20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Madrid habilitarà un segon dipòsit de cadàvers en la Ciudad de la Justicia

Isabel Díaz Ayuso durant la celebració del Real Madrid de la Copa del Rei de bàsquet

Madrid habilitarà un segon dipòsit de cadàvers improvisat en la Ciudad de la Justicia | València Diari

 

El ràpid creixement del nombre de morts per culpa del coronavirus en la Comunitat de Madrid està obligant a prendre mesures que fins fa uns mesos eren impensables.

 

Madrid tindrà un nou dipòsit de cadàvers improvisat

Després d’inaugurar un primer dipòsit de cadàvers en el Palacio de Hielo, hui s’ha sabut que el govern autonòmic ja treballa per a habilitar un segon en la Ciudad de la Justicia. Segons ha pogut saber ‘El Confidencial’, s’espera que es puga utilitzar a partir del pròxim dilluns, tot i que es treballa per a tindre’l disponible el més ràpid possible. 

 

El lloc escollit, situat en l’esplanada de Valdebebas, es va construir l’any 2005 amb la idea de què acollira l’Institut de Medicina Legal, tot i que actualment continua sense utilitzar-se. L’espai permetrà acollir uns 200 cadàvers, fins que puguin ser incinerats o enterrats

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos adjudicataris renuncien a les vivendes públiques investigades a Alacant

Dos dels 140 adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde demana que els qui van rebre una vivenda de manera il·legítima la retornen.

El Suprem fixa que cridar a un immigrant ‘negre de merda’ és delicte d’odi

El Tribunal Suprem ha confirmat una condemna per dir 'negre de merda' i 'mico' a l'amo d'un bar a València i establix que eixos insults constituïxen delicte d'odi. La resolució manté presó, multa i inhabilitació i reforça que atacar per raça o nacionalitat és penalment rellevant.

València acull una Copa del Rei oberta en un Roig Arena imponent

El torneig arranca el dijous amb un quadre exigent, el retorn de Baskonia, Ricky Rubio i Xavi Pascual, i un ambient de ple en el nou Roig Arena.

València Basket: solidesa de projecte enfront de la maledicció de l’amfitrió

L'equip taronja encara la fase final com a amfitrió en el Roig Arena, amb un 70% de victòries i l'impuls de la Supercopa. L'estadística avisa: des de 1996 només un amfitrió ha alçat el trofeu.

Dos adjudicataris de vivendes públiques investigades a Alacant renuncien a les cases

Dos dels 140 adjudicataris de les VPP de la Platja de Sant Joan han renunciat a les vivendes, segons va anunciar l'alcalde d'Alacant. Les cases estan sota investigació.

Entitats socials i sindicals es concentraran en Les Corts el 24F per a exigir presó per a Mazón

Col·lectius socials, cívics i sindicals es concentraran el 24 de febrer a les portes de Les Corts per a exigir presó per a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. La protesta coincidirà amb la segona sessió de la comissió que escoltarà associacions de víctimes.

València, epicentre de l’atletisme nacional abans del Mundial de Polònia

El Campionat d'España Short Track se celebrarà en el Velòdrom Luis Puig del 27 de febrer a l'1 de març i serà la gran avantsala del Mundial Indoor de Polònia. En quatre sessions es decidiran 26 títols i debutarà el relleu mixt 4x400 m.

Diego López patix un esquinç del lligament lateral intern del genoll esquerre

El València ha informat que l'extrem asturià patix un esquinç en el lligament lateral intern del genoll esquerre. Va ser baixa en el derbi i seguirà un pla de recuperació a Paterna sense terminis.