Unes 224 multes en la primera nit de toc de queda en el territori valencià

 

La conselleria de Justícia i Interior, Gabriela Bravo, ha informat este matí de diumenge que les forces i cossos de seguretat de l’Estat i de la Generalitat han proposat esta matinada de dissabte un total de 224 sancions en el territori valencià per incomplir la normativa anticovid.

 

La consellera de Justícia i Interior ha assegurat que la «normalitat» ha sigut la tònica de la primera jornada de confinament nocturn acordada per la Generalitat Valenciana, que es prolongarà amb el pas dels mesos, com a mesura restrictiva excepcional per a frenar l’avanç de la pandèmia en el territori.

 

A les 01.00 hores de la matinada d’este diumenge ha entrat en vigor esta restricció de la circulació, que s’aplicarà de 00.00 hores de la nit a les 06.00 hores del matí, perquè encara que en Espanya s’ha establit entre les 23 i les 6 hores, es deixa a les autonomies potestat per a retardar o avançar una hora i la Generalitat manté l’horari fixat en la seua resolució.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.