8.8 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Violeta Mangriñán i Fabio Colloricchio es tatuen el seu amor

 

Violeta Mangriñán i Fabio Colloricchio es van enamorar en Supervivientes, enmig de palmeres i càmeres, un amor que ha sigut durament criticat. Contra tot pronòstic, una volta els dos estan ja en Madrid, la relació va millor que mai i demostren estar cada volta més enamorats. Tan enamorats que s’han fet un tatuatge junts que representa la seua història.

 

Ha sigut Fabio qui ha compartit la bonica imatge del tatuatge que s’han fet junts, acompanyada de la frase «Si no fa mal, no és amor». El tatuatge és una xicoteta palmera amb un cor, que representa Supervivientes i com es van enamorar, i han triat el mateix lloc per a fer-se’l, la monyica esquerra.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Si no duele , no es amor @violeta_mangrinyan

Una publicación compartida de Fabio Colloricchio (@fabio_colloricchio) el

 

La foto ha suscitat moltes opinions, hi ha qui troba el tatuatge com un gest molt bonico i hi ha qui creu que algun dia els sabrà mal perquè porten massa poc de temps junts. La frase que acompanya la imatge, per a alguns usuaris, tampoc ha sigut massa acertada perquè, encara que probablement fa referència al mal del tatuatge (per l’emoticona de l’agulla), pot interpretar-se com una exaltació de l’amor tòxic.

 

No obstant, Violeta Mangriñán ha volgut callar les crítiques assegurant que «els tatuatges són etapes de la vida plasmades en la pell, no me dol mai cap dels que duc, ja que cada un em recorda el moment que vaig viure». Ha compartit per xarxes socials el text i ha afegit que «podeu viure tranquils i deixar-me estar, gràcies», molesta pels comentaris.

 

Es van prometre que quan acabara Supervivientes es farien un tatuatge junts

Els seguidors més atents de Supervivientes ja sabien de feia temps que la parella volia fer-se un tatuatge perquè, mentres estaven en l’illa, van fer una llista de coses que farien en eixir. El tatuatge és la segona que complixen, ja que la primera és una ruta gastronòmica per Madrid, que ja han fet. Ara només els queda vindre a la Vall d’Uixó a visitar la família d’ella, a l’Argentina a visitar la d’ell, viatjar a Nova York, Eivissa i anar junts al cine.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Si amarte está mal, no quiero estar bien

Una publicación compartida de Violeta Mangriñan (@violeta_mangrinyan) el

 

Violeta va explicar en el seu canal de ‘mtmad’ que «quan estàs en una illa sense menjar i amb una persona a qui estimes, qualsevol cosa és un súper pla». I és que amb crítiques, o no, la parella està vivint un preciós moment i disfrutant del seu amor.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.