Shakira i Piqué fan una escapada familiar a la neu i acaben amb els polèmics rumors sobre la seua relació

Shakira i Piqué amb els seus fills a Girona

Shakira i Piqué amb els seus fills a Girona | Hola

 

La crisi amorosa entre Shakira i Piqué es fon després de les imatges que s’han pogut veure dels dos al refugi Malniu, situat a Girona. La família va optar per fer una escapada familiar, el passat dissabte 9 de desembre, que els ha servit per desconnectar i, inclús, per fer caure tots els rumors que tant els preocupaven sobre el suposat mal moment pel qual passava la parella.

La cantant i el futbolista van emportar-se els seus fills, Milan i Sasha, i l’equipament necessari per poder disfrutar d’un cap de setmana d’aventures, així com rutes per la muntanya. La localització del refugi els va permetre tocar del cim més alt de la Cerdanya catalana i dels llacs de Malniu i poder practicar esport a l’aire lliure

 

La parella va ser vista per uns nens, als qui van saludar i, en començar el dia, van realitzar activitats i van dinar a l’alberg per després agafar el cotxe. Precisament, en este moment, el pare li va treure les jaquetes als seus fills mentre que la mare guardava la roba. A més, es va poder captar un bonic moment quan Piqué va agafar en braços a Sasha.

 

Així doncs, una altra vegada s’ha pogut veure a la colombiana junt amb els seus, tot i que està en fase de recuperació a raó de l’hemorràgia a les seues cordes vocals que van ser el motiu pel qual va haver de suspendre la seua gira ‘El Dorado’. De fet, anava ben protegida i vestida adequant-se al temporal per no agafar fred.

 

Shakira i Piqué passejant amb els seus fills

Shakira i Piqué passejant amb els seus fills | Hola

D’altra banda, la cantant va pujar a Tiwtter una fotografia de Piqué, el passat dimecres 6 de desembre, que mostra la bona sintonia entre la parella, ja que comenta: «Cosa guapa amb botes».

 

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.