CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 182 nous casos de coronavirus i tres morts

La Comunitat Valenciana ha notificat 182 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 396.514 persones. Per províncies, 23 a Castelló (41.204 en total); 55 a Alacant (148.430 en total); i 104 a València, (206.879 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 121 persones ingressades: 22 a la província de Castelló, 4 pacients en UCI; 28 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 71 a la província de València, 15 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 175 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 398.563 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.707 a Castelló, 148.737 a Alacant i 208.062 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Des de l’última actualització s’han registrat 3 decessos per coronavirus, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.445: 806 a la província de Castelló, 2.842 en la d’Alacant i 3.797 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.973 casos actius, la qual cosa suposa un 0,48% del total de positius.

Vacunació

 

Un total de 2.194.868 persones compten ja amb una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. Amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) hi ha 1.252.915 persones. Per províncies: 152.925 a Castelló, 465.698 a Alacant i 634.292 a València.

Últimes notícies

Generalitat i Diputació de València destinaran 51 milions a modernitzar 77 depuradores

La Generalitat i la Diputació de València invertiran 51 milions d'euros entre 2026 i 2029 per a modernitzar 62 depuradores i construir 15 noves en 13 comarques de la província.

La Diputació obri la porta a vendre, comprar o compartir l’edifici d’Hisenda a València

La Diputació de València es mostra oberta a vendre, comprar o compartir l'antic edifici d'Hisenda de Guillem de Castro i emplaça a l'Ajuntament a concretar l'ús futur de l'immoble.

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.

Els taxistes convoquen una altra manifestació el divendres i advertixen de nous escarnis a València

Les set organitzacions del taxi de València convoquen per a este divendres una marxa lenta i una concentració davant la Conselleria d'Infraestructures i anuncien un calendari d'escarnis si no es regula l'activitat dels VTC.

Mompó confia a repetir acords amb l’oposició per a aprovar els pressupostos de 2026

Vicent Mompó assegura que ja ha iniciat contactes amb l'oposició per als pressupostos de 2026 i confia a reeditar el consens aconseguit en els comptes de 2024 i 2025.

Pérez Llorca apel·la al sentit comú en la negociació amb els docents en vaga

Pérez Llorca defén que l'única condició del Consell en la negociació per la vaga indefinida del professorat és aplicar el sentit comú i despolititzar les aules.