Tamara Falcó trenca el silenci i parla sobre Jordi Cruz

La flamant guanyadora de ‘Masterchef Celebrity’, Tamara Falcó, està de moda, ja que les seues grans habilitats culinàries van sorprendre a tots els espectadors del programa.

 

La popularitat de Tamara Falcó

La filla d’Isabel Preysler i Carlos Falcó està d’enhorabona, gràcies al seu excel·lent concurs, a on s’ha descobert una Tamara Falcó diferent. Segons arreplega una entrevista amb ‘Chance’, la guanyadora del concurs de cuina va assegurar que ningú s’esperava que guanyara. «Guanyar ‘Masterchef Celebrity’ m’ha donat molta exposició i m’estan cridant per a molts treballs», ha confessat Falcó

  

Tamara Falcó també ha parlat dels seus companys del programa i ha confessat que encara manté relació amb la gran majoria d’ells. «Tenim un grup de WhatsApp tots i després hi ha un altre a on estem Vicky, Juan i jo. Amb Yolanda parle tot el temps, aniré a vore-la a la seua obra de teatre. Amb Els Chunguitos parle amb el seu representant perquè ells no tenen mòbil», ha comentat la filla de la Preysler.

 

El bes amb Jordi Cruz

Respecte a la seua relació amb Jordi Cruz, Falcó ha reconegut que es porta molt bé amb el xef i, pel que fa al bes, ha confessat que «em va eixir de l’ànima donar-li un bes, però el que va passar en ‘Masterchef’ es queda allí». Cal recordar que el cuiner ha fet oficial la seua relació amb Rebeca Lima i que, per tant, esta possible història d’amor entre ell i la filla d’Isabel Preysler no anirà més allà.

  

La guanyadora del concurs també ha valorat molt positivament la visita de sa mare i de Mario Vargas Llosa i ha parlat del seu pitjor moment durant el programa, que va ser quan va discutir amb Anabel Alonso.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.

Morant se suma als Moros i Cristians d’Elda i enaltix una festa igualitària i multitudinària

La ministra Diana Morant participa en els Moros i Cristians d'Elda, recentment declarats d'interés turístic internacional, i els reivindica com una festa igualitària, multitudinària i bolcada en la música i la tradició.