15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Arriben les 31.000 dosis de vacunes contra el coronavirus al territori valencià

 

Les 31.000 dosis de vacunes de Pfizer contra el Covid-19 d’esta setmana ja han arribat al territori valencià per al seu repartiment tot i els efectes del temporal Filomena, segons ha destacat Delegació de Govern.

 

Segons Delegació, «a pesar dels efectes de la neu», les 31.000 dosis de vacunes han arribat a primera hora «sense incidències» a l’aeroport de Manises per a la seua distribució després d’obrir el Govern corredors segurs.

 

Diferents patrulles de la Guàrdia Civil i Policia Nacional estan custodiant a esta hora el transport perquè les dosis arriben amb totes les garanties a Alacant, València i Castelló, han agregat. El president de la Generalitat, Ximo Puig, que Sanitat espera vacunar durant esta setmana a prop de 40.000 persones.

 

Sobre este tema, va ressaltar que la vacunació va «a bona marxa» i que, durant aquesta setmana, el territori valencià té previst esgotar les dosis disponibles actualment. A demés, Sanitat finalitzarà el procés de vacunació en residències i continuarà en els centres de salut i hospitals.

Últimes notícies

El cap de Policia admet falta de coordinació en la DANA però defén que van tindre mitjans

El cap superior de Policia en la Comunitat Valenciana ha admés que la major carència en la DANA va ser la coordinació, encara que assegura que va tindre tot el necessari. Defén el desplegament, nega abandó i aporta xifres i pagaments mentres s'enfronta a crítiques del PP al Senat.

Chiva culmina la renovació del carrer San Isidro amb protecció enfront de riuades

L'Ajuntament ha finalitzat la reconstrucció del carrer San Isidro, una de les més danyades per la DANA de 2024, amb un mur d'escullera i servicis modernitzats. L'obra, inaugurada amb la ciutadania, reforça la seguretat i la integració de l'entorn del barranc.

Per primera vegada des de 2020 descendixen els tractats per depressió en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat en 2025 un descens del 1,5% en els tractaments per depressió. La taxa de suïcidis baixa un 11,8%, millor evolució des de 2002.

La jutgessa remet al IML la documentació d’un mort que podria ser víctima de la dana

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha enviat al IML nova documentació mèdica sobre un mort la filla del qual demana reconéixer com a víctima. El cas forma part d'onze morts en revisió mentres el balanç confirmat es manté en 230.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a condonar el deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu possible un augment substancial de recursos amb la reforma, però el supedita a condonar el deute per infrafinançament i a crear un fons pont en 2026.

El València Basket tanca una marató de 8 partits en 16 dies: sis triomfs i la lesió de Reuvers

L'equip va completar huit partits en poc més de dos setmanes amb un balanç de 6-2, va tancar amb un 115-73 al Saragossa i va patir l'esquinç de Reuvers. Pedro Martínez va concedir descans abans de visitar al Fenerbahce.

Bernabé demana al PP donar suport al nou finançament autonòmic per a no defraudar al poble valencià

Bernabé ha demanat al PP i a Pérez Llorca que recolzen el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.670 milions més en 2027 per a la Comunitat. Ha defés que permetria duplicar personal essencial i accelerar vivenda i sanitat.

Bernabé sosté que l’acarament confirma que Pradas va atendre a Conca per a no confinar el 29-O

Bernabé ha assegurat que l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca ha deixat clar que es va obeir el 'Sale, de confinar res' i que el primer És-Alert no incloïa confinament. També ha acusat el PP de voler canviar el relat i ha defés el treball de la Guàrdia Civil després de l'incident a Catarroja.