Susanna Griso confessa com es troba després del divorci

Susanna Griso ha viatjat a Marbella per a acudir a la festa benèfica Starlite, on s’ha trobat amb nombrosos rostres coneguts. La presentadora de ‘Espejo Público’ que es troba gaudint de les seues vacances d’estiu no ha dubtat a parlar amb els mitjans de comunicació, als qui els ha explicat com està sent el seu estiu després de separar-se del seu marit, Carles Torras.

 

La periodista ha rebut un premi en aquesta gala benèfica que el festival organitza cada any: «Mira que he estat mil vegades a Màlaga, però és la primera vegada que vinc a aquesta gala. També vinc per Setmana Santa. No s’intervenia perquè normalment a l’agost estava lluny, de viatge. I enguany he manejat l’agenda per a vindre sí o sí».

 

Fins i tot li queden unes setmanes de vacances, per això Susanna Griso ha reconegut estar «molt desconnectada» davant la nova temporada del seu programa, al qual tornarà al setembre. «Vaig deixar amb un canvi de plató i bastants canvis d’equip, però després he desconnectat. A l’estiu necessite desconnectar almenys durant una setmana, però hi haurà bastants canvis visuals», anuncia amb emoció.

 

Una etapa molt feliç

Quant a com està passant el seu primer estiu separada, la presentadora catalana ha sigut categòrica. «Ho porte molt bé, amb molt bona relació i res, gaudint de l’estiu al màxim i molt polvorilla, com sempre, per a dalt i per a baix. Tenim molt bona relació i a ells no els està costant res», explica sobre com estan vivint els seus fills aquesta nova etapa en les seues vides.

 

Susanna Griso assegura trobar-se en una etapa molt feliç. «Estic molt bé, la veritat és que estic en en una etapa dolça, amb pla A, B, C i D. Ara mateix estic instal·lada en la pura improvisació perquè no saps mai saps el que passarà i no pots fer plans de res i en el programa ens passa el que us passa a vosaltres, que a vegades fallen uns i un altre dia et falla un altre». Amb aquestes paraules, la periodista se sincerava sobre el moment que està vivint després d’un any complicat en el qual el coronavirus ha marcat l’actualitat. 

Últimes notícies

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.