10.7 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 182 nous casos de coronavirus i tres morts

La Comunitat Valenciana ha notificat 182 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 396.514 persones. Per províncies, 23 a Castelló (41.204 en total); 55 a Alacant (148.430 en total); i 104 a València, (206.879 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 121 persones ingressades: 22 a la província de Castelló, 4 pacients en UCI; 28 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 71 a la província de València, 15 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 175 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 398.563 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.707 a Castelló, 148.737 a Alacant i 208.062 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Des de l’última actualització s’han registrat 3 decessos per coronavirus, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.445: 806 a la província de Castelló, 2.842 en la d’Alacant i 3.797 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.973 casos actius, la qual cosa suposa un 0,48% del total de positius.

Vacunació

 

Un total de 2.194.868 persones compten ja amb una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. Amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) hi ha 1.252.915 persones. Per províncies: 152.925 a Castelló, 465.698 a Alacant i 634.292 a València.

Últimes notícies

Immobilitzen 112 quilos de gamba roja per captura i emmagatzematge il·legals a Santa Pola

El Seprona ha immobilitzat 112,33 quilos de gamba roja en un magatzem no autoritzat de Santa Pola i ha denunciat al responsable. Els expedients s'han remés a l'Administració autonòmica, Salut Pública i l'Ajuntament.

Parell aconseguirà els 250 partits amb el Vila-real si juga davant l’Elx

El migcampista suma 249 partits oficials amb el Vila-real i podria arribar a 250 el 3 de gener davant l'Elx. Seria un inici de 2026 amb fita personal.

El Circuit Ricardo Tormo bat el seu rècord d’activitat i supera els 313.000 aficionats

El traçat de Cheste tanca 2025 amb 329 dies d'acció, el 90,1% de l'any, i 313.819 assistents. La temporada va estar marcada per la reconstrucció d'accessos i aparcaments després de la dana de 2024.

El Roig Arena duplica l’assistència del València Basket i eleva ingressos i gastos

El trasllat al Roig Arena ha multiplicat l'assistència dels equips masculí i femení del València Basket i ha elevat les previsions d'ingressos i gastos per a 2025-26. El club augmenta abonats i recaptació, però cada partit costa més del triple que a la Fonteta.

Més de 1.750 escolars valencians desenrotllen la seua creativitat amb l’obra de Sorolla

Fundació Bancaixa organitza tallers gratuïts amb recorregut dialogat i pràctica artística per a Infantil, Primària, Secundària i Batxiller. El programa explora llum, color i paisatge en Sorolla, amb horaris de demà i opció de vesprada per a Secundària.

Més de 57.500 persones s’apunten al sorteig de dorsals de la Marató València 2026

Un total de 57.572 persones s'han registrat per al sorteig que assignarà 20.755 dorsals de la Marató València 2026. El sorteig serà el 12 de gener davant notari.

David Cantero, millor del Projecte FER 2025, rebutja comparacions i fixa objectius per a 2026

El valencià va ser triat millor esportista del Projecte FER 2025 després d'un any amb plata en les Sèries Mundials d'Austràlia i or en la Copa del Món del Brasil. Va defendre el seu propi perfil i va apuntar a consolidar-se amb podis en 2026.

Mahler i Berlioz amb la batuta de Mark Elder obrin la programació simfònica dels Arts

Mark Elder encapçalarà l'arrancada simfònica dels Arts en 2026 amb dos reptes inèdits per a la OCV: la Quinta de Mahler i 'La infància de Crist'. El director reemplaça a Philippe Jordan en el concert de gener i reforça el seu vincle amb el repertori de Mahler i Berlioz.