José Benlloch, alcalde de Vila-real, positiu en coronavirus

 

L’alcalde de Vila-real ha comunicat que ha donat positiu en covid-19. José Benlloch ha explicat en un comunicat que després de notar simptomatologia compatible amb la covid-19 (tos, malestar i mucositat), s’ha sotmés a una prova en la qual ha donat com a resultat positiu en coronavirus.

Davant esta circumstància, afirma que ha de romandre 10 dies aïllat a casa guardant la corresponent quarantena.

El màxim representant polític de Vila-real ha fet saber també en la nota publicada que fa dos setmanes que s’havia administrat la pauta completa de vacunació i que a l’Ajuntament de Vila-real s’han estat prenent les corresponents mesures de prevenció per a intentar minimitzar el risc de contagi en l’activitat diària del consistori.
La situació ha sigut ràpidament comunicada als membres de l’equip de govern, als portaveus de tots els grups municipals a l’Ajuntament de Vila-real i als funcionaris habilitats nacionals del consistori.

Benlloch ha volgut fer-ho públic per a mostrar total transparència i també com un missatge a la ciutadania de la necessitat d’extremar la precaució.

Hi ha finalitzat el seu anunci advertint que «no podem cantar victòria perquè el virus segueix entre nosaltres i en este moment sembla que està sent més efectiu que mai en la seua propagació«.

Últimes notícies

La exalcaldesa de Chiva afirma que no va rebre instruccions oficials durant la DANA del 29 d’octubre

La exalcaldesa de Chiva sosté davant la jutgessa que cap organisme oficial la va informar ni li va donar instruccions durant la DANA del 29 d'octubre i que desconeixia l'existència del Cecopal.

Castelló recupera la Copa d’Europa de clubs amb 580 atletes de dotze països

La Copa d'Europa de clubs torna després de set anys d'absència i es disputa este cap de setmana en l'estadi Gaetà Huguet de Castelló, amb 580 atletes de dotze països i 24 equips masculins i femenins.

Educació condiciona la represa de la negociació amb els sindicats al document compromés

Educació reprendrà la negociació amb els sindicats docents quan reba el document compromés, després de més de 30 reunions i una oferta de 200 euros mensuals per docent i més de seixanta mesures.

Evacuada la segona planta de l’Hospital de Torrevieja per un incendi sense ferits

Un incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha obligat a desallotjar la zona. El foc continua actiu i no s'han registrat ferits.

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.