Madrid habilitarà un segon dipòsit de cadàvers en la Ciudad de la Justicia

Isabel Díaz Ayuso durant la celebració del Real Madrid de la Copa del Rei de bàsquet

Madrid habilitarà un segon dipòsit de cadàvers improvisat en la Ciudad de la Justicia | València Diari

 

El ràpid creixement del nombre de morts per culpa del coronavirus en la Comunitat de Madrid està obligant a prendre mesures que fins fa uns mesos eren impensables.

 

Madrid tindrà un nou dipòsit de cadàvers improvisat

Després d’inaugurar un primer dipòsit de cadàvers en el Palacio de Hielo, hui s’ha sabut que el govern autonòmic ja treballa per a habilitar un segon en la Ciudad de la Justicia. Segons ha pogut saber ‘El Confidencial’, s’espera que es puga utilitzar a partir del pròxim dilluns, tot i que es treballa per a tindre’l disponible el més ràpid possible. 

 

El lloc escollit, situat en l’esplanada de Valdebebas, es va construir l’any 2005 amb la idea de què acollira l’Institut de Medicina Legal, tot i que actualment continua sense utilitzar-se. L’espai permetrà acollir uns 200 cadàvers, fins que puguin ser incinerats o enterrats

Últimes notícies

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.