Shakira i Piqué fan una escapada familiar a la neu i acaben amb els polèmics rumors sobre la seua relació

Shakira i Piqué amb els seus fills a Girona

Shakira i Piqué amb els seus fills a Girona | Hola

 

La crisi amorosa entre Shakira i Piqué es fon després de les imatges que s’han pogut veure dels dos al refugi Malniu, situat a Girona. La família va optar per fer una escapada familiar, el passat dissabte 9 de desembre, que els ha servit per desconnectar i, inclús, per fer caure tots els rumors que tant els preocupaven sobre el suposat mal moment pel qual passava la parella.

La cantant i el futbolista van emportar-se els seus fills, Milan i Sasha, i l’equipament necessari per poder disfrutar d’un cap de setmana d’aventures, així com rutes per la muntanya. La localització del refugi els va permetre tocar del cim més alt de la Cerdanya catalana i dels llacs de Malniu i poder practicar esport a l’aire lliure

 

La parella va ser vista per uns nens, als qui van saludar i, en començar el dia, van realitzar activitats i van dinar a l’alberg per després agafar el cotxe. Precisament, en este moment, el pare li va treure les jaquetes als seus fills mentre que la mare guardava la roba. A més, es va poder captar un bonic moment quan Piqué va agafar en braços a Sasha.

 

Així doncs, una altra vegada s’ha pogut veure a la colombiana junt amb els seus, tot i que està en fase de recuperació a raó de l’hemorràgia a les seues cordes vocals que van ser el motiu pel qual va haver de suspendre la seua gira ‘El Dorado’. De fet, anava ben protegida i vestida adequant-se al temporal per no agafar fred.

 

Shakira i Piqué passejant amb els seus fills

Shakira i Piqué passejant amb els seus fills | Hola

D’altra banda, la cantant va pujar a Tiwtter una fotografia de Piqué, el passat dimecres 6 de desembre, que mostra la bona sintonia entre la parella, ja que comenta: «Cosa guapa amb botes».

 

Últimes notícies

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.

Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash estrenarà este agost a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà fins a un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂.

Què ha de fer la família quan arriba l’Alzheimer: passos jurídics i emocionals clau

Experts en dret sanitari i neurologia recomanen actuar prompte, abans que avance l’Alzheimer, per a protegir la persona malalta, evitar conflictes familiars i blindar el patrimoni.

Oratge estable este dissabte: cel poc nuvolós i temperatures a la baixa en la Comunitat

Este dissabte l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolós o ras, temperatures lleugerament més baixes i vent fluix d’est, tant en l’interior com al litoral.

Els incendis forestals de Lucena del Cid i Cirat queden estabilitzats a Castelló

Els incendis declarats ahir a Lucena del Cid i Cirat han quedat estabilitzats esta matinada, després d’una jornada amb fins a sis focs forestals a la província de Castelló.

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.