Vicky Martín Berrocal sorprén amb la seua nova figura després de perdre 23 quilos

 

La dissenyadora Vicky Martín Berrocal ha reaparegut en la presentació de la nova col·lecció d’una marca de joieria a Madrid, un esdeveniment en el qual ha sorprés a tots amb una evident pèrdua de pes que ha aconseguit gràcies a l’esport i cuidar la seua alimentació.

«He perdut 23 quilos gràcies a una vida saludable», comentava entusiasmada la modista en declaracions arreplegades per ‘Lecturas’, explicant que en els últims mesos ha estat practicant molt esport i ha canviat els seus hàbits d’alimentació. 

Segons sembla, la sevillana ha trobat en la boxa una nova afició que li encanta i que practica amb freqüència. Realitzar esta activitat i combinar-la amb un canvi radical en la seua dieta ha sigut la peça clau d’este sorprenent canvi.

 

 

#aboutlastnight De boda en esta #Sevilla mia… Amiga @yeyesdols toda la felicidad del mundo pa ti!! Y un Ole pa to los tuyos # Vestida de @victoria_es_

Una publicación compartida de Vicky Martín Berrocal (@vickymartinberrocal) el

Últimes notícies

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.

Camarero atribuíx a la regularització de migrants l’aturada en la baixada de l’atur al juliol

La vicepresidenta del Consell, Susana Camarero, assegura que la regularització extraordinària de migrants ha frenat la tendència descendent de l’atur al juliol en la Comunitat Valenciana i reclama finançament extra a l’Estat per a reforçar els serveis públics d’ocupació.

Pla de recuperació urgent després de l’incendi a la Serra d’Espadà

La Generalitat ha iniciat amb els ajuntaments un pla de recuperació de la Serra d’Espadà després de l’incendi que ha cremat 9.568 hectàrees, amb actuacions prioritàries en infraestructures, serveis municipals i entorn natural.

Autocaravana completa en la Comunitat Valenciana per a vore l’eclipsi solar

Les autocaravanes s’han convertit en una alternativa als hotels per a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost, amb el parc valencià ja completament llogat.
FILMOTECA D'ESTIU