Susanna Griso confessa com es troba després del divorci

Susanna Griso ha viatjat a Marbella per a acudir a la festa benèfica Starlite, on s’ha trobat amb nombrosos rostres coneguts. La presentadora de ‘Espejo Público’ que es troba gaudint de les seues vacances d’estiu no ha dubtat a parlar amb els mitjans de comunicació, als qui els ha explicat com està sent el seu estiu després de separar-se del seu marit, Carles Torras.

 

La periodista ha rebut un premi en aquesta gala benèfica que el festival organitza cada any: «Mira que he estat mil vegades a Màlaga, però és la primera vegada que vinc a aquesta gala. També vinc per Setmana Santa. No s’intervenia perquè normalment a l’agost estava lluny, de viatge. I enguany he manejat l’agenda per a vindre sí o sí».

 

Fins i tot li queden unes setmanes de vacances, per això Susanna Griso ha reconegut estar «molt desconnectada» davant la nova temporada del seu programa, al qual tornarà al setembre. «Vaig deixar amb un canvi de plató i bastants canvis d’equip, però després he desconnectat. A l’estiu necessite desconnectar almenys durant una setmana, però hi haurà bastants canvis visuals», anuncia amb emoció.

 

Una etapa molt feliç

Quant a com està passant el seu primer estiu separada, la presentadora catalana ha sigut categòrica. «Ho porte molt bé, amb molt bona relació i res, gaudint de l’estiu al màxim i molt polvorilla, com sempre, per a dalt i per a baix. Tenim molt bona relació i a ells no els està costant res», explica sobre com estan vivint els seus fills aquesta nova etapa en les seues vides.

 

Susanna Griso assegura trobar-se en una etapa molt feliç. «Estic molt bé, la veritat és que estic en en una etapa dolça, amb pla A, B, C i D. Ara mateix estic instal·lada en la pura improvisació perquè no saps mai saps el que passarà i no pots fer plans de res i en el programa ens passa el que us passa a vosaltres, que a vegades fallen uns i un altre dia et falla un altre». Amb aquestes paraules, la periodista se sincerava sobre el moment que està vivint després d’un any complicat en el qual el coronavirus ha marcat l’actualitat. 

Últimes notícies

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.

Mestalla enceta l’última temporada amb l’estrena de LaLiga entre València i Celta

València i Celta de Vigo debuten este dissabte en LaLiga a Mestalla, en el primer partit de l’última temporada del vell estadi abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027. Tots dos equips arriben amb dubtes i novetats en la plantilla després d’una pretemporada irregular.

Anselmi confia en el bloc de l’Elx per a plantar cara al Barça al Martínez Valero

Martín Anselmi ha explicat que la clau perquè l’Elx competa davant el Barcelona és mantindre la seua essència i actuar com un bloc. El tècnic argentí ha demanat el suport d’un Martínez Valero ple i ha confirmat que Ponce, Buonanotte i Osorio estan llestos per a debutar.