Tamara Falcó trenca el silenci i parla sobre Jordi Cruz

La flamant guanyadora de ‘Masterchef Celebrity’, Tamara Falcó, està de moda, ja que les seues grans habilitats culinàries van sorprendre a tots els espectadors del programa.

 

La popularitat de Tamara Falcó

La filla d’Isabel Preysler i Carlos Falcó està d’enhorabona, gràcies al seu excel·lent concurs, a on s’ha descobert una Tamara Falcó diferent. Segons arreplega una entrevista amb ‘Chance’, la guanyadora del concurs de cuina va assegurar que ningú s’esperava que guanyara. «Guanyar ‘Masterchef Celebrity’ m’ha donat molta exposició i m’estan cridant per a molts treballs», ha confessat Falcó

  

Tamara Falcó també ha parlat dels seus companys del programa i ha confessat que encara manté relació amb la gran majoria d’ells. «Tenim un grup de WhatsApp tots i després hi ha un altre a on estem Vicky, Juan i jo. Amb Yolanda parle tot el temps, aniré a vore-la a la seua obra de teatre. Amb Els Chunguitos parle amb el seu representant perquè ells no tenen mòbil», ha comentat la filla de la Preysler.

 

El bes amb Jordi Cruz

Respecte a la seua relació amb Jordi Cruz, Falcó ha reconegut que es porta molt bé amb el xef i, pel que fa al bes, ha confessat que «em va eixir de l’ànima donar-li un bes, però el que va passar en ‘Masterchef’ es queda allí». Cal recordar que el cuiner ha fet oficial la seua relació amb Rebeca Lima i que, per tant, esta possible història d’amor entre ell i la filla d’Isabel Preysler no anirà més allà.

  

La guanyadora del concurs també ha valorat molt positivament la visita de sa mare i de Mario Vargas Llosa i ha parlat del seu pitjor moment durant el programa, que va ser quan va discutir amb Anabel Alonso.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.

Pérez Llorca complix tres mesos amb 133 actes i el focus en la baixada d’impostos

El president ha tancat el seu primer trimestre amb 133 actes i una agenda centrada en la rebaixa fiscal, el diàleg institucional i mesures per a jóvens, vivenda, sanitat i agricultura.

Controlat l’incendi en una nau industrial abandonada de Biar

Els bombers han donat per controlat l'incendi declarat el dijous en una nau abandonada de Biar. Es va controlar a les 22.40 del dissabte i seguixen les labors d'extinció, sense ferits.

Les Corts constituiran la comissió per a investigar les VPP d’Alacant i debatran sobre els ‘privilegis’ dels expresidents

Les Corts constituiran el dijous la comissió que investigarà les adjudicacions de VPP a Alacant i debatran la proposta de Compromís per a suprimir privilegis als expresidents. El ple inclourà la segona sessió de control, noves comissions sol·licitades per l'oposició i votacions pendents en transparència.

L’extrem Tunde renova amb el Llevant fins a juny de 2029

El Llevant i Kareem Tunde seguiran vinculats fins a juny de 2029 després d'ampliar l'extrem el seu contracte per tres temporades més. El jove ja ha sumat deu partits amb el primer equip des del seu debut al desembre.

SISPYL, el sistema que fa més segurs els barandats d’algeps laminat en un terratrémol

La UPV ha patentat SISPYL, un aïllament sísmic per a barandats d'algeps laminat que ha sigut validat a escala real i reduïx danys en desacoblar-los de l'estructura. El sistema manté les prestacions enfront del foc i ha despertat l'interés de multinacionals.

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.