549 classes acaben confinades en la setzena setmana del curs escolar valencià

 

En la primera setmana completa de classes d’enguany, la setzena del curs 2020-2021, dels 47.000 grups que hi ha en les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 98,8 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.

 

A hores d’ara, 1.547 centres educatius, el 83,9 % dels 1.845 que conformen el sistema educatiu valencià, no tenen cap aula confinada. La setmana de l’11 al 15 de gener ha finalitzat amb 549 grups confinats en 298 centres educatius.

 

Desglossament per comarques

Per comarques, el 84 % dels 638 centres educatius de les d’Alacant no té cap grup confinat. Hi ha 102 centres educatius alacantins que tenen 174 grups confinats i, per tant, el 98,9 % dels 16.700 grups d’estes comarques rep classes presencials amb tota normalitat.

 

En les comarques de Castelló, el 84,3 % dels 249 centres educatius no té cap grup confinat. En este cas, són alumnes de 54 grups de 39 centres els que s’han hagut de confinar. Això vol dir que el 99,1 % dels més de 6.000 grups d’estes comarques fa classes presencials sense problemes.

 

Quant a les comarques de València, el 83,6 % dels 958 centres educatius sostinguts amb fons públics no té cap grup escolar confinat. Hi ha 157 centres que tenen 321 grups confinats, és a dir, el 98,7 % dels 24.300 grups fa classes presencials amb tota normalitat.

Últimes notícies

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.