Dispositius policials en el territori valencià per a reforçar la seguretat i les mesures de prevenció

 

La Policia Nacional ha activat el seu Pla Comerç Segur, amb motiu de les dates nadalenques, amb l’objectiu de garantir la seguretat en el comerç i la prevenció de fets delictius dels que són víctimes comerciants i clients tant en l’entorn real com en entorn virtual especialment contra els fraus tecnològics.

 

Eixos dispositius policials tindran com a objectiu millorar la seguretat del sector comercial i oferiran informació i assistència als ciutadans i comerciants sobre precaucions i prevencions que han d’adoptar per a millorar la seua seguretat enfront de determinades situacions o fets delictius, principalment furts, robatoris amb violència o intimidació, robatoris amb força i fraus, per a proporcionar un entorn més segur.

 

Prèviament al desplegament operatiu, per part de les delegacions de participació ciutadana s’intensificaran els contactes per a conéixer de primera mà els problemes i plantejaments amb els comerciants i amb els ciutadans en l’àmbit de la seguretat de l’activitat comercial durant les festes nadalenques, a través de fullets i campanyes dissenyats a este efecte.

 

Augment de la presència policial

Durant la fase operativa, s’incrementarà la presència policial en les franges horàries de major activitat comercial i afluència de públic, amb patrulles tant d’uniforme com de paisà, intercanviant informació operativa i proporcionant al comerciant i al ciutadà consells i mesures de seguretat per a potenciar la presència policial en aquells llocs i zones d’afluència de persones.

 

Durant la fase operativa, s’incrementarà la presència policial en les franges horàries de major activitat comercial i afluència de públic, amb patrulles tant d’uniforme com de paisà, intercanviant informació operativa i proporcionant al comerciant i al ciutadà consells i mesures de seguretat per a potenciar la presència policial en aquells llocs i zones d’afluència de persones.

 

També es comptarà amb la col·laboració de les Policies Locals i Autonòmica, i amb el personal de Seguretat Privada per a crear el pla. Enguany es posarà l’accent principalment en la vigilància per a garantir el compliment de les mesures de prevenció sanitàries vigents tant en espais públics com en entorns privats.

Últimes notícies

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.