sota aqueixes paraules de retret també s’amaga dolor. Malgrat el silenci que estan guardant tots dos implicats, el germà de Shakira, Tonino, ha declarat que “ho està passat malament, és una separació“, segons Informalia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.