549 classes acaben confinades en la setzena setmana del curs escolar valencià

 

En la primera setmana completa de classes d’enguany, la setzena del curs 2020-2021, dels 47.000 grups que hi ha en les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 98,8 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.

 

A hores d’ara, 1.547 centres educatius, el 83,9 % dels 1.845 que conformen el sistema educatiu valencià, no tenen cap aula confinada. La setmana de l’11 al 15 de gener ha finalitzat amb 549 grups confinats en 298 centres educatius.

 

Desglossament per comarques

Per comarques, el 84 % dels 638 centres educatius de les d’Alacant no té cap grup confinat. Hi ha 102 centres educatius alacantins que tenen 174 grups confinats i, per tant, el 98,9 % dels 16.700 grups d’estes comarques rep classes presencials amb tota normalitat.

 

En les comarques de Castelló, el 84,3 % dels 249 centres educatius no té cap grup confinat. En este cas, són alumnes de 54 grups de 39 centres els que s’han hagut de confinar. Això vol dir que el 99,1 % dels més de 6.000 grups d’estes comarques fa classes presencials sense problemes.

 

Quant a les comarques de València, el 83,6 % dels 958 centres educatius sostinguts amb fons públics no té cap grup escolar confinat. Hi ha 157 centres que tenen 321 grups confinats, és a dir, el 98,7 % dels 24.300 grups fa classes presencials amb tota normalitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.