Susanna Griso confessa com es troba després del divorci

Susanna Griso ha viatjat a Marbella per a acudir a la festa benèfica Starlite, on s’ha trobat amb nombrosos rostres coneguts. La presentadora de ‘Espejo Público’ que es troba gaudint de les seues vacances d’estiu no ha dubtat a parlar amb els mitjans de comunicació, als qui els ha explicat com està sent el seu estiu després de separar-se del seu marit, Carles Torras.

 

La periodista ha rebut un premi en aquesta gala benèfica que el festival organitza cada any: «Mira que he estat mil vegades a Màlaga, però és la primera vegada que vinc a aquesta gala. També vinc per Setmana Santa. No s’intervenia perquè normalment a l’agost estava lluny, de viatge. I enguany he manejat l’agenda per a vindre sí o sí».

 

Fins i tot li queden unes setmanes de vacances, per això Susanna Griso ha reconegut estar «molt desconnectada» davant la nova temporada del seu programa, al qual tornarà al setembre. «Vaig deixar amb un canvi de plató i bastants canvis d’equip, però després he desconnectat. A l’estiu necessite desconnectar almenys durant una setmana, però hi haurà bastants canvis visuals», anuncia amb emoció.

 

Una etapa molt feliç

Quant a com està passant el seu primer estiu separada, la presentadora catalana ha sigut categòrica. «Ho porte molt bé, amb molt bona relació i res, gaudint de l’estiu al màxim i molt polvorilla, com sempre, per a dalt i per a baix. Tenim molt bona relació i a ells no els està costant res», explica sobre com estan vivint els seus fills aquesta nova etapa en les seues vides.

 

Susanna Griso assegura trobar-se en una etapa molt feliç. «Estic molt bé, la veritat és que estic en en una etapa dolça, amb pla A, B, C i D. Ara mateix estic instal·lada en la pura improvisació perquè no saps mai saps el que passarà i no pots fer plans de res i en el programa ens passa el que us passa a vosaltres, que a vegades fallen uns i un altre dia et falla un altre». Amb aquestes paraules, la periodista se sincerava sobre el moment que està vivint després d’un any complicat en el qual el coronavirus ha marcat l’actualitat. 

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.