18.5 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Desallotgen a pràcticament 50 persones que celebraven un premi de la Loteria en una plaça d’Alacant

 

Este dimarts, cap a les 19.30 hores, la Policia Nacional ha hagut de desallotjar a pràcticament 50 persones que celebraven un premi de la Loteria en la plaça de Yolanda Escrich, en Alacant.

 

Segons explica ‘Información’, el grup de persones es trobava bevent, cantant i ballant, tot això sense respectar les mesures de seguretat. Com a conseqüència, el desallotjament ha acabat amb més de 30 propostes de sanció. 

 

Els responsables dels fets, amb tanta alegría, han rebut als agents amb agressivitat i insults. Per això, els policies han demanat reforços a la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR). De la mateixa manera, no ha hagut detencions. 

Últimes notícies

La matinada més freda de la tardor en la Comunitat: -5,9 °C a Morella

La matinada ha sigut la més freda de la tardor en la Comunitat Valenciana, amb -5,9 °C a Morella i 49 estacions sota zero. En la costa, les mínimes han oscil·lat entre 9 i 13 °C.

Les obres del centre comercial de Turianova a València arrancaran a principis de 2026

Infinity, el futur complex de Turianova, iniciarà les obres a inicis de 2026, amb dos anys de treballs, 500 milions d'inversió i fins a 9.000 ocupacions previstes.

Catalá nega que Vox demanara renunciar a la ZBE per a facilitar a Pérez Llorca

L'alcaldessa ha rebutjat que la ZBE de València siga una moneda de canvi en la negociació autonòmica i ha defés mantindre el calendari per a no perdre fons europeus.

AVA estima que el graníssol del dilluns ha danyat 5.000 tones de caquis a la Ribera

AVA-Asaja estima 5.000 tones de caqui afectades per la calamarsada del dilluns a la Ribera, amb danys a Carlet i Massalavés. La pèrdua agreuja el minvament de la campanya i pot elevar el preu de la fruita sana

Massó consultarà als síndics i fixarà demà la investidura de Pérez Llorca

Massó consultarà als síndics este dijous sobre la candidatura de Juanfran Pérez Llorca i, després, fixarà la data del ple, que serà la setmana vinent. El PP va registrar la proposta després d'esgotar el termini i necessita el suport de Vox per a la majoria

Detingut a Castelló un fugitiu entre els deu més buscats del Canadà

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un fugitiu inclòs entre els deu més buscats del Canadà. Està reclamat per frau, robatori d'identitat i trànsit d'informació personal.

El MUBAG enriquix la seua exposició permanent amb l’oli ‘Jardí de la Casa Sorolla’

El MUBAG ha presentat l'oli Jardí de la Casa Sorolla (1919), que s'exhibirà en l'exposició permanent durant tres anys gràcies al depòsit d'un col·leccionista. L'obra, de caràcter íntim i centrada en la llum, reforça el discurs sobre paisatge i modernitat.

Nando Pastor assumix la sindicatura del PP i reivindica el deixant de Pérez Llorca per a fer-ho bé

El nou síndic del PP en Les Corts ha defés un relleu continuista i orientat al diàleg, i ha assenyalat que no té sentit allargar la investidura.