José Benlloch, alcalde de Vila-real, positiu en coronavirus

 

L’alcalde de Vila-real ha comunicat que ha donat positiu en covid-19. José Benlloch ha explicat en un comunicat que després de notar simptomatologia compatible amb la covid-19 (tos, malestar i mucositat), s’ha sotmés a una prova en la qual ha donat com a resultat positiu en coronavirus.

Davant esta circumstància, afirma que ha de romandre 10 dies aïllat a casa guardant la corresponent quarantena.

El màxim representant polític de Vila-real ha fet saber també en la nota publicada que fa dos setmanes que s’havia administrat la pauta completa de vacunació i que a l’Ajuntament de Vila-real s’han estat prenent les corresponents mesures de prevenció per a intentar minimitzar el risc de contagi en l’activitat diària del consistori.
La situació ha sigut ràpidament comunicada als membres de l’equip de govern, als portaveus de tots els grups municipals a l’Ajuntament de Vila-real i als funcionaris habilitats nacionals del consistori.

Benlloch ha volgut fer-ho públic per a mostrar total transparència i també com un missatge a la ciutadania de la necessitat d’extremar la precaució.

Hi ha finalitzat el seu anunci advertint que “no podem cantar victòria perquè el virus segueix entre nosaltres i en este moment sembla que està sent més efectiu que mai en la seua propagació“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.