La incidència acumulada en el territori valencià baixa a 79,32 casos per 100.000 habitants

 

La incidència acumulada en els últims 14 dies del coronavirus en el territori valencià ha baixat a 79,32 casos per cada 100.000 habitants, quatre punts menys que este dijous, amb el que es manté com la quarta autonomia amb una taxa menor, per darrere d’Extremadura, Balears i La Rioja.

 

D’esta manera ho recull l’actualització diària de casos de coronavirus que publica el Ministeri de Sanitat, en la que s’observa que la incidència acumulada a set dies se situa en 28,08; la tercera menor per darrere d’Extremadura i Balears.

 

Per part seua, l’ocupació hospitalària també continua baixant: hi ha 693 pacients ingressats en planta, 41 menys que dijous, amb el que el percentatge d’ocupació de llits ha descendit del 6,35% al 6%.

 

De la mateixa manera, la pressió en UCI també continua descendint amb 215 llits ocupats, huit menys que dijous, amb el que el percentatge ha baixat del 22,12% al 21,29%. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya.

Últimes notícies

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.

Detinguts uns pares a València per emportar-se la seua bebé tutelada de l’hospital

La Policia Nacional ha detingut a València uns pares i l’avi de una bebé acabada de nàixer per emportar-se-la de l’hospital, malgrat que la menuda anava a quedar tutelada per la Conselleria de Serveis Socials.

València emprendrà accions legals pels responsables de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València acordarà este divendres iniciar accions judicials pels possibles responsables de l’incendi forestal d’El Saler i la seua alcaldessa reclama endurir les penes als piròmans a nivell estatal.

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.