Madrid habilitarà un segon dipòsit de cadàvers en la Ciudad de la Justicia

Isabel Díaz Ayuso durant la celebració del Real Madrid de la Copa del Rei de bàsquet

Madrid habilitarà un segon dipòsit de cadàvers improvisat en la Ciudad de la Justicia | València Diari

 

El ràpid creixement del nombre de morts per culpa del coronavirus en la Comunitat de Madrid està obligant a prendre mesures que fins fa uns mesos eren impensables.

 

Madrid tindrà un nou dipòsit de cadàvers improvisat

Després d’inaugurar un primer dipòsit de cadàvers en el Palacio de Hielo, hui s’ha sabut que el govern autonòmic ja treballa per a habilitar un segon en la Ciudad de la Justicia. Segons ha pogut saber ‘El Confidencial’, s’espera que es puga utilitzar a partir del pròxim dilluns, tot i que es treballa per a tindre’l disponible el més ràpid possible. 

 

El lloc escollit, situat en l’esplanada de Valdebebas, es va construir l’any 2005 amb la idea de què acollira l’Institut de Medicina Legal, tot i que actualment continua sense utilitzar-se. L’espai permetrà acollir uns 200 cadàvers, fins que puguin ser incinerats o enterrats

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.