Toñi Salazar liquidarà el seu deute amb l’advocada Teresa Bueyes

El salari de Toñi Salazar a ‘Supervivientes’ serà embargat | GTRES
 

Fa poc va començar l’última edició de ‘Supervivientes’ on els seus concursants rebran un salari de 12.000 euros setmanals. Toñi Salazar, una de les supervivents a l’illa d’Hondures, s’està guanyant el salari gràcies a la participació en aquest reality d’aventura, però part dels seus beneficis seran destinats a saldar el deute que té des de fa temps amb l’advocada Teresa Bueyes. D’aquesta manera, no podrà gaudir dels primers 18.000 euros que cobre, ja que aniran directament per a Bueyes.

 

La situació és problemàtica, ja que l’advocada fa més de 10 anys que està reclamant el deute de la cantant. Fruit de procediments legals dels quals Toñi va requerir els serveis de Teresa, l’advocada ha estat sent el seu suport indispensable en multitud de temes judicials, com la defensa del seu fill Borja quan va agredir a un jove amb un got de vidre en una discoteca l’any 2009, o la seua separació amb el model Roberto Liaño. També va estar present durant les discrepàncies amb la seua germana i companya en el grup musical ‘Las Azúcar Moreno’, Encarna Salazar.

 

Les germanes de ‘Las Azúcar Moreno’ van tenir les seves diferències

Les germanes de ‘Las Azúcar Moreno’ van tindre les seues diferències | CEDIDA

 

Segons les declaracions de la revista ‘Corazón TVE’, la cantant ha reunit tots els esforços possibles per a liquidar el deute econòmic. Abans de la seua arribada a Hondures, Toñi Salazar va voler recuperar la relació amb la seua advocada i va negociar per a parar l’embargament del seu salari a ‘Supervivientes’. El motiu era el següent: tenia present emprendre un negoci una vegada finalitzara la seua estada al reality.

 

Tot i això, Teresa Bueyes no va estar d’acord amb la proposta i va mantindre amb fermesa la seua voluntat de cobrar la quantitat econòmica: «He estat deu anys esperant que donara la cara i em pagara el que deu, però ni tan sols contestava al telèfon ni responia als meus missatges. Però quan va saber que anava a ‘Supervivientes’ i el seu salari s’embargaria, em va telefonar per a dir-me que si jo l’embargava no aniria. Pretenia que esperara a què el seu negoci funcionara per a què em poguera pagar».

 

Teresa Bueyes és advocada de bastants famosos coneguts

Teresa Bueyes és advocada de diversos famosos | SEMANA

 

L’advocada continuava amb la seua reclamació: «A més, és que no hi ha dret a què hi haja molts famosos morosos com Toñi. Açò no és un cas aïllat, es creu que per eixir en la televisió se’ls ha de perdonar qualsevol deute. I no és just perquè guanyen milers d’euros».

 

Així, calculant la reducció dels impostos i la quantia del seu salari setmanal, Toñi haurà d’evitar ser expulsada de l’illa durant un mes per a aconseguir saldar el seu deute amb Teresa Bueyes.

Últimes notícies

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.