Susanna Griso confessa com es troba després del divorci

Susanna Griso ha viatjat a Marbella per a acudir a la festa benèfica Starlite, on s’ha trobat amb nombrosos rostres coneguts. La presentadora de ‘Espejo Público’ que es troba gaudint de les seues vacances d’estiu no ha dubtat a parlar amb els mitjans de comunicació, als qui els ha explicat com està sent el seu estiu després de separar-se del seu marit, Carles Torras.

 

La periodista ha rebut un premi en aquesta gala benèfica que el festival organitza cada any: «Mira que he estat mil vegades a Màlaga, però és la primera vegada que vinc a aquesta gala. També vinc per Setmana Santa. No s’intervenia perquè normalment a l’agost estava lluny, de viatge. I enguany he manejat l’agenda per a vindre sí o sí».

 

Fins i tot li queden unes setmanes de vacances, per això Susanna Griso ha reconegut estar «molt desconnectada» davant la nova temporada del seu programa, al qual tornarà al setembre. «Vaig deixar amb un canvi de plató i bastants canvis d’equip, però després he desconnectat. A l’estiu necessite desconnectar almenys durant una setmana, però hi haurà bastants canvis visuals», anuncia amb emoció.

 

Una etapa molt feliç

Quant a com està passant el seu primer estiu separada, la presentadora catalana ha sigut categòrica. «Ho porte molt bé, amb molt bona relació i res, gaudint de l’estiu al màxim i molt polvorilla, com sempre, per a dalt i per a baix. Tenim molt bona relació i a ells no els està costant res», explica sobre com estan vivint els seus fills aquesta nova etapa en les seues vides.

 

Susanna Griso assegura trobar-se en una etapa molt feliç. «Estic molt bé, la veritat és que estic en en una etapa dolça, amb pla A, B, C i D. Ara mateix estic instal·lada en la pura improvisació perquè no saps mai saps el que passarà i no pots fer plans de res i en el programa ens passa el que us passa a vosaltres, que a vegades fallen uns i un altre dia et falla un altre». Amb aquestes paraules, la periodista se sincerava sobre el moment que està vivint després d’un any complicat en el qual el coronavirus ha marcat l’actualitat. 

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.