La incidència en el territori valencià arriba als 376 casos cada 100.000 habitants

 

La incidència de contagis per Covid-19 en els últims 14 dies se situa en 376,24 casos cada 100.000 habitants en el territori valencià, unes dècimes per davall de Madrid amb 376,71, i és la tercera autonomia amb major número de positius.

 

La llista l’encapçala Balears, amb 474 casos per cada 100.000 habitants, quasi 20 més que ahir; mentres que Extremadura es troba en el quart lloc en passar de 337 ahir, a 371 este dijous.

 

El Ministeri de Sanitat ha comptabilitzat este dijous 12.662 nous positius de coronavirus, amb el que la xifra total de contagis s’eleva a 1.854.951, mentres que la incidència acumulada en els últims 14 dies ha pujat lleugerament fins als 262,79 per cada 100.000 habitants enfront dels 253,74 d’ahir.

 

Segons les dades de Sanitat, el número de morts suma 49.824 des de l’inici de la pandèmia després de notificar-se 126 noves morts. Hi ha ingressats 10.744 pacients de coronavirus als hospitals, quasi 500 menys que el dimecres, amb una ocupació hospitalària del 8,80% enfront del 9,24 d’ahir, que, en el cas de les UCI, se situa en el 19,98 dels llits ocupats, tres dècimes menys que el dimecres.

Últimes notícies

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.