17 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Soria explica una divertida broma viscuda en la boda de Sergio Ramos

Pilar Rubio i Sergio Ramos

Pilar Rubio i Sergio Ramos van viure una boda de somni | Instagram

 

Dos mesos després de la boda de Sergio Ramos i Pilar Rubio, encara seguix donant molt del què parlar. Són molts els convidats que van assistir al casament i, per tant, les anècdotes viscudes aquella nit pareixen ser infinites.

 

En esta ocasió, el col·laborador del programa deportiu ‘El Chiringuito’, Cristóbal Soria, ha sigut l’encarregat de recordar este moment. Es tractava dels tradicionals cotxes de xoc, en els que es van poder presenciar moments de molta alegria i diversió.

 

La jugada mestra dels madridistes

En este sentit, Soria va explicar que els jugadors del Reial Madrid, Nacho i Luca Modric, li van oferir que pujara als cotxes amb ells. Seguidament, Soria es va girar i va vore al seu voltant com Brahim, Asensio i Kovavic, entre altres, es fregaven les mans amb ganes de què el periodista es decidira a muntar en l’atracció. Després d’eixa sospitosa i divertida proposta, Soria va decidir no acceptar-la i esperar-se uns minuts més.

 

Quan ja la boda estava en el seu tram i els convidats estaven cansats de ballar, Soria es va animar i es va disposar a pujar als cotxes en el moment en què pensava que cap jugador del Reial Madrid l’estava mirant. La seua sorpresa, explica, va arribar quan van sonar les sirenes d’inici de la jugada, es va girar i es va trobar amb tota la plantilla madridista. Després d’este moment, pocs detalls més va explicar un Soria que espera que siguen els mateixos jugadors qui ho expliquen algun dia.

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seva festa nupcial

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seua festa de boda| Instagram @pilarrubio_oficial

 

 

Esta anècdota va sorgir després de què es comentara que Amazon Prime Video ja va fer públic el passat dimecres el tràiler oficial de ‘El corazón de Sergio Ramos’, el documental sobre la vida del capità del Reial Madrid i la Selecció Espanyola de Futbol.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

‘Les petjades del fang’ guanya el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica

El documental valencià sobre la recuperació de fotos familiars danyades per la dana de 2024 ha guanyat el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica. La gala ha coronat també a 'Kick off', 'Òrfens del ferrocarril' i 'Objecte d'estudi' en les principals categories.

Arriba el fred hivernal a la Comunitat Valenciana al final de la setmana

El període de temperatures suaus arriba a la fi en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un descens de fins a 10 graus per l'entrada d'aire àrtic, amb divendres i dissabte com els dies més freds i sensació tèrmica accentuada pel vent.

Cheste tanca el Mundial amb 93.972 espectadors i obri el dimarts amb els test oficials

El Circuit Ricardo Tormo va acomiadar la temporada amb 93.972 assistents i victòries de Bezzecchi, Guevara i Adrián Fernández. El dimarts se celebraran els test oficials.

Desmantellen a Ondara una plantació de marihuana amb plantes que superaven els murs i quatre detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Ondara una plantació exterior de marihuana amb exemplars tan alts que semblaven arbres. Hi ha quatre detinguts i 2.384 g confiscats.

València instal·la un monument en homenatge i record a les víctimes de la violència viària

L'Ajuntament ha instal·lat als Jardins de la Glorieta un monument de fosa de dos metres per a homenatjar les víctimes de violència viària. La inauguració ha coincidit amb el Dia Mundial, amb panell de records, manifest de Stop Accidents i un minut de silenci; l'obra s'ha finançat amb al voltant de 60.000 euros dins del Pla Director de Seguretat Viària

Investiguen una possible granja il·legal a València amb 16 gossos en la cuina

L'Ajuntament ha comunicat a la Fiscalia una possible granja il·legal en Quatre Carreres després de la denúncia d'una veïna per olors. Els 16 gossos van ser trobats en la cuina i traslladats per a la seua valoració.

Marco Bezzecchi imposa el seu ritme a Cheste i firma la seua segona victòria seguida i tercera de l’any

L'italià ha guanyat amb autoritat el GP de la Comunitat Valenciana a Cheste, liderant de principi a fi. Raúl Fernández i Fabio di Giannantonio van completar el podi.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.