Shakira i Piqué fan una escapada familiar a la neu i acaben amb els polèmics rumors sobre la seua relació

Shakira i Piqué amb els seus fills a Girona

Shakira i Piqué amb els seus fills a Girona | Hola

 

La crisi amorosa entre Shakira i Piqué es fon després de les imatges que s’han pogut veure dels dos al refugi Malniu, situat a Girona. La família va optar per fer una escapada familiar, el passat dissabte 9 de desembre, que els ha servit per desconnectar i, inclús, per fer caure tots els rumors que tant els preocupaven sobre el suposat mal moment pel qual passava la parella.

La cantant i el futbolista van emportar-se els seus fills, Milan i Sasha, i l’equipament necessari per poder disfrutar d’un cap de setmana d’aventures, així com rutes per la muntanya. La localització del refugi els va permetre tocar del cim més alt de la Cerdanya catalana i dels llacs de Malniu i poder practicar esport a l’aire lliure

 

La parella va ser vista per uns nens, als qui van saludar i, en començar el dia, van realitzar activitats i van dinar a l’alberg per després agafar el cotxe. Precisament, en este moment, el pare li va treure les jaquetes als seus fills mentre que la mare guardava la roba. A més, es va poder captar un bonic moment quan Piqué va agafar en braços a Sasha.

 

Així doncs, una altra vegada s’ha pogut veure a la colombiana junt amb els seus, tot i que està en fase de recuperació a raó de l’hemorràgia a les seues cordes vocals que van ser el motiu pel qual va haver de suspendre la seua gira ‘El Dorado’. De fet, anava ben protegida i vestida adequant-se al temporal per no agafar fred.

 

Shakira i Piqué passejant amb els seus fills

Shakira i Piqué passejant amb els seus fills | Hola

D’altra banda, la cantant va pujar a Tiwtter una fotografia de Piqué, el passat dimecres 6 de desembre, que mostra la bona sintonia entre la parella, ja que comenta: «Cosa guapa amb botes».

 

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.