Shakira i Piqué fan una escapada familiar a la neu i acaben amb els polèmics rumors sobre la seua relació

Shakira i Piqué amb els seus fills a Girona

Shakira i Piqué amb els seus fills a Girona | Hola

 

La crisi amorosa entre Shakira i Piqué es fon després de les imatges que s’han pogut veure dels dos al refugi Malniu, situat a Girona. La família va optar per fer una escapada familiar, el passat dissabte 9 de desembre, que els ha servit per desconnectar i, inclús, per fer caure tots els rumors que tant els preocupaven sobre el suposat mal moment pel qual passava la parella.

La cantant i el futbolista van emportar-se els seus fills, Milan i Sasha, i l’equipament necessari per poder disfrutar d’un cap de setmana d’aventures, així com rutes per la muntanya. La localització del refugi els va permetre tocar del cim més alt de la Cerdanya catalana i dels llacs de Malniu i poder practicar esport a l’aire lliure

 

La parella va ser vista per uns nens, als qui van saludar i, en començar el dia, van realitzar activitats i van dinar a l’alberg per després agafar el cotxe. Precisament, en este moment, el pare li va treure les jaquetes als seus fills mentre que la mare guardava la roba. A més, es va poder captar un bonic moment quan Piqué va agafar en braços a Sasha.

 

Així doncs, una altra vegada s’ha pogut veure a la colombiana junt amb els seus, tot i que està en fase de recuperació a raó de l’hemorràgia a les seues cordes vocals que van ser el motiu pel qual va haver de suspendre la seua gira ‘El Dorado’. De fet, anava ben protegida i vestida adequant-se al temporal per no agafar fred.

 

Shakira i Piqué passejant amb els seus fills

Shakira i Piqué passejant amb els seus fills | Hola

D’altra banda, la cantant va pujar a Tiwtter una fotografia de Piqué, el passat dimecres 6 de desembre, que mostra la bona sintonia entre la parella, ja que comenta: «Cosa guapa amb botes».

 

Últimes notícies

Hereu reclama normalitzar al més prompte possible la vida a Ceuta i esquiva valorar el paper de Marroc

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Castelló que la prioritat ara és recuperar la normalitat social, econòmica i urbana a Ceuta, i ha evitat pronunciar-se sobre l'informe policial que apunta a una possible implicació de Marroc en l'entrada massiva de migrants.

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.

Schinocca defensa el mercat de l’Elx i la venda milionària d’Affengruber

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha tancat un mercat de fitxatges excel·lent, amb una plantilla compensada, i justifica la venda del central David Affengruber per prop de 12 milions d’euros.

Compromís acusa Mazón de burlar-se de les víctimes de la DANA

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón de continuar burlant-se de les víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i critica que el PP el mantinga com a diputat autonòmic aforat.

Extingit l’incendi de Segorbe després de cremar 630 hectàrees i desallotjar Gàtova

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha donat per extingit l’incendi declarat el 20 d’agost a Segorbe, que ha cremat 630 hectàrees de la Serra Calderona i ha obligat a desallotjar durant dos dies el municipi de Gàtova.

Una biotecnològica de Paterna obté 15 milions per avançar el diagnòstic de complicacions en l’embaràs

La biotecnològica iPremom, amb seu a Paterna, ha tancat una ronda inicial de 15 milions per impulsar MaiRa, una plataforma de diagnòstic molecular precoç de complicacions de l’embaràs com la preeclàmpsia.

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.