Madrid habilitarà un segon dipòsit de cadàvers en la Ciudad de la Justicia

Isabel Díaz Ayuso durant la celebració del Real Madrid de la Copa del Rei de bàsquet

Madrid habilitarà un segon dipòsit de cadàvers improvisat en la Ciudad de la Justicia | València Diari

 

El ràpid creixement del nombre de morts per culpa del coronavirus en la Comunitat de Madrid està obligant a prendre mesures que fins fa uns mesos eren impensables.

 

Madrid tindrà un nou dipòsit de cadàvers improvisat

Després d’inaugurar un primer dipòsit de cadàvers en el Palacio de Hielo, hui s’ha sabut que el govern autonòmic ja treballa per a habilitar un segon en la Ciudad de la Justicia. Segons ha pogut saber ‘El Confidencial’, s’espera que es puga utilitzar a partir del pròxim dilluns, tot i que es treballa per a tindre’l disponible el més ràpid possible. 

 

El lloc escollit, situat en l’esplanada de Valdebebas, es va construir l’any 2005 amb la idea de què acollira l’Institut de Medicina Legal, tot i que actualment continua sense utilitzar-se. L’espai permetrà acollir uns 200 cadàvers, fins que puguin ser incinerats o enterrats

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.