25.7 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

Eva González, a punt de trencar el seu silenci sobre Cayetano Rivera

Eva González

Eva González en ‘La Voz Senior’ | Atresmedia

 

- Advertisement -Telegram València Diari

No estan sent dies fàcils en casa dels Rivera-González. Els mitjans de comunicació han destapat amb rumors i informacions que apunten directament a una infidelitat estesa en el temps per part de Cayetano Rivera a la seua dona, la presentadora Eva González.

 

Dies arrere, Cayetano va emetre un comunicat a on anunciava que prendria mesures legals contra tots els mitjans que desprestigiaren la seua imatge amb estos rumors d’infidelitat que, segons explicava, estaven fent molt de mal en el seu nucli familiar. Sorprenia que en este comunicat, en el que mostrava el seu malestar, no desmentia la notícia, fent créixer d’esta forma els rumors.

 

La dràstica decisió d’Eva González

Falta l’altra pota de la cadira, Eva González. Segons la periodista Mónika Vergara en el programa ‘Estando contigo’ de Castilla la Mancha Media, ha indicat que la presentadora estaria a punt d’anunciar la seua separació amb Rivera, tenint fins i tot a la seua disposició diferents pàgines de la revista Hola per poder-se explicar i d’esta manera trencar el seu hermètic silenci.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Màxim Huerta, primer firmant del manifest del Fòrum Jaume I per a commemorar els 750 anys de la seua mort

El Fòrum promourà la participació social i cultural a la Comunitat Valenciana amb actes i activitats fins a 2026

Un SAMU salva d’un ennuegament un bebé de 13 dies a Silla

Un familiar practica al menut una reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada de l’equip mèdic

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana

Apagons y apagades

Leo Giménez és lingüista i en la columna d'esta setmana parla sobre si la forma correcta és apagó o apagada