8.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

El matrimoni d’alcaldes del Verger i els Poblets se vacunen perquè «sobraven dosis»

 

Els alcaldes del Verger i Els Poblets, en la Marina Alta (Alacant), Ximo Coll i Carolina Vives, del Partit Socialista, s’han vacunat contra el coronavirus. I no pertanyen a una residència d’ancians ni son sanitaris.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els dos militants del PSPV s’han injectat la primera dosi de la vacuna este divendres. Després de la pressió del PP i Compromís d’estos municipis, ho han confessat. I també han afirmat que s’ha vacunat el cap de la Policia Local del Verger i alguns policies i guàrdies civils dels dos pobles. 

 

Coll s’excusa dient que en la feina d’alcalde s’exposa a una gran quantitat de persones que rep cada dia en el seu despatx o en altres instal·lacions municipals i que, a demés, du les regidories de Servicis Socials i Sanitat i es trasllada tots els dies al centre de salut, exposant-se al virus. 

 

Segons explica, la directora del centre de salut li va informar de què havien sobrat set dosis, a pesar de què les persones majors de la residència encara no han rebut la vacuna. 

Últimes notícies

L”ionqui dels diners’ torna a la banqueta amb tres empresaris per tripijocs en Cultura de València

Marcos Benavent torna este dilluns a la banqueta al costat de tres empresaris i al exgerente d'una fundació per suposats tripijocs entre 2003 i 2008 en l'àrea de Cultura de València. La Fiscalia demana fins a 6 anys i mig de presó, multes, inhabilitació i devolució de fons per comissions il·lícites.

Descens general de les temperatures el dissabte i vent fort a l’interior de la Comunitat Valenciana

Este dissabte baixen les temperatures en tota la Comunitat Valenciana, amb mínimes al final del dia i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior. El diumenge pujaran les màximes, la cota de neu s'elevarà i el vent continuarà bufant amb força en zones interiors.

Alerta groga per vent a l’interior de la Comunitat Valenciana i temporal en la costa

L'interior de Castelló, València i Alacant i el litoral sud d'Alacant estan en avís per vent. La costa de València i Alacant suma alerta per fenòmens costaners.

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.