Soria explica una divertida broma viscuda en la boda de Sergio Ramos

Pilar Rubio i Sergio Ramos

Pilar Rubio i Sergio Ramos van viure una boda de somni | Instagram

 

Dos mesos després de la boda de Sergio Ramos i Pilar Rubio, encara seguix donant molt del què parlar. Són molts els convidats que van assistir al casament i, per tant, les anècdotes viscudes aquella nit pareixen ser infinites.

 

En esta ocasió, el col·laborador del programa deportiu ‘El Chiringuito’, Cristóbal Soria, ha sigut l’encarregat de recordar este moment. Es tractava dels tradicionals cotxes de xoc, en els que es van poder presenciar moments de molta alegria i diversió.

 

La jugada mestra dels madridistes

En este sentit, Soria va explicar que els jugadors del Reial Madrid, Nacho i Luca Modric, li van oferir que pujara als cotxes amb ells. Seguidament, Soria es va girar i va vore al seu voltant com Brahim, Asensio i Kovavic, entre altres, es fregaven les mans amb ganes de què el periodista es decidira a muntar en l’atracció. Després d’eixa sospitosa i divertida proposta, Soria va decidir no acceptar-la i esperar-se uns minuts més.

 

Quan ja la boda estava en el seu tram i els convidats estaven cansats de ballar, Soria es va animar i es va disposar a pujar als cotxes en el moment en què pensava que cap jugador del Reial Madrid l’estava mirant. La seua sorpresa, explica, va arribar quan van sonar les sirenes d’inici de la jugada, es va girar i es va trobar amb tota la plantilla madridista. Després d’este moment, pocs detalls més va explicar un Soria que espera que siguen els mateixos jugadors qui ho expliquen algun dia.

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seva festa nupcial

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seua festa de boda| Instagram @pilarrubio_oficial

 

 

Esta anècdota va sorgir després de què es comentara que Amazon Prime Video ja va fer públic el passat dimecres el tràiler oficial de ‘El corazón de Sergio Ramos’, el documental sobre la vida del capità del Reial Madrid i la Selecció Espanyola de Futbol.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.

PP i Vox aproven regular el burca i el niqab en dependències municipals d’Alacant

La majoria de PP i Vox en el ple d'Alacant ha aprovat regular l'accés a dependències municipals per a impedir l'entrada amb el rostre cobert. L'oposició denuncia que la mesura estigmatitza i desvia el focus d'altres problemes.

La jutgessa envia a Fiscalia i UDEF la documentació sobre les 140 vivendes públiques dels Naus a Alacant

La jutgessa ha enviat a Fiscalia i UDEF la documentació de l'ajuntament sobre l'adjudicació de les 140 vivendes públiques dels Naus. Els informes arrepleguen indicis com a llars sense empadronats, familiars beneficiats i no adjudicataris residint, en un cas que ja té conseqüències polítiques i dimissions.

Pérez Llorca defén a Roig i retrau a Belarra: ‘Ja m’agradaria que anara tan productiva per a la societat’

Pérez Llorca ha elogiat la contribució de Juan Roig i ha enlletgit a Ione Belarra les seues paraules en el Congrés. Vicente Boluda ha recolzat a l'empresari.

Boluda, sobre el finançament autonòmic, apunta que a vegades cal dir que sí

Boluda ha plantejat que, davant la proposta del Govern, a vegades cal dir que sí, encara que ha recalcat que és una opinió personal i AVE no ha fixat postura. El pla preveu 3.670 milions més per a la Comunitat en 2027, prop d'un 18% sobre el model actual.

Les estreles de l’atletisme espanyol se citen a València amb la vista posada en els Mundials de Torun

El Lluís Puig acull del 27 de febrer a l'1 de març la 62a edició sota sostre, amb 26 títols en joc i una novetat: el 4x400 mixt per clubs tancarà el programa.

Detingut a Alacant per estafar 900 euros a un veí de Lleó amb un SMS que imitava a la DGT

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant a un sospitós d'estafar 900 euros a un veí de La Bañeza mitjançant un SMS que imitava a la DGT. La víctima va introduir les seues dades en una web falsa després d'un avís de 20 euros i després es va executar una compra a Torrevieja.

Gran expectació mediàtica i només la família en la vetla de Tejero a Xàtiva

La capella ardent a Xàtiva ha reunit nombrosos mitjans i a alguns curiosos, però l'accés s'ha limitat a la família i al cercle més pròxim. El funeral se celebra a les 19 hores.