Dispositius policials en el territori valencià per a reforçar la seguretat i les mesures de prevenció

 

La Policia Nacional ha activat el seu Pla Comerç Segur, amb motiu de les dates nadalenques, amb l’objectiu de garantir la seguretat en el comerç i la prevenció de fets delictius dels que són víctimes comerciants i clients tant en l’entorn real com en entorn virtual especialment contra els fraus tecnològics.

 

Eixos dispositius policials tindran com a objectiu millorar la seguretat del sector comercial i oferiran informació i assistència als ciutadans i comerciants sobre precaucions i prevencions que han d’adoptar per a millorar la seua seguretat enfront de determinades situacions o fets delictius, principalment furts, robatoris amb violència o intimidació, robatoris amb força i fraus, per a proporcionar un entorn més segur.

 

Prèviament al desplegament operatiu, per part de les delegacions de participació ciutadana s’intensificaran els contactes per a conéixer de primera mà els problemes i plantejaments amb els comerciants i amb els ciutadans en l’àmbit de la seguretat de l’activitat comercial durant les festes nadalenques, a través de fullets i campanyes dissenyats a este efecte.

 

Augment de la presència policial

Durant la fase operativa, s’incrementarà la presència policial en les franges horàries de major activitat comercial i afluència de públic, amb patrulles tant d’uniforme com de paisà, intercanviant informació operativa i proporcionant al comerciant i al ciutadà consells i mesures de seguretat per a potenciar la presència policial en aquells llocs i zones d’afluència de persones.

 

Durant la fase operativa, s’incrementarà la presència policial en les franges horàries de major activitat comercial i afluència de públic, amb patrulles tant d’uniforme com de paisà, intercanviant informació operativa i proporcionant al comerciant i al ciutadà consells i mesures de seguretat per a potenciar la presència policial en aquells llocs i zones d’afluència de persones.

 

També es comptarà amb la col·laboració de les Policies Locals i Autonòmica, i amb el personal de Seguretat Privada per a crear el pla. Enguany es posarà l’accent principalment en la vigilància per a garantir el compliment de les mesures de prevenció sanitàries vigents tant en espais públics com en entorns privats.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.