Verónica Forqué va començar a desprendre’s dels seus objectes personals setmanes abans de la seua mort

Esta setmana hem visgut una trista noticia, l’actriu Verónica Forqué posava fi a la seua vida després de sofrir diversos episodis de depressió en els últims anys. Verónica posava així fi a una etapa complicada en la qual li havia confessat a les seues més arrimats que no es trobava bé, que travessava per un mal moment.

Verónica Forqué ja no podia més, decidia posar fi a la seua vida amb 66 anys, deixant als seus familiars i amics tremendament sorpresos i enfonsats, encara que, el programa de Telecinco ‘Socialité’ este dissabte ha sabut que els últims moviments de l’actriu eren cridanerament sospitosos. Pel que sembla, Verónica feia setmanes que es desprenia dels seus objectes personals i quotidians: «Va començar a regalar entre els seus veïns les seues coses personals com un robot de cuina o una planxa elèctrica«.

Passetjava amagada

Són els mateixos veïns de l’actriu els que asseguren que passejava ocultant-se, acompanyada únicament del seu gos i que a penes es veia amb ningú: «A més de regalar les seues coses a penes baixava al carrer, i si eixia ho feia amagada baix un gran capell i unes grans ulleres de sol«.

<

>

<

>

<

>

<

>

Últimes notícies

La Comunitat viu la primera nit d’agost sense nits tòrrides

Per primera vegada en este mes d’agost, cap estació d’Aemet a la Comunitat Valenciana ha registrat nit tòrrida, amb mínimes que han baixat fins als 12,7 graus a Vilafranca del Cid.

Bejís es refà de la brutal tempesta que ha deixat 186 l/m² en poques hores

Bejís es recupera de la tempesta torrencial que este dissabte ha deixat 186 l/m², amb greus inundacions, danys en ponts i caiguda d’arbres. El temporal també ha afectat altres punts de Castelló i diverses localitats de la província de València.

Deting per amenaçar amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal de València

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 39 anys per amenaçar de mort amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal, després d’una discussió per incomplir una norma del recinte.

Detinguts un pare i el seu fill per repartir cocaïna a domicili en moto a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 56 anys i el seu fill de 30 per repartir cocaïna a domicili amb un ciclomotor des d’un pis del barri de Carrús, on s’han intervingut 95 grams de droga i més de 5.600 euros en metàl·lic.

El Rototom encén motors a Benicàssim com a gran cita reggae d’Europa

El Rototom Sunsplash ha iniciat a Benicàssim una setmana de música reggae, convivència i activitats socials, culturals i de benestar, amb especial atenció al calor i a la sostenibilitat. El festival reforça espais com el Foro Social i àrees familiars perquè el públic visca unes vacacions diferents.

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora, i manté avisos grocs per precipitacions i tempestes en altres zones de la província.

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.