CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 203 nous positius i cap mort

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 203 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 395.761 persones. Per províncies, 30 a Castelló (41.100 en total); 42 a Alacant (148.179 en total); i 131 a València, (206.481 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 142 persones ingressades: 27 a la província de Castelló, 5 pacients en UCI; 31 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 84 a la província de València, 16 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 291 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 397.818 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.573 a Castelló, 148.493 a Alacant i 207.695 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

A més, no s’ha registrat cap defunció per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.441: 805 a la província de Castelló, 2.840 en la d’Alacant i 3.796 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.969 casos actius, la qual cosa suposa un 0,48% del total de positius.

Vacunació

La Comunitat Valenciana ha administrat ja 3.032.762 dosis de la vacuna contra la Covid-19 des que es va iniciar el procés de vacunació el mes de desembre passat. En total de 2.051.142 persones compten ja amb una dosi de la vacuna en la Comunitat Valenciana. Al mateix temps, amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) hi ha 1.067.153 persones. Per províncies: 131.748 a Castelló, 388.332 a Alacant i 547.073 a València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor als 78 anys el poeta i escriptor valencià Josep Piera

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i referent de les lletres en valencià, ha mort als 78 anys.

Guido Rodríguez estrena el seu compte i avança al València al descans davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar en el minut 12 el seu primer gol amb el València i deixa a l'equip per davant del Celta al descans, malgrat la major possessió visitant.

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.