La incidència acumulada es dispara un 160% en dos setmanes en el territori valencià

 

La incidència acumulada s’ha disparat un 160% en les dos últimes setmanes en el territori valencià, fins als 1.339,67 casos per cada 100.000 habitants, mentres que l’ocupació de llits UCI per pacients Covid-19 han augmentat un 53,27% en este període i suposen ja el 61,37% del total de recursos, segons dades del Ministeri de Sanitat.

 

D’esta manera, la incidència acumulada en els últims 14 dies és de 1.339,67 casos, el que suposa un 159,19% més que fa dos una setmana quan estava en 516,87 casos i enfront dels 896,12 casos del passat dilluns. Per tant, el territori valencià és la quarta comunitat amb major incidència.

 

Per la seua part la pressió hospitalària no deixa de créixer i els pacients Covid-19 ocupen ja el 61,37% dels llits de crítics amb 734 malalts ingressats, un 53,27% més que fa dos setmanes quan no arribava ni a la mitat, estaven en el 40,04%. D’eixa manera, els valencians som la segona, després de Rioja, amb major saturació en les UCI.

 

De la mateixa manera, els pacients Covid-19 ingressats han pujat fins a ocupar el 43,52% dels llits d’aguts disponibles, el que suposa un 58,37% de creixement respecte al passat dia 11 quan el percentatge estava en el 27,48%. Fa una setmana era del 39,96%. Amb 5.276 persones hospitalitzades a hores d’ara per Covid-19, és la primera per percentatge d’ocupació. Finalment, també lidera, amb un 30,47%, la taxa de positivitat, que mesura el percentatge de persones que donen positiu per a la infecció d’entre totes a les que se’ls ha fet prova PCR.

Últimes notícies

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.