Mor per Covid un jove de 26 anys sense patologies prèvies

 

Un jove de 26 anys ha mort en les últimes hores a l’illa de Tenerife a causa del Covid. No tenia patologies prèvies associades i romania en ingrés hospitalari a l’illa.

En total, en les últimes 24 hores el virus li ha costat la vida a quatre persones, també han mort dos homes més a Tenerife amb 90 i 50 anys, i en Gran Canària, un home de 59 anys, també sense patologies prèvies.

És la mateixa illa en la qual el passat 12 d’agost va morir un altre jove, en este cas de 27 anys, sense patologies prèvies, i que no havia rebut la vacuna. Va consternar també el passat 25 d’agost la mort per Covid d’una dona de 28 anys, que va ingressar embarassada a l’Hospital Insular Matern Infantil de Gran Canària i a la qual se li va practicar una cesària dies abans davant la gravetat de la seua salut.

105 nous casos

 

En les últimes 24 hores s’han infectat a Canàries 105 persones més. Als hospitals hi ha 419 pacients, dels quals 63 estan en les unitats de vigilància intensiva i 356 en planta.

La incidència acumulada de nous casos en els últims set dies és de 44,07 per cada 100.000 habitants i en els últims catorze dies de 107,63.

Des que va començar la pandèmia a principis de 2020, a Canàries s’han infectat 92.781 persones, el 4,3% de la població, i d’elles han mort 950, mentre que 79.862 han sigut donades d’alta, amb la qual cosa els pacients actius són 11.969.

A Tenerife hi ha 7.395 casos actius, en Gran Canària 4.267, a Fuerteventura 219, a Lanzarote 64, a la Palma 12, en La Gomera 7 i a El Hierro 5.

Els 105 contagis registrats este dilluns són 40 menys que els del dilluns de la setmana passada i en els últims 35 dies la tendència és decreixent, ha informat Sanitat, que ha realitzat fins ara 2.030.390 proves diagnòstiques, d’elles 2.604 el diumenge.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.