Tamara Falcó trenca el silenci i parla sobre Jordi Cruz

La flamant guanyadora de ‘Masterchef Celebrity’, Tamara Falcó, està de moda, ja que les seues grans habilitats culinàries van sorprendre a tots els espectadors del programa.

 

La popularitat de Tamara Falcó

La filla d’Isabel Preysler i Carlos Falcó està d’enhorabona, gràcies al seu excel·lent concurs, a on s’ha descobert una Tamara Falcó diferent. Segons arreplega una entrevista amb ‘Chance’, la guanyadora del concurs de cuina va assegurar que ningú s’esperava que guanyara. «Guanyar ‘Masterchef Celebrity’ m’ha donat molta exposició i m’estan cridant per a molts treballs», ha confessat Falcó

  

Tamara Falcó també ha parlat dels seus companys del programa i ha confessat que encara manté relació amb la gran majoria d’ells. «Tenim un grup de WhatsApp tots i després hi ha un altre a on estem Vicky, Juan i jo. Amb Yolanda parle tot el temps, aniré a vore-la a la seua obra de teatre. Amb Els Chunguitos parle amb el seu representant perquè ells no tenen mòbil», ha comentat la filla de la Preysler.

 

El bes amb Jordi Cruz

Respecte a la seua relació amb Jordi Cruz, Falcó ha reconegut que es porta molt bé amb el xef i, pel que fa al bes, ha confessat que «em va eixir de l’ànima donar-li un bes, però el que va passar en ‘Masterchef’ es queda allí». Cal recordar que el cuiner ha fet oficial la seua relació amb Rebeca Lima i que, per tant, esta possible història d’amor entre ell i la filla d’Isabel Preysler no anirà més allà.

  

La guanyadora del concurs també ha valorat molt positivament la visita de sa mare i de Mario Vargas Llosa i ha parlat del seu pitjor moment durant el programa, que va ser quan va discutir amb Anabel Alonso.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.