Toñi Salazar liquidarà el seu deute amb l’advocada Teresa Bueyes

El salari de Toñi Salazar a ‘Supervivientes’ serà embargat | GTRES
 

Fa poc va començar l’última edició de ‘Supervivientes’ on els seus concursants rebran un salari de 12.000 euros setmanals. Toñi Salazar, una de les supervivents a l’illa d’Hondures, s’està guanyant el salari gràcies a la participació en aquest reality d’aventura, però part dels seus beneficis seran destinats a saldar el deute que té des de fa temps amb l’advocada Teresa Bueyes. D’aquesta manera, no podrà gaudir dels primers 18.000 euros que cobre, ja que aniran directament per a Bueyes.

 

La situació és problemàtica, ja que l’advocada fa més de 10 anys que està reclamant el deute de la cantant. Fruit de procediments legals dels quals Toñi va requerir els serveis de Teresa, l’advocada ha estat sent el seu suport indispensable en multitud de temes judicials, com la defensa del seu fill Borja quan va agredir a un jove amb un got de vidre en una discoteca l’any 2009, o la seua separació amb el model Roberto Liaño. També va estar present durant les discrepàncies amb la seua germana i companya en el grup musical ‘Las Azúcar Moreno’, Encarna Salazar.

 

Les germanes de ‘Las Azúcar Moreno’ van tenir les seves diferències

Les germanes de ‘Las Azúcar Moreno’ van tindre les seues diferències | CEDIDA

 

Segons les declaracions de la revista ‘Corazón TVE’, la cantant ha reunit tots els esforços possibles per a liquidar el deute econòmic. Abans de la seua arribada a Hondures, Toñi Salazar va voler recuperar la relació amb la seua advocada i va negociar per a parar l’embargament del seu salari a ‘Supervivientes’. El motiu era el següent: tenia present emprendre un negoci una vegada finalitzara la seua estada al reality.

 

Tot i això, Teresa Bueyes no va estar d’acord amb la proposta i va mantindre amb fermesa la seua voluntat de cobrar la quantitat econòmica: «He estat deu anys esperant que donara la cara i em pagara el que deu, però ni tan sols contestava al telèfon ni responia als meus missatges. Però quan va saber que anava a ‘Supervivientes’ i el seu salari s’embargaria, em va telefonar per a dir-me que si jo l’embargava no aniria. Pretenia que esperara a què el seu negoci funcionara per a què em poguera pagar».

 

Teresa Bueyes és advocada de bastants famosos coneguts

Teresa Bueyes és advocada de diversos famosos | SEMANA

 

L’advocada continuava amb la seua reclamació: «A més, és que no hi ha dret a què hi haja molts famosos morosos com Toñi. Açò no és un cas aïllat, es creu que per eixir en la televisió se’ls ha de perdonar qualsevol deute. I no és just perquè guanyen milers d’euros».

 

Així, calculant la reducció dels impostos i la quantia del seu salari setmanal, Toñi haurà d’evitar ser expulsada de l’illa durant un mes per a aconseguir saldar el seu deute amb Teresa Bueyes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CACSA ordena a L’Umbracle acatar la sentència sobre soroll i respecte als veïns

La Ciutat de les Arts i les Ciències exigix a la concessionària de L’Umbracle que suspenga tota activitat musical que vulnere l'ordenança acústica i els drets fonamentals dels veïns, en compliment d'una sentència recent.

Mbappé i Lamine Yamal blinden els seus gestos i noms com a marques esportives

Kylian Mbappé i Lamine Yamal se situen entre els esportistes més actius en el registre i protecció dels seus gestos i noms com a marques, en plena ofensiva contra la pirateria i la falsificació en el sector esportiu.

Concentració a València contra els acomiadaments anunciats per Glovo

Repartidors de Glovo es concentren a València durant les jornades de vaga per a rebutjar el ERE, els acomiadaments previstos i denunciar la deterioració de les seues condicions laborals.

Centenars reclamen a València la fi de l’escalada bèl·lica a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra reunix manifestants en la Plaça de la Verge de València per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Lesió muscular en el aductor esquerre de Tunde preocupa el Llevant

Karrem Tunde, extrem del Llevant, patix una lesió muscular en el aductor llarg esquerre després de ser substituït en l'últim partit de LaLiga davant el Sevilla.

L’Institut de les Dones reclama retirar a Torrent una campanya municipal contra l’avortament

L'Institut de les Dones ha demanat a l'alcaldessa de Torrent que retire una campanya municipal contra l'avortament per considerar que vulnera drets reconeguts i difon un missatge contrari a la llei.

Troben a Sagunt a la menor de 12 anys desapareguda el dia anterior

La Policia Nacional ha localitzat en bon estat a la xiqueta de 12 anys desapareguda a Sagunt el dia anterior, després d'activar-se una alerta de busca i difondre's el seu cas en xarxes socials.

Vila-real i Celta es juguen punts clau en la baralla per Europa

Vila-real i Celta es mesuren en La Ceràmica en un dol directe per les places europees: els locals freguen la Champions i els gallecs apuren les seues opcions.