13.6 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

549 classes acaben confinades en la setzena setmana del curs escolar valencià

 

En la primera setmana completa de classes d’enguany, la setzena del curs 2020-2021, dels 47.000 grups que hi ha en les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 98,8 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.

 

A hores d’ara, 1.547 centres educatius, el 83,9 % dels 1.845 que conformen el sistema educatiu valencià, no tenen cap aula confinada. La setmana de l’11 al 15 de gener ha finalitzat amb 549 grups confinats en 298 centres educatius.

 

Desglossament per comarques

Per comarques, el 84 % dels 638 centres educatius de les d’Alacant no té cap grup confinat. Hi ha 102 centres educatius alacantins que tenen 174 grups confinats i, per tant, el 98,9 % dels 16.700 grups d’estes comarques rep classes presencials amb tota normalitat.

 

En les comarques de Castelló, el 84,3 % dels 249 centres educatius no té cap grup confinat. En este cas, són alumnes de 54 grups de 39 centres els que s’han hagut de confinar. Això vol dir que el 99,1 % dels més de 6.000 grups d’estes comarques fa classes presencials sense problemes.

 

Quant a les comarques de València, el 83,6 % dels 958 centres educatius sostinguts amb fons públics no té cap grup escolar confinat. Hi ha 157 centres que tenen 321 grups confinats, és a dir, el 98,7 % dels 24.300 grups fa classes presencials amb tota normalitat.

Últimes notícies

Detinguda a València per explotar sexualment a dos dones amb amenaces de bruixeria

La Policia Nacional ha detingut a la propietària d'un centre de massatges per obligar a dos dones a pràctiques sexuals sota coaccions i amenaces de bruixeria. Les víctimes han sigut alliberades.

El Aspar Team salta a la pantalla gran amb la pel·lícula Ídols

El Aspar Team ha participat en Ídols, la primera pel·lícula basada en el Mundial de MotoGP, rodada durant 2024 i amb estrena en cinemes el 23 de gener. L'equip de Moto2 és un dels eixos del relat.

Tárrega fixa l’objectiu davant el Mallorca i promet treball immediat

Tárrega subratlla que el València apunta a guanyar al Mallorca i que el treball comença ja. Advertix de la importància del dol per la taula abans del tancament de l'any.

El València Basket visita al Basket Landes per a reenganxar-se a l’Eurolliga

València Basket es mesura al Basket Landes en la segona ronda de l'Eurolliga femenina amb la necessitat de tornar a guanyar després del 63-70 davant Saragossa. Raquel Carrera seguix de baixa i Queralt Casas torna a la pista on va jugar entre 2016 i 2018.

Carmen Jordá inspira la primera pel·lícula animada de Zag sobre automobilisme femení

L'estudi Zag treballarà amb Carmen Jordá en 'Carmen', la seua primera pel·lícula animada centrada en l'automobilisme femení, amb Jeremy Zag al capdavant i socis de prestigi. L'objectiu és crear una heroïna inspiradora basada en la trajectòria de la pilot

Kiat Lim assenyala el Nou Mestalla com la clau per a l’objectiu de tornar a Europa

Kiat Lim va defendre que el Nou Mestalla serà decisiu perquè el València torne a competir a Europa. Va reclamar suport per a Corberán i va destacar el refinançament del projecte.

Sánchez accepta crear amb la Generalitat una comissió per a la recuperació després de la DANA

Pedro Sánchez ha acceptat crear, al costat de la Generalitat Valenciana, una comissió mixta per a coordinar la recuperació després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. En l'òrgan participaran també la Diputació de València i els municipis afectats.

La UMH i el Col·legi de Farmacèutics d’Alacant creen la Càtedra de Farmàcia Assistencial i Sostenible

La UMH i el Col·legi de Farmacèutics d'Alacant han firmat un conveni per a crear la Càtedra de Farmàcia Assistencial i Sostenible. El COFA aportarà 10.000 euros anuals i la direcció recaurà en María del Val Bermejo.