José Benlloch, alcalde de Vila-real, positiu en coronavirus

 

L’alcalde de Vila-real ha comunicat que ha donat positiu en covid-19. José Benlloch ha explicat en un comunicat que després de notar simptomatologia compatible amb la covid-19 (tos, malestar i mucositat), s’ha sotmés a una prova en la qual ha donat com a resultat positiu en coronavirus.

Davant esta circumstància, afirma que ha de romandre 10 dies aïllat a casa guardant la corresponent quarantena.

El màxim representant polític de Vila-real ha fet saber també en la nota publicada que fa dos setmanes que s’havia administrat la pauta completa de vacunació i que a l’Ajuntament de Vila-real s’han estat prenent les corresponents mesures de prevenció per a intentar minimitzar el risc de contagi en l’activitat diària del consistori.
La situació ha sigut ràpidament comunicada als membres de l’equip de govern, als portaveus de tots els grups municipals a l’Ajuntament de Vila-real i als funcionaris habilitats nacionals del consistori.

Benlloch ha volgut fer-ho públic per a mostrar total transparència i també com un missatge a la ciutadania de la necessitat d’extremar la precaució.

Hi ha finalitzat el seu anunci advertint que «no podem cantar victòria perquè el virus segueix entre nosaltres i en este moment sembla que està sent més efectiu que mai en la seua propagació«.

Últimes notícies

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.

Morata renova al capdavant de Cambra València amb un nou ple orientat a la competitivitat empresarial

José Vicente Morata ha sigut reelegit per unanimitat president de Cambra València per al període 2026-2030, amb un nou Ple de 60 representants empresarials i un Comitè Executiu renovat orientat a reforçar la competitivitat de les empreses valencianes.

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.

Absòlts els rapers El Jincho i Osiris de l’acusació d’agressió sexual a una menor a Mislata

L’Audiència Provincial de València ha absolt els rapers El Jincho i Osiris, acusats d’agredir sexualment una menor després d’un concert a Mislata en 2023, en apreciar dubtes racionals sobre el relat de la víctima i els fets denunciats.

417 ajuntaments rebran quasi 8 milions per a prevenir incendis forestals en 2026

La Generalitat ha assignat 7,95 milions d’euros a 417 ajuntaments valencians per a actuacions de prevenció d’incendis i gestió forestal durant 2026, amb especial pes per als municipis de la província de València.