19.9 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Dissolen 2 botellons i intervenen en 4 festes en un dia en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha interposat en un dia un total de 53 denúncies a persones per no respectar les mesures sanitàries, i ha dissolt quatre festes en cases privades i intervingut en dos botellons en la via pública d’Alacant.

 

Respecte a l’operatiu del dijous, els efectius van tancar l’operatiu ‘anticovid’ amb 53 persones denunciades per incomplir l’estat d’alarma, de les que 14 actes van ser per no portar mascareta i 5 per estar reunides en grups sense respectar el màxim de 4 no convivents.

 

A més, s’han dissolt quatre festes il·legals en cases i també s’ha sancionat a un local per incomplir l’horari de tancament en el centre, i es van interceptar a 10 vehicles amb persones que incomplien el toc de queda. També els agents han intervingut en dos botellons, un d’ells organitzat en la plaça de Joaquín María López, amb cinc jóvens, i un segon amb nou persones al parc de la Ereta.

Últimes notícies

Intent de robatori de cable entre Algemesí i Benifaió causa retards en Rodalia i mitjana distància

Un intent de robatori de cable entre Algemesí i Benifaió ha provocat retards d'uns 20 minutos en la C2 en els dos sentits i afecta també a trens de mitjana i llarga distància. Renfe i Adif treballen per a restablir la normalitat.

Quique Llopis, després del seu rècord d’Espanya en 60 m tanques, veu marge per a arrapar centèsimes

El corredor de tanques va rebaixar el rècord nacional de 60 m barres a 7.45 a Madrid i avisa que encara pot arrapar centèsimes. Enfoca Lievin, el Nacional i el Mundial de Torun.

La borrasca Nils deixa ratxes de fins a 145 km/h en la Comunitat Valenciana sense incidències greus

El pas de la borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 145 km/h a Xodos i més de 140 km/h a Alcoi, sense incidències greus. Emergències ha coordinat intervencions puntuals a València i Alacant.

Ricardo Ten celebra el Premi Infanta Sofía i ja mira a la classificació per a Los Angeles 2028

Ricardo Ten va celebrar el Premi Infanta Sofía amb una alegria immensa i va destacar la visibilitat per a l'esport paralímpic. Després de la seua triple medalla a París 2024, fixa objectius en els mundials i la classificació per a Los Angeles 2028.

Catalá afirma que el projecte en el port no té per què ser un gratacel

L'alcaldessa ha defés que la futura construcció en la Marina no té per què ser un gratacel i que l'altura quedarà definida pels projectes. Ha retret a Compromís el seu canvi de postura i manté el diàleg amb les associacions veïnals.

Detinguda a València després de confessar que va enverinar a la seua parella amb pastilles

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona que va confessar haver introduït nombroses pastilles en el desdejuni de la seua parella. L'home, de 71 anys, tenia antecedents per agressió sexual i va estar tretze mesos a la presó provisional.

El rescat de fotos de la DANA a València retorna memòria a les famílies

El projecte 'Salvem els fotos' treballa amb 2,5 milions d'imatges danyades per la DANA de 2024 per a retornar records i alleujar l'impacte emocional. La iniciativa, impulsada per la UV, continuarà activa en 2026.

Pérez Llorca acusa el Govern de sabotatge a Alacant per no finançar l’abocat zero

El president valencià ha denunciat que l'Executiu no sufraga els 300 milions del projecte de reutilització total de l'aigua a Alacant i la Diputació se suma a les crítiques.