Arriben les 31.000 dosis de vacunes contra el coronavirus al territori valencià

 

Les 31.000 dosis de vacunes de Pfizer contra el Covid-19 d’esta setmana ja han arribat al territori valencià per al seu repartiment tot i els efectes del temporal Filomena, segons ha destacat Delegació de Govern.

 

Segons Delegació, «a pesar dels efectes de la neu», les 31.000 dosis de vacunes han arribat a primera hora «sense incidències» a l’aeroport de Manises per a la seua distribució després d’obrir el Govern corredors segurs.

 

Diferents patrulles de la Guàrdia Civil i Policia Nacional estan custodiant a esta hora el transport perquè les dosis arriben amb totes les garanties a Alacant, València i Castelló, han agregat. El president de la Generalitat, Ximo Puig, que Sanitat espera vacunar durant esta setmana a prop de 40.000 persones.

 

Sobre este tema, va ressaltar que la vacunació va «a bona marxa» i que, durant aquesta setmana, el territori valencià té previst esgotar les dosis disponibles actualment. A demés, Sanitat finalitzarà el procés de vacunació en residències i continuarà en els centres de salut i hospitals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències desplega hui un simulacre per pluges torrencials en la presa de Buseo

El Centre de Coordinació d'Emergències prova hui la resposta davant pluges torrencials entorn de la presa de Buseo. Hi haurà sirenes i vehicles en sis municipis, sense risc real

El temps continuarà estable en la Comunitat Valenciana, amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta jornades estables i més sol, amb màximes en ascens generalitzat i vents fluixos, només moderats en el nord de Castelló.

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.