Shakira vol construir murs per a allunyar-se dels pares de Piqué

La ruptura de Shakira i Piqué, després de dotze anys de matrimoni i dos fills en comú, és cada vegada més tibant. I més encara després de conéixer la notícia que la colombiana té pensats projectes de dividir la casa que comparteix amb els seus pares i els seus exsogres a Esplugues de Llobregat, a Barcelona.

D’aquesta manera, i segons la periodista Laura Fa per a ‘El Periódico’, Shakira busca separar la casa principal de les dos contigües, fins ara intercomunicades, mitjançant murs, que també podrien instal·lar-se en zones comunes com la piscina.

Però la cosa té més molla. Aquest estatge de somni compta amb una casa principal i dos limítrofes, en la qual es van assentar tant el clan dels Mebarak com el dels Piqué, i tal com estan les coses, l’últim que farà aquesta family és prendre’s una rica paella valenciana en el quilomètric jardí de l’exparella els diumenges.

I és per això que la cantant pretén alçar murs de formigó a tort i a dret per a convertir l’àrea de les seues suegris en una casa totalment independent i evitar trobades inesperades per les zones comunes on les mirades assassines i els ganivets voladors acompanyen els bon dia.

Totes aquestes tensions venen arran de la infidelitat de Piqué, ja que, a més, va anar Shakira la que “ho va enxampar amb una altra“, segons Fa en Mamarazzis. La periodista també ha anunciat en una exclusiva que al futbolista, que ara viu en el seu antic pis al carrer Muntaner, se li ha vist gaudint de la nit de Barcelona acompanyat d’una jove de 22 anys, el nom dels quals se sap que comença per “C”.

Així, la lletra de la cançó de Shakira amb Rauw Alejandro, “Te felicito“, cobra un major sentit en conéixer la infidelitat de Piqué: “No em digues que ho sents, això sembla sincer, però et conec bé i sé que esmentes“.

No obstant això, sota aqueixes paraules de retret també s’amaga dolor. Malgrat el silenci que estan guardant tots dos implicats, el germà de Shakira, Tonino, ha declarat que “ho està passat malament, és una separació“, segons Informalia.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.