11.2 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Toñi Salazar liquidarà el seu deute amb l’advocada Teresa Bueyes

El salari de Toñi Salazar a ‘Supervivientes’ serà embargat | GTRES
 

Fa poc va començar l’última edició de ‘Supervivientes’ on els seus concursants rebran un salari de 12.000 euros setmanals. Toñi Salazar, una de les supervivents a l’illa d’Hondures, s’està guanyant el salari gràcies a la participació en aquest reality d’aventura, però part dels seus beneficis seran destinats a saldar el deute que té des de fa temps amb l’advocada Teresa Bueyes. D’aquesta manera, no podrà gaudir dels primers 18.000 euros que cobre, ja que aniran directament per a Bueyes.

 

La situació és problemàtica, ja que l’advocada fa més de 10 anys que està reclamant el deute de la cantant. Fruit de procediments legals dels quals Toñi va requerir els serveis de Teresa, l’advocada ha estat sent el seu suport indispensable en multitud de temes judicials, com la defensa del seu fill Borja quan va agredir a un jove amb un got de vidre en una discoteca l’any 2009, o la seua separació amb el model Roberto Liaño. També va estar present durant les discrepàncies amb la seua germana i companya en el grup musical ‘Las Azúcar Moreno’, Encarna Salazar.

 

Les germanes de ‘Las Azúcar Moreno’ van tenir les seves diferències

Les germanes de ‘Las Azúcar Moreno’ van tindre les seues diferències | CEDIDA

 

Segons les declaracions de la revista ‘Corazón TVE’, la cantant ha reunit tots els esforços possibles per a liquidar el deute econòmic. Abans de la seua arribada a Hondures, Toñi Salazar va voler recuperar la relació amb la seua advocada i va negociar per a parar l’embargament del seu salari a ‘Supervivientes’. El motiu era el següent: tenia present emprendre un negoci una vegada finalitzara la seua estada al reality.

 

Tot i això, Teresa Bueyes no va estar d’acord amb la proposta i va mantindre amb fermesa la seua voluntat de cobrar la quantitat econòmica: «He estat deu anys esperant que donara la cara i em pagara el que deu, però ni tan sols contestava al telèfon ni responia als meus missatges. Però quan va saber que anava a ‘Supervivientes’ i el seu salari s’embargaria, em va telefonar per a dir-me que si jo l’embargava no aniria. Pretenia que esperara a què el seu negoci funcionara per a què em poguera pagar».

 

Teresa Bueyes és advocada de bastants famosos coneguts

Teresa Bueyes és advocada de diversos famosos | SEMANA

 

L’advocada continuava amb la seua reclamació: «A més, és que no hi ha dret a què hi haja molts famosos morosos com Toñi. Açò no és un cas aïllat, es creu que per eixir en la televisió se’ls ha de perdonar qualsevol deute. I no és just perquè guanyen milers d’euros».

 

Així, calculant la reducció dels impostos i la quantia del seu salari setmanal, Toñi haurà d’evitar ser expulsada de l’illa durant un mes per a aconseguir saldar el seu deute amb Teresa Bueyes.

Últimes notícies

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.