Shakira vol construir murs per a allunyar-se dels pares de Piqué

La ruptura de Shakira i Piqué, després de dotze anys de matrimoni i dos fills en comú, és cada vegada més tibant. I més encara després de conéixer la notícia que la colombiana té pensats projectes de dividir la casa que comparteix amb els seus pares i els seus exsogres a Esplugues de Llobregat, a Barcelona.

D’aquesta manera, i segons la periodista Laura Fa per a ‘El Periódico’, Shakira busca separar la casa principal de les dos contigües, fins ara intercomunicades, mitjançant murs, que també podrien instal·lar-se en zones comunes com la piscina.

Però la cosa té més molla. Aquest estatge de somni compta amb una casa principal i dos limítrofes, en la qual es van assentar tant el clan dels Mebarak com el dels Piqué, i tal com estan les coses, l’últim que farà aquesta family és prendre’s una rica paella valenciana en el quilomètric jardí de l’exparella els diumenges.

I és per això que la cantant pretén alçar murs de formigó a tort i a dret per a convertir l’àrea de les seues suegris en una casa totalment independent i evitar trobades inesperades per les zones comunes on les mirades assassines i els ganivets voladors acompanyen els bon dia.

Totes aquestes tensions venen arran de la infidelitat de Piqué, ja que, a més, va anar Shakira la que «ho va enxampar amb una altra«, segons Fa en Mamarazzis. La periodista també ha anunciat en una exclusiva que al futbolista, que ara viu en el seu antic pis al carrer Muntaner, se li ha vist gaudint de la nit de Barcelona acompanyat d’una jove de 22 anys, el nom dels quals se sap que comença per «C».

Així, la lletra de la cançó de Shakira amb Rauw Alejandro, «Te felicito«, cobra un major sentit en conéixer la infidelitat de Piqué: «No em digues que ho sents, això sembla sincer, però et conec bé i sé que esmentes«.

No obstant això, sota aqueixes paraules de retret també s’amaga dolor. Malgrat el silenci que estan guardant tots dos implicats, el germà de Shakira, Tonino, ha declarat que «ho està passat malament, és una separació«, segons Informalia.

Últimes notícies

Tallada l’A-3 a Loriguilla cap a València per un camió accidentat que obliga a desviar el trànsit

Un camió que ha quedat creuat a la calçada ha tallat tots els carrils de l'A-3 a Loriguilla en sentit València i el trànsit es desvia per la via de servici i per l'A-7. Ja hi ha uns dos quilòmetres de retencions.

La compravenda d’habitatges baixa un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana

La compravenda d’habitatges ha baixat un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, fins a 7.880 operacions, en un context de poca oferta i preus a l’alça a tot Espanya.

A disposició judicial l’home detingut per la mort d’un veí en una baralla a Aldaia

L’home detingut dimarts a Aldaia com a presumpte autor d’una agressió mortal amb arma blanca ha passat este divendres a disposició dels jutjats de Torrent. En el succés, ocorregut en una antiga vivenda a les afores del nucli urbà, també va ser arrestada una altra persona.

Contexto Queer, la llibreria de Benimaclet que s’ha convertit en refugi LGBTIQA+

Contexto Queer ha obert en el barri de Benimaclet com una llibreria especialitzada en literatura LGBTIQA+ i un espai segur on el col·lectiu es pot sentir acollit i representat. El projecte, impulsat per Carla Sáenz, combina un fons de 3.000 llibres queer amb activitats setmanals i una forta vocació comunitària.

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.