14.1 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Toñi Salazar liquidarà el seu deute amb l’advocada Teresa Bueyes

El salari de Toñi Salazar a ‘Supervivientes’ serà embargat | GTRES
 

Fa poc va començar l’última edició de ‘Supervivientes’ on els seus concursants rebran un salari de 12.000 euros setmanals. Toñi Salazar, una de les supervivents a l’illa d’Hondures, s’està guanyant el salari gràcies a la participació en aquest reality d’aventura, però part dels seus beneficis seran destinats a saldar el deute que té des de fa temps amb l’advocada Teresa Bueyes. D’aquesta manera, no podrà gaudir dels primers 18.000 euros que cobre, ja que aniran directament per a Bueyes.

 

La situació és problemàtica, ja que l’advocada fa més de 10 anys que està reclamant el deute de la cantant. Fruit de procediments legals dels quals Toñi va requerir els serveis de Teresa, l’advocada ha estat sent el seu suport indispensable en multitud de temes judicials, com la defensa del seu fill Borja quan va agredir a un jove amb un got de vidre en una discoteca l’any 2009, o la seua separació amb el model Roberto Liaño. També va estar present durant les discrepàncies amb la seua germana i companya en el grup musical ‘Las Azúcar Moreno’, Encarna Salazar.

 

Les germanes de ‘Las Azúcar Moreno’ van tenir les seves diferències

Les germanes de ‘Las Azúcar Moreno’ van tindre les seues diferències | CEDIDA

 

Segons les declaracions de la revista ‘Corazón TVE’, la cantant ha reunit tots els esforços possibles per a liquidar el deute econòmic. Abans de la seua arribada a Hondures, Toñi Salazar va voler recuperar la relació amb la seua advocada i va negociar per a parar l’embargament del seu salari a ‘Supervivientes’. El motiu era el següent: tenia present emprendre un negoci una vegada finalitzara la seua estada al reality.

 

Tot i això, Teresa Bueyes no va estar d’acord amb la proposta i va mantindre amb fermesa la seua voluntat de cobrar la quantitat econòmica: «He estat deu anys esperant que donara la cara i em pagara el que deu, però ni tan sols contestava al telèfon ni responia als meus missatges. Però quan va saber que anava a ‘Supervivientes’ i el seu salari s’embargaria, em va telefonar per a dir-me que si jo l’embargava no aniria. Pretenia que esperara a què el seu negoci funcionara per a què em poguera pagar».

 

Teresa Bueyes és advocada de bastants famosos coneguts

Teresa Bueyes és advocada de diversos famosos | SEMANA

 

L’advocada continuava amb la seua reclamació: «A més, és que no hi ha dret a què hi haja molts famosos morosos com Toñi. Açò no és un cas aïllat, es creu que per eixir en la televisió se’ls ha de perdonar qualsevol deute. I no és just perquè guanyen milers d’euros».

 

Així, calculant la reducció dels impostos i la quantia del seu salari setmanal, Toñi haurà d’evitar ser expulsada de l’illa durant un mes per a aconseguir saldar el seu deute amb Teresa Bueyes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.