Toñi Salazar liquidarà el seu deute amb l’advocada Teresa Bueyes

El salari de Toñi Salazar a ‘Supervivientes’ serà embargat | GTRES
 

Fa poc va començar l’última edició de ‘Supervivientes’ on els seus concursants rebran un salari de 12.000 euros setmanals. Toñi Salazar, una de les supervivents a l’illa d’Hondures, s’està guanyant el salari gràcies a la participació en aquest reality d’aventura, però part dels seus beneficis seran destinats a saldar el deute que té des de fa temps amb l’advocada Teresa Bueyes. D’aquesta manera, no podrà gaudir dels primers 18.000 euros que cobre, ja que aniran directament per a Bueyes.

 

La situació és problemàtica, ja que l’advocada fa més de 10 anys que està reclamant el deute de la cantant. Fruit de procediments legals dels quals Toñi va requerir els serveis de Teresa, l’advocada ha estat sent el seu suport indispensable en multitud de temes judicials, com la defensa del seu fill Borja quan va agredir a un jove amb un got de vidre en una discoteca l’any 2009, o la seua separació amb el model Roberto Liaño. També va estar present durant les discrepàncies amb la seua germana i companya en el grup musical ‘Las Azúcar Moreno’, Encarna Salazar.

 

Les germanes de ‘Las Azúcar Moreno’ van tenir les seves diferències

Les germanes de ‘Las Azúcar Moreno’ van tindre les seues diferències | CEDIDA

 

Segons les declaracions de la revista ‘Corazón TVE’, la cantant ha reunit tots els esforços possibles per a liquidar el deute econòmic. Abans de la seua arribada a Hondures, Toñi Salazar va voler recuperar la relació amb la seua advocada i va negociar per a parar l’embargament del seu salari a ‘Supervivientes’. El motiu era el següent: tenia present emprendre un negoci una vegada finalitzara la seua estada al reality.

 

Tot i això, Teresa Bueyes no va estar d’acord amb la proposta i va mantindre amb fermesa la seua voluntat de cobrar la quantitat econòmica: «He estat deu anys esperant que donara la cara i em pagara el que deu, però ni tan sols contestava al telèfon ni responia als meus missatges. Però quan va saber que anava a ‘Supervivientes’ i el seu salari s’embargaria, em va telefonar per a dir-me que si jo l’embargava no aniria. Pretenia que esperara a què el seu negoci funcionara per a què em poguera pagar».

 

Teresa Bueyes és advocada de bastants famosos coneguts

Teresa Bueyes és advocada de diversos famosos | SEMANA

 

L’advocada continuava amb la seua reclamació: «A més, és que no hi ha dret a què hi haja molts famosos morosos com Toñi. Açò no és un cas aïllat, es creu que per eixir en la televisió se’ls ha de perdonar qualsevol deute. I no és just perquè guanyen milers d’euros».

 

Així, calculant la reducció dels impostos i la quantia del seu salari setmanal, Toñi haurà d’evitar ser expulsada de l’illa durant un mes per a aconseguir saldar el seu deute amb Teresa Bueyes.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.