17.7 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Susanna Griso confessa com es troba després del divorci

Susanna Griso ha viatjat a Marbella per a acudir a la festa benèfica Starlite, on s’ha trobat amb nombrosos rostres coneguts. La presentadora de ‘Espejo Público’ que es troba gaudint de les seues vacances d’estiu no ha dubtat a parlar amb els mitjans de comunicació, als qui els ha explicat com està sent el seu estiu després de separar-se del seu marit, Carles Torras.

 

La periodista ha rebut un premi en aquesta gala benèfica que el festival organitza cada any: «Mira que he estat mil vegades a Màlaga, però és la primera vegada que vinc a aquesta gala. També vinc per Setmana Santa. No s’intervenia perquè normalment a l’agost estava lluny, de viatge. I enguany he manejat l’agenda per a vindre sí o sí».

 

Fins i tot li queden unes setmanes de vacances, per això Susanna Griso ha reconegut estar «molt desconnectada» davant la nova temporada del seu programa, al qual tornarà al setembre. «Vaig deixar amb un canvi de plató i bastants canvis d’equip, però després he desconnectat. A l’estiu necessite desconnectar almenys durant una setmana, però hi haurà bastants canvis visuals», anuncia amb emoció.

 

Una etapa molt feliç

Quant a com està passant el seu primer estiu separada, la presentadora catalana ha sigut categòrica. «Ho porte molt bé, amb molt bona relació i res, gaudint de l’estiu al màxim i molt polvorilla, com sempre, per a dalt i per a baix. Tenim molt bona relació i a ells no els està costant res», explica sobre com estan vivint els seus fills aquesta nova etapa en les seues vides.

 

Susanna Griso assegura trobar-se en una etapa molt feliç. «Estic molt bé, la veritat és que estic en en una etapa dolça, amb pla A, B, C i D. Ara mateix estic instal·lada en la pura improvisació perquè no saps mai saps el que passarà i no pots fer plans de res i en el programa ens passa el que us passa a vosaltres, que a vegades fallen uns i un altre dia et falla un altre». Amb aquestes paraules, la periodista se sincerava sobre el moment que està vivint després d’un any complicat en el qual el coronavirus ha marcat l’actualitat. 

Últimes notícies

El Cartagena espera al València amb ànim de revenja en la Copa del Rei

El Cartagena rep al València en la segona ronda de la Copa del Rei amb l'impuls del seu bon moment i el record de dos encreuaments recents perduts per 1-2. L'ambient del Cartagonova i les rotacions en els dos bàndols marcaran el dol d'este dijous a les 21.00.

L’anestesista detingut per homicidi imprudent d’una xiqueta és sospitós de robar medicaments

La Policia ha detingut a l'anestesista que va sedar a la xiqueta de 6 anys morta en una clínica dental d'Alzira i li atribuïx també el furt de fàrmacs de l'hospital. La propietària de la clínica ha sigut arrestada i s'investiguen possibles delictes contra la salut pública i omissió del deure de socors.

Junqueras demana a Junts servir a la societat i deixar les baralles i reconciliacions constants

En una visita a zones afectades per la dana, el líder d'ERC ha instat a Junts a centrar-se en el servici públic i ha urgit a PSOE i Junts a complir compromisos. També ha mostrat suport als damnificats i ha lamentat la lentitud de les infraestructures de protecció.

Dos detinguts per l’homicidi de l’home desaparegut a Sueca al febrer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones per l'homicidi d'un home desaparegut a Sueca des de febrer i va localitzar restes en una parcel·la vinculada a un d'ells. La identitat de les restes s'està verificant.

El Congrés publicarà en el Butlletí els textos en valencià de les iniciatives aprovades definitivament facilitats per l’AVL

El Congrés publicarà en el Butlletí Oficial de les Corts Generals les versions en valencià de les iniciatives legislatives aprovades definitivament, tal com les facilite l'AVL. El conveni, firmat per Francina Armengol i Verònica Cantó, preveu dos anys de vigència, 25.000 euros anuals i una comissió de seguiment.

El Govern confirma com a violència masclista l’assassinat de Oriana a Alacant

El Govern ha confirmat com a violència masclista l'assassinat de Oriana, de 29 anys, a Alacant. No hi havia denúncies prèvies i el presumpte agressor es va suïcidar.

Pérez Llorca configura un Consell amb 11 carteres i manté a 8 consellers de Mazón

Pérez Llorca ha ampliat el Consell a 11 conselleries, amb tres vicepresidències, manté a huit consellers de Mazón i relleva a Ruth Merino. L'estructura s'ha reorganitzat amb noves carteres i amb Política Lingüística sota Presidència.

Compromís acusa a Pérez Llorca d’insultar a les víctimes en mantindre el Consell de Mazón

Joan Baldoví ha acusat a Juanfran Pérez Llorca de 'insultar novament' a les víctimes de la dana en mantindre la pràctica totalitat del Consell de Carlos Mazón. El síndic de Compromís ha retret la continuïtat de càrrecs i l'absència d'eleccions.