Soria explica una divertida broma viscuda en la boda de Sergio Ramos

Pilar Rubio i Sergio Ramos

Pilar Rubio i Sergio Ramos van viure una boda de somni | Instagram

 

Dos mesos després de la boda de Sergio Ramos i Pilar Rubio, encara seguix donant molt del què parlar. Són molts els convidats que van assistir al casament i, per tant, les anècdotes viscudes aquella nit pareixen ser infinites.

 

En esta ocasió, el col·laborador del programa deportiu ‘El Chiringuito’, Cristóbal Soria, ha sigut l’encarregat de recordar este moment. Es tractava dels tradicionals cotxes de xoc, en els que es van poder presenciar moments de molta alegria i diversió.

 

La jugada mestra dels madridistes

En este sentit, Soria va explicar que els jugadors del Reial Madrid, Nacho i Luca Modric, li van oferir que pujara als cotxes amb ells. Seguidament, Soria es va girar i va vore al seu voltant com Brahim, Asensio i Kovavic, entre altres, es fregaven les mans amb ganes de què el periodista es decidira a muntar en l’atracció. Després d’eixa sospitosa i divertida proposta, Soria va decidir no acceptar-la i esperar-se uns minuts més.

 

Quan ja la boda estava en el seu tram i els convidats estaven cansats de ballar, Soria es va animar i es va disposar a pujar als cotxes en el moment en què pensava que cap jugador del Reial Madrid l’estava mirant. La seua sorpresa, explica, va arribar quan van sonar les sirenes d’inici de la jugada, es va girar i es va trobar amb tota la plantilla madridista. Després d’este moment, pocs detalls més va explicar un Soria que espera que siguen els mateixos jugadors qui ho expliquen algun dia.

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seva festa nupcial

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seua festa de boda| Instagram @pilarrubio_oficial

 

 

Esta anècdota va sorgir després de què es comentara que Amazon Prime Video ja va fer públic el passat dimecres el tràiler oficial de ‘El corazón de Sergio Ramos’, el documental sobre la vida del capità del Reial Madrid i la Selecció Espanyola de Futbol.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Reial Sociedad s’emporta un triomf agònic a Mestalla amb Remiro de protagonista

La Reial Sociedad ha guanyat 2-3 al Valencia CF a Mestalla en un partit boig. Un paradó final d’Alex Remiro ha evitat l’empat després d’un final frenètic.

Iñigo Pérez celebra la reacció del Vila-real davant el Llevant

L’entrenador del Vila-real, Iñigo Pérez, s’ha declarat molt orgullós de la reacció del seu equip després d’encadenar dos triomfs seguits contra el Llevant. El tècnic, però, admet que l’equip encara arrossega les males experiències de l’inici de temporada i confia que el paró servisca per a guanyar solidesa.

El València es suma a Mestalla a la campanya de suport a Ceuta amb la samarreta ‘Tots som caballes’

El València ha eixit a Mestalla davant la Reial Societat amb la samarreta ‘Tots som caballes’, dins d’una campanya de suport a Ceuta impulsada per l’Associació Valenciana d’Empresaris i seguida també per altres clubs de LaLiga.

Luis Castro reivindica la qualitat del Levante tot i la derrota a Vila-real

L’entrenador del Levante, Luis Castro, ha reconegut la superioritat del Villarreal, però ha insistit que el seu equip té qualitat per a oferir més. El tècnic aprofitarà el paró per a corregir pèrdues de baló i detalls que han condicionat el partit.

El Villarreal estrena la temporada a casa amb una victòria davant el Levante

El Villarreal ha aconseguit el seu primer triomf com a local de la temporada en LaLiga EA Sports en imposar-se 3-1 al Levante, amb un destacat Alberto Moleiro, autor d’un gol i dues assistències.

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.