27.8 C
València
Dimarts, 1 juliol, 2025

Arriben les 31.000 dosis de vacunes contra el coronavirus al territori valencià

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Les 31.000 dosis de vacunes de Pfizer contra el Covid-19 d’esta setmana ja han arribat al territori valencià per al seu repartiment tot i els efectes del temporal Filomena, segons ha destacat Delegació de Govern.

 

Segons Delegació, «a pesar dels efectes de la neu», les 31.000 dosis de vacunes han arribat a primera hora «sense incidències» a l’aeroport de Manises per a la seua distribució després d’obrir el Govern corredors segurs.

 

Diferents patrulles de la Guàrdia Civil i Policia Nacional estan custodiant a esta hora el transport perquè les dosis arriben amb totes les garanties a Alacant, València i Castelló, han agregat. El president de la Generalitat, Ximo Puig, que Sanitat espera vacunar durant esta setmana a prop de 40.000 persones.

 

Sobre este tema, va ressaltar que la vacunació va «a bona marxa» i que, durant aquesta setmana, el territori valencià té previst esgotar les dosis disponibles actualment. A demés, Sanitat finalitzarà el procés de vacunació en residències i continuarà en els centres de salut i hospitals.

Últimes notícies

Mor un home de 32 anys després d’apunyalament en una plaça d’Elx

Un home de 32 anys va morir després de ser apunyalat en el coll en la plaça Primer de Maig, a Elx. La policia busca testimonis per a esclarir l'homicidi.

Rescaten a una senderista deshidratada amb presíncope en el Penyal d’Ifach durant onada de calor

Una senderista ha sigut rescatada en el Penyal d'Ifach després de deshidratar-se i patir símptomes de presíncope mentres descendia. El rescat es va dur a terme amb un helicòpter i va ser evacuada en ambulància a causa de l'onada de calor que afecta a Alacant.

Salomé Pradas amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració judicial

L'advocat de Salomé Pradas, exconsellera de Justícia valenciana, amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració en el cas dana, destacant l'omissió de preguntes i cites legals clau.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en una furgoneta

Un home de 45 anys va ser arrestat a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en un compartiment metàl·lic dins d'una furgoneta. La Policia Nacional va intervindre després de detectar una conducta sospitosa durant una inspecció rutinària.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en furgoneta

La Policia Nacional arresta a un home amb 30 quilos de cocaïna amagats en un compartiment ocult dins d'una furgoneta a La Pobla de Vallbona, València.

Roberto Bautista cau en primera ronda de Wimbledon davant Cameron Norrie

Roberto Bautista perd enfront de Cameron Norrie en primera ronda de Wimbledon 2025 amb un marcador de 6-3, 3-6, 6-4 i 7-6.

La Policia descarta vincle entre el robatori a Benidorm i el cas judicial de Koldo García

La Policia Nacional considera que el robatori patit a la casa de la mare de Koldo García a Benidorm és un fet fortuït sense connexió amb el cas judicial que involucra al seu fill.

Pla Endavant per a la Comunitat Valenciana: 29.000 milions per a previndre futures DANA i consolidar la recuperació

El Pla Endavant de la Comunitat Valenciana, amb una inversió de 29.000 milions, busca consolidar la recuperació després de la DANA d'octubre i previndre futures catàstrofes.