Dispositius policials en el territori valencià per a reforçar la seguretat i les mesures de prevenció

 

La Policia Nacional ha activat el seu Pla Comerç Segur, amb motiu de les dates nadalenques, amb l’objectiu de garantir la seguretat en el comerç i la prevenció de fets delictius dels que són víctimes comerciants i clients tant en l’entorn real com en entorn virtual especialment contra els fraus tecnològics.

 

Eixos dispositius policials tindran com a objectiu millorar la seguretat del sector comercial i oferiran informació i assistència als ciutadans i comerciants sobre precaucions i prevencions que han d’adoptar per a millorar la seua seguretat enfront de determinades situacions o fets delictius, principalment furts, robatoris amb violència o intimidació, robatoris amb força i fraus, per a proporcionar un entorn més segur.

 

Prèviament al desplegament operatiu, per part de les delegacions de participació ciutadana s’intensificaran els contactes per a conéixer de primera mà els problemes i plantejaments amb els comerciants i amb els ciutadans en l’àmbit de la seguretat de l’activitat comercial durant les festes nadalenques, a través de fullets i campanyes dissenyats a este efecte.

 

Augment de la presència policial

Durant la fase operativa, s’incrementarà la presència policial en les franges horàries de major activitat comercial i afluència de públic, amb patrulles tant d’uniforme com de paisà, intercanviant informació operativa i proporcionant al comerciant i al ciutadà consells i mesures de seguretat per a potenciar la presència policial en aquells llocs i zones d’afluència de persones.

 

Durant la fase operativa, s’incrementarà la presència policial en les franges horàries de major activitat comercial i afluència de públic, amb patrulles tant d’uniforme com de paisà, intercanviant informació operativa i proporcionant al comerciant i al ciutadà consells i mesures de seguretat per a potenciar la presència policial en aquells llocs i zones d’afluència de persones.

 

També es comptarà amb la col·laboració de les Policies Locals i Autonòmica, i amb el personal de Seguretat Privada per a crear el pla. Enguany es posarà l’accent principalment en la vigilància per a garantir el compliment de les mesures de prevenció sanitàries vigents tant en espais públics com en entorns privats.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.