20.4 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Violeta i Dakota coincidixen en criticar a Roci, de ‘MYHYV’

Roci, Violeta i Dakota a 'MYHYV'

Roci va rebre les crítiques de Violeta i Dakota | Cuatro

 

Sorprenentment, Violeta i Dakota tenen més coses en comú de les que elles es pensen. Les dos exparticipants de ‘Supervivientes’, també col·laboren en ‘MYHYV’ i fa pocs dies van unir forces per a carregar amb duresa contra una de les pretendents de David, Roci.

 

Tot va començar quan David va demanar a Michelle que es quedara a dormir a sa casa a on s’allotgen els pretendents, per tal de passar una nit romàntica junts. A Roci eixa decisió no li va paréixer gens bé i va criticar durament a David i, en especial, Michelle.

 

Les dos exconcursants de ‘Supervivientes’ coincidixen en criticar a Roci

Però sense voler-ho, va ser Roci qui finalment va acabar rebent les crítiques més dures per la seua actitud per part de Violeta i Dakota. Les dos li van recriminar l’actitud i, fins i tot, Violeta li va dir que li pareixia que era una ‘choni’. D’igual forma, Dakota li va dir: «Tia, vas molt pujada. Baixa un poc». Per tant, tot i que Violeta i Dakota no tenen una relació massa bona, sí que compartixen formes de pensar que els fan acurtar distàncies.

 

Violeta Magriñán a 'MYHYV'

Violeta va coincidir en la seua opinió amb Dakota | Cuatro

 

D’altra banda, Roci també va haver d’aguantar les crítiques de Maria Jesús Ruiz, que li va dir: «Eres una envejosa. Estem vegent que Michelle i David han tingut un moment meravellós». Finalment, Roci no va voler quedar-se callada i li va respondre: «El va tindre perquè no en tenia una altra, si m’haguera quedat jo a dormir t’assegure que amb ella no estava».

Dakota a 'MYHYV'

Dakota participa en el programa ‘MYHYV’ | Cuatro

 

També et poden interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una infermera de 64 anys mor apunyalada per la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim

La sanitària, de 64 anys, ha mort després de ser atacada amb una arma blanca de grans dimensions en el seu lloc de treball; la seua exparella, de 70, ha sigut detinguda. Ni víctima ni presumpte autor figuraven en VioGén i la investigació continua oberta.

La Generalitat demana a la policia aclarir qui viu en les VPP de la Platja de Sant Joan

Vivenda ha sol·licitat a l'Ajuntament d'Alacant el llistat d'empadronats i verificacions in situ en les 140 VPP dels Naus, i investiga l'adjudicació. Susana Camarero ha defés el Pla Viu i ha criticat els controls de l'anterior Consell.

Roman tancat el centre de salut de Benicàssim després de l’assassinat d’una infermera per la seua exparella

L'ambulatori suspén la seua activitat mentres un equip de salut mental fa costat al personal. L'exparella de la víctima, de 70 anys, ha sigut detinguda.

La Fundació Broseta rebutja la semillibertat per a Txeroki per falta de penediment

La Fundació Professor Manuel Broseta ha condemnat la concessió de semillibertat a Garikoiz Aspiazu, Txeroki, en considerar que no ha mostrat penediment. Reclama decisions transparents i ajustades als requisits reforçats per a delictes de terrorisme.

Mor una infermera apunyalada en un centre de salut de Benicàssim per la seua exparella, ja detingut

Una sanitària de 64 anys ha sigut atacada amb una arma blanca en el seu lloc de treball i ha mort després de ser traslladada a l'Hospital General de Castelló. La Guàrdia Civil ha detingut a la seua exparella, de 70 anys, i manté oberta la investigació.

Mor una infermera apunyalada per la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Una dona de 64 anys ha mort després de ser apunyalada en el seu lloc de treball a Benicàssim. La seua exparella, de 70 anys, ha sigut detingut i la Guàrdia Civil investiga.

La jutgessa demana a Telegram i WhatsApp els missatges de l’excap de gabinet de Mazón del 29-O

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha demanat a Telegram i WhatsApp els missatges del 29-O de l'excap de Gabinet de Mazón i amplia les diligències. A més, cita a testimonis i rebutja investigar la presa de Forata per falta de relació amb les defuncions.

Aemet activa l’avís groc per vent de fins a 80 km/h a Alacant i l’interior nord de Castelló fins a la matinada del dimarts

Aemet ha activat l'avís groc per vent a Alacant i l'interior nord de Castelló fins a les 6.00 del dimarts, amb ratxes de fins a 80 km/h. També hi ha avisos a València per vent i fenòmens costaners.