José Benlloch, alcalde de Vila-real, positiu en coronavirus

 

L’alcalde de Vila-real ha comunicat que ha donat positiu en covid-19. José Benlloch ha explicat en un comunicat que després de notar simptomatologia compatible amb la covid-19 (tos, malestar i mucositat), s’ha sotmés a una prova en la qual ha donat com a resultat positiu en coronavirus.

Davant esta circumstància, afirma que ha de romandre 10 dies aïllat a casa guardant la corresponent quarantena.

El màxim representant polític de Vila-real ha fet saber també en la nota publicada que fa dos setmanes que s’havia administrat la pauta completa de vacunació i que a l’Ajuntament de Vila-real s’han estat prenent les corresponents mesures de prevenció per a intentar minimitzar el risc de contagi en l’activitat diària del consistori.
La situació ha sigut ràpidament comunicada als membres de l’equip de govern, als portaveus de tots els grups municipals a l’Ajuntament de Vila-real i als funcionaris habilitats nacionals del consistori.

Benlloch ha volgut fer-ho públic per a mostrar total transparència i també com un missatge a la ciutadania de la necessitat d’extremar la precaució.

Hi ha finalitzat el seu anunci advertint que «no podem cantar victòria perquè el virus segueix entre nosaltres i en este moment sembla que està sent més efectiu que mai en la seua propagació«.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.