Soria explica una divertida broma viscuda en la boda de Sergio Ramos

Pilar Rubio i Sergio Ramos

Pilar Rubio i Sergio Ramos van viure una boda de somni | Instagram

 

Dos mesos després de la boda de Sergio Ramos i Pilar Rubio, encara seguix donant molt del què parlar. Són molts els convidats que van assistir al casament i, per tant, les anècdotes viscudes aquella nit pareixen ser infinites.

 

En esta ocasió, el col·laborador del programa deportiu ‘El Chiringuito’, Cristóbal Soria, ha sigut l’encarregat de recordar este moment. Es tractava dels tradicionals cotxes de xoc, en els que es van poder presenciar moments de molta alegria i diversió.

 

La jugada mestra dels madridistes

En este sentit, Soria va explicar que els jugadors del Reial Madrid, Nacho i Luca Modric, li van oferir que pujara als cotxes amb ells. Seguidament, Soria es va girar i va vore al seu voltant com Brahim, Asensio i Kovavic, entre altres, es fregaven les mans amb ganes de què el periodista es decidira a muntar en l’atracció. Després d’eixa sospitosa i divertida proposta, Soria va decidir no acceptar-la i esperar-se uns minuts més.

 

Quan ja la boda estava en el seu tram i els convidats estaven cansats de ballar, Soria es va animar i es va disposar a pujar als cotxes en el moment en què pensava que cap jugador del Reial Madrid l’estava mirant. La seua sorpresa, explica, va arribar quan van sonar les sirenes d’inici de la jugada, es va girar i es va trobar amb tota la plantilla madridista. Després d’este moment, pocs detalls més va explicar un Soria que espera que siguen els mateixos jugadors qui ho expliquen algun dia.

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seva festa nupcial

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seua festa de boda| Instagram @pilarrubio_oficial

 

 

Esta anècdota va sorgir després de què es comentara que Amazon Prime Video ja va fer públic el passat dimecres el tràiler oficial de ‘El corazón de Sergio Ramos’, el documental sobre la vida del capità del Reial Madrid i la Selecció Espanyola de Futbol.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.