Susanna Griso confessa com es troba després del divorci

Susanna Griso ha viatjat a Marbella per a acudir a la festa benèfica Starlite, on s’ha trobat amb nombrosos rostres coneguts. La presentadora de ‘Espejo Público’ que es troba gaudint de les seues vacances d’estiu no ha dubtat a parlar amb els mitjans de comunicació, als qui els ha explicat com està sent el seu estiu després de separar-se del seu marit, Carles Torras.

 

La periodista ha rebut un premi en aquesta gala benèfica que el festival organitza cada any: «Mira que he estat mil vegades a Màlaga, però és la primera vegada que vinc a aquesta gala. També vinc per Setmana Santa. No s’intervenia perquè normalment a l’agost estava lluny, de viatge. I enguany he manejat l’agenda per a vindre sí o sí».

 

Fins i tot li queden unes setmanes de vacances, per això Susanna Griso ha reconegut estar «molt desconnectada» davant la nova temporada del seu programa, al qual tornarà al setembre. «Vaig deixar amb un canvi de plató i bastants canvis d’equip, però després he desconnectat. A l’estiu necessite desconnectar almenys durant una setmana, però hi haurà bastants canvis visuals», anuncia amb emoció.

 

Una etapa molt feliç

Quant a com està passant el seu primer estiu separada, la presentadora catalana ha sigut categòrica. «Ho porte molt bé, amb molt bona relació i res, gaudint de l’estiu al màxim i molt polvorilla, com sempre, per a dalt i per a baix. Tenim molt bona relació i a ells no els està costant res», explica sobre com estan vivint els seus fills aquesta nova etapa en les seues vides.

 

Susanna Griso assegura trobar-se en una etapa molt feliç. «Estic molt bé, la veritat és que estic en en una etapa dolça, amb pla A, B, C i D. Ara mateix estic instal·lada en la pura improvisació perquè no saps mai saps el que passarà i no pots fer plans de res i en el programa ens passa el que us passa a vosaltres, que a vegades fallen uns i un altre dia et falla un altre». Amb aquestes paraules, la periodista se sincerava sobre el moment que està vivint després d’un any complicat en el qual el coronavirus ha marcat l’actualitat. 

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.