Shakira vol construir murs per a allunyar-se dels pares de Piqué

La ruptura de Shakira i Piqué, després de dotze anys de matrimoni i dos fills en comú, és cada vegada més tibant. I més encara després de conéixer la notícia que la colombiana té pensats projectes de dividir la casa que comparteix amb els seus pares i els seus exsogres a Esplugues de Llobregat, a Barcelona.

D’aquesta manera, i segons la periodista Laura Fa per a ‘El Periódico’, Shakira busca separar la casa principal de les dos contigües, fins ara intercomunicades, mitjançant murs, que també podrien instal·lar-se en zones comunes com la piscina.

Però la cosa té més molla. Aquest estatge de somni compta amb una casa principal i dos limítrofes, en la qual es van assentar tant el clan dels Mebarak com el dels Piqué, i tal com estan les coses, l’últim que farà aquesta family és prendre’s una rica paella valenciana en el quilomètric jardí de l’exparella els diumenges.

I és per això que la cantant pretén alçar murs de formigó a tort i a dret per a convertir l’àrea de les seues suegris en una casa totalment independent i evitar trobades inesperades per les zones comunes on les mirades assassines i els ganivets voladors acompanyen els bon dia.

Totes aquestes tensions venen arran de la infidelitat de Piqué, ja que, a més, va anar Shakira la que «ho va enxampar amb una altra«, segons Fa en Mamarazzis. La periodista també ha anunciat en una exclusiva que al futbolista, que ara viu en el seu antic pis al carrer Muntaner, se li ha vist gaudint de la nit de Barcelona acompanyat d’una jove de 22 anys, el nom dels quals se sap que comença per «C».

Així, la lletra de la cançó de Shakira amb Rauw Alejandro, «Te felicito«, cobra un major sentit en conéixer la infidelitat de Piqué: «No em digues que ho sents, això sembla sincer, però et conec bé i sé que esmentes«.

No obstant això, sota aqueixes paraules de retret també s’amaga dolor. Malgrat el silenci que estan guardant tots dos implicats, el germà de Shakira, Tonino, ha declarat que «ho està passat malament, és una separació«, segons Informalia.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana al professorat que pose fi a la vaga i negocie amb la Generalitat

El president de la Generalitat ha instat el professorat de l’ensenyament públic no universitari a reflexionar sobre la vaga indefinida i a acceptar la proposta educativa del Consell, que considera més ambiciosa que el decret de ratios del Govern central.

Pérez Llorca defensa que estar al costat de les víctimes de la DANA és clau per a una recuperació seriosa

Juanfran Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha demostrat serietat en la recuperació de la DANA de 2024, amb quasi totes les infraestructures acabades i ajudes a les víctimes mortals en marxa.

L’empresa alcoiana Texol cus més de 6.300 peces per a vestir León XIV en la seua visita a Espanya

L’empresa alcoiana Texol ha produït més de 6.300 peces litúrgiques per a León XIV i el seu seguici en els actes de la visita papal a Madrid, Barcelona i Canàries, amb més de 4.000 metres de teixits exclusius.

Les llegendes del València preparen un homenatge especial a Jaume Doménech a Catadau

Jaume Doménech tornarà a calçar-se els guants este dissabte en un partit homenatge organitzat per les llegendes del València CF al camp municipal de Catadau.

Consumidors en alerta: el Govern central demana al Consell que frene l’engany amb l’arròs valencià

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 ha instat la Generalitat a reforçar els controls sobre l’etiquetatge de l’arròs i a sancionar possibles fraus que confonguen el consumidor sobre l’origen valencià del producte.

Quatre detinguts a València i Algemesí per explotar treballadors estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a València i Algemesí per contractar treballadors estrangers, molts en situació irregular, sense contracte ni alta en la Seguretat Social, tant en una barberia com en camps de tarongers.

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.

Fins a 28 anys de presó per a huit acusats d’explotar dones en pisos d’Elx

Seis dones i dos hòmens s’enfronten a penes d’entre 18 i 28 anys i mig de presó per integrar, segons la fiscalia, una xarxa criminal que explotava sexualment víctimes en tres pisos d’Elx i blanquejava els beneficis.