Shakira i Piqué fan una escapada familiar a la neu i acaben amb els polèmics rumors sobre la seua relació

Shakira i Piqué amb els seus fills a Girona

Shakira i Piqué amb els seus fills a Girona | Hola

 

La crisi amorosa entre Shakira i Piqué es fon després de les imatges que s’han pogut veure dels dos al refugi Malniu, situat a Girona. La família va optar per fer una escapada familiar, el passat dissabte 9 de desembre, que els ha servit per desconnectar i, inclús, per fer caure tots els rumors que tant els preocupaven sobre el suposat mal moment pel qual passava la parella.

La cantant i el futbolista van emportar-se els seus fills, Milan i Sasha, i l’equipament necessari per poder disfrutar d’un cap de setmana d’aventures, així com rutes per la muntanya. La localització del refugi els va permetre tocar del cim més alt de la Cerdanya catalana i dels llacs de Malniu i poder practicar esport a l’aire lliure

 

La parella va ser vista per uns nens, als qui van saludar i, en començar el dia, van realitzar activitats i van dinar a l’alberg per després agafar el cotxe. Precisament, en este moment, el pare li va treure les jaquetes als seus fills mentre que la mare guardava la roba. A més, es va poder captar un bonic moment quan Piqué va agafar en braços a Sasha.

 

Així doncs, una altra vegada s’ha pogut veure a la colombiana junt amb els seus, tot i que està en fase de recuperació a raó de l’hemorràgia a les seues cordes vocals que van ser el motiu pel qual va haver de suspendre la seua gira ‘El Dorado’. De fet, anava ben protegida i vestida adequant-se al temporal per no agafar fred.

 

Shakira i Piqué passejant amb els seus fills

Shakira i Piqué passejant amb els seus fills | Hola

D’altra banda, la cantant va pujar a Tiwtter una fotografia de Piqué, el passat dimecres 6 de desembre, que mostra la bona sintonia entre la parella, ja que comenta: «Cosa guapa amb botes».

 

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.