La xica que estaria darrere de la possible ruptura entre Cayetano i Eva González

Eva González no se ha pronunciado al respecto

Eva González i Cayetano Rivera | La Coctelera

 

El matrimoni de Cayetano Rivera i Eva González no està passant pel seu millor moment, després de què haja eixit a la llum una suposada infidelitat del torer amb una advocada afincada en Londres.

 

Segons avança el diari ‘ABC’, la suposada amiga especial de Cayetano és Karelys Rodríguez, una advocada que viu i treballa a Londres i que manté una relació d’amistat amb ell des de fa, com a mínim, huit anys.

 

Una advocada molt familiar

Tot i que Karelys va fer durant una època de model, finalment va decidir especialitzar-se en dret i treballar durant una temporada com a relacions públiques de la discoteca Buddha de Madrid. L’amiga de Cayetano és molt activa en les xarxes socials i, des dels seus perfils, mostra el seu espectacular físic. Keymer i Keysa són els seus dos germans i, sempre que pot, intenta reunir-se amb la seua família que viu entre Madrid i Tenerife.

 

A més, asseguren que en alguna ocasió hauria arribat a anar a vore torejar a Cayetano, tot i que sempre des de la distància, per a no despertar sospites. De la mateixa manera, cap dels dos se seguixen en les xarxes socials.

 

Karelys Rodríguez podria trencar el matrimoni del torer i la presentadora | Instagram

Les imàtgens de la polèmica

Davant de tota esta polèmica, la revista ‘Semana’ ha publicat les imàtgens en exclusiva del matador acompanyat d’una amiga que fa anys que viu en Londres. Cayetano l’hauria visitat el passat 11 de novembre i els dos haurien sopat en un restaurant pròxim al Palau de Buckingham, en el barri de Westminster de la capital anglesa.

 

És òbvia la relació molt íntima i la gran complicitat existent entre els dos, segons es pot vore a les fotografies dins i fora del local. Mantenen una conversa animada, compartint confidències entre riure, agafant-se de les mans i fent-se una abraçada. Una vegada van finalitzar el sopar, van aprofitar que la pluja donava un respir en Londres per a anar-se’n del restaurant a passejar. Mentres, Cayetano i Eva seguixen en silenci i l’estat del seu matrimoni és una incògnita.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.