Soria explica una divertida broma viscuda en la boda de Sergio Ramos

Pilar Rubio i Sergio Ramos

Pilar Rubio i Sergio Ramos van viure una boda de somni | Instagram

 

Dos mesos després de la boda de Sergio Ramos i Pilar Rubio, encara seguix donant molt del què parlar. Són molts els convidats que van assistir al casament i, per tant, les anècdotes viscudes aquella nit pareixen ser infinites.

 

En esta ocasió, el col·laborador del programa deportiu ‘El Chiringuito’, Cristóbal Soria, ha sigut l’encarregat de recordar este moment. Es tractava dels tradicionals cotxes de xoc, en els que es van poder presenciar moments de molta alegria i diversió.

 

La jugada mestra dels madridistes

En este sentit, Soria va explicar que els jugadors del Reial Madrid, Nacho i Luca Modric, li van oferir que pujara als cotxes amb ells. Seguidament, Soria es va girar i va vore al seu voltant com Brahim, Asensio i Kovavic, entre altres, es fregaven les mans amb ganes de què el periodista es decidira a muntar en l’atracció. Després d’eixa sospitosa i divertida proposta, Soria va decidir no acceptar-la i esperar-se uns minuts més.

 

Quan ja la boda estava en el seu tram i els convidats estaven cansats de ballar, Soria es va animar i es va disposar a pujar als cotxes en el moment en què pensava que cap jugador del Reial Madrid l’estava mirant. La seua sorpresa, explica, va arribar quan van sonar les sirenes d’inici de la jugada, es va girar i es va trobar amb tota la plantilla madridista. Després d’este moment, pocs detalls més va explicar un Soria que espera que siguen els mateixos jugadors qui ho expliquen algun dia.

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seva festa nupcial

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seua festa de boda| Instagram @pilarrubio_oficial

 

 

Esta anècdota va sorgir després de què es comentara que Amazon Prime Video ja va fer públic el passat dimecres el tràiler oficial de ‘El corazón de Sergio Ramos’, el documental sobre la vida del capità del Reial Madrid i la Selecció Espanyola de Futbol.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.