7.9 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Tamara Falcó trenca el silenci i parla sobre Jordi Cruz

La flamant guanyadora de ‘Masterchef Celebrity’, Tamara Falcó, està de moda, ja que les seues grans habilitats culinàries van sorprendre a tots els espectadors del programa.

 

La popularitat de Tamara Falcó

La filla d’Isabel Preysler i Carlos Falcó està d’enhorabona, gràcies al seu excel·lent concurs, a on s’ha descobert una Tamara Falcó diferent. Segons arreplega una entrevista amb ‘Chance’, la guanyadora del concurs de cuina va assegurar que ningú s’esperava que guanyara. «Guanyar ‘Masterchef Celebrity’ m’ha donat molta exposició i m’estan cridant per a molts treballs», ha confessat Falcó

  

Tamara Falcó també ha parlat dels seus companys del programa i ha confessat que encara manté relació amb la gran majoria d’ells. «Tenim un grup de WhatsApp tots i després hi ha un altre a on estem Vicky, Juan i jo. Amb Yolanda parle tot el temps, aniré a vore-la a la seua obra de teatre. Amb Els Chunguitos parle amb el seu representant perquè ells no tenen mòbil», ha comentat la filla de la Preysler.

 

El bes amb Jordi Cruz

Respecte a la seua relació amb Jordi Cruz, Falcó ha reconegut que es porta molt bé amb el xef i, pel que fa al bes, ha confessat que «em va eixir de l’ànima donar-li un bes, però el que va passar en ‘Masterchef’ es queda allí». Cal recordar que el cuiner ha fet oficial la seua relació amb Rebeca Lima i que, per tant, esta possible història d’amor entre ell i la filla d’Isabel Preysler no anirà més allà.

  

La guanyadora del concurs també ha valorat molt positivament la visita de sa mare i de Mario Vargas Llosa i ha parlat del seu pitjor moment durant el programa, que va ser quan va discutir amb Anabel Alonso.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nit de Nadal amb cels coberts i ruixats en la Comunitat Valenciana

La Nit de Nadal arriba en la Comunitat Valenciana amb cels molt nuvolosos i ruixats, més probables i localment moderats en el litoral sud de València i el nord d'Alacant. Les mínimes baixen de manera lleugera i s'esperen gelades febles a l'interior, amb vent que rolará a nord en les hores centrals.

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.