9.5 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Pugen els morts i els contagis per coronavirus en Espanya en les últimes 24 hores

 

Els contagis per coronavirus en Espanya han pujat. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este divendres, 3 de juliol, que apunta que s’han diagnosticat 174 nous casos de coronavirus, 40 més que ahir. Ara bé, les xifres continuen sense quadrar: mentres que ahir es comptabilitzaven 250.103 casos confirmats, hui este total puja fins als 250.545 contagis (en són 442 més). Este desajust es podria deure a casos no detectats en el dia previ, sinó en dies anteriors, i que no s’havien sumat.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 21 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 28.385, 17 més que en les últimes 24 hores.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Este divendres, Madrid s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes 24 hores, amb un total de 50. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies també ha sigut Madrid, amb 7 morts.

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.