José Benlloch, alcalde de Vila-real, positiu en coronavirus

 

L’alcalde de Vila-real ha comunicat que ha donat positiu en covid-19. José Benlloch ha explicat en un comunicat que després de notar simptomatologia compatible amb la covid-19 (tos, malestar i mucositat), s’ha sotmés a una prova en la qual ha donat com a resultat positiu en coronavirus.

Davant esta circumstància, afirma que ha de romandre 10 dies aïllat a casa guardant la corresponent quarantena.

El màxim representant polític de Vila-real ha fet saber també en la nota publicada que fa dos setmanes que s’havia administrat la pauta completa de vacunació i que a l’Ajuntament de Vila-real s’han estat prenent les corresponents mesures de prevenció per a intentar minimitzar el risc de contagi en l’activitat diària del consistori.
La situació ha sigut ràpidament comunicada als membres de l’equip de govern, als portaveus de tots els grups municipals a l’Ajuntament de Vila-real i als funcionaris habilitats nacionals del consistori.

Benlloch ha volgut fer-ho públic per a mostrar total transparència i també com un missatge a la ciutadania de la necessitat d’extremar la precaució.

Hi ha finalitzat el seu anunci advertint que “no podem cantar victòria perquè el virus segueix entre nosaltres i en este moment sembla que està sent més efectiu que mai en la seua propagació“.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investigades huit persones per estafes amb SMS que suplanten al banc

Huit persones de Madrid, Alacant i Tarragona han quedat investigades per una estafa informàtica de smishing que suplantava a un banc. La víctima inicial va transferir més de 80.000 euros a 18 comptes i l'operació ha reconstruït la ruta dels diners per a identificar als implicats.

Ingressa a la presó un membre d’un grup criminal per un alunizaje a València

La Policia Nacional ha detingut a Paterna a un home de 34 anys que ha ingressat a la presó per la seua presumpta participació en un alunizaje a València. La investigació ho vincula a un grup especialitzat que usava cotxes d'alta gamma sostrets.

Elevar l’agricultura ecològica al 50% millora la salut del sòl sense sacrificar productivitat

Un estudi internacional liderat per la Universitat d'Alacant conclou que quan almenys la mitat del paisatge és ecològic es maximitzen la salut del sòl, la biodiversitat i la producció. La transició resulta més eficaç en sòls degradats i recolza metes més ambicioses que el 25% europeu.

Seguix ingressat el xiquet de 2 anys ferit després de caure des d’un balcó a Catarroja

El menor de 2 anys roman a l'Hospital La Fe amb pronòstic reservat després de caure des d'un balcó a Catarroja. La Guàrdia Civil investiga el succés

Restablit el trànsit d’alta velocitat amb Madrid després d’una fallada de senyalització

Adif ha recuperat a les 9.50 la gestió a Atocha i Chamartín i ha restablit les línies d'alta velocitat. Els trens tornen a circular amb retards significatius.

Investigat per circular amb moto a 192 km/h en la CV-339 de Llíria, limitada a 70

La Guàrdia Civil de València investiga a un motorista detectat a 192 km/h en la CV-339, limitada a 70. L'excés de 122 km/h es tracta com a delicte de seguretat viària

El temps continua estable i San José arriba amb pluges febles i més fresc en la Comunitat

Hui s'espera temps estable i amb nuvolositat en augment en la Comunitat Valenciana. El dijous, festivitat de San José, podrà ploure feblement i baixaran les màximes, sobretot a l'interior de València i Castelló.

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.