Mor per Covid un jove de 26 anys sense patologies prèvies

 

Un jove de 26 anys ha mort en les últimes hores a l’illa de Tenerife a causa del Covid. No tenia patologies prèvies associades i romania en ingrés hospitalari a l’illa.

En total, en les últimes 24 hores el virus li ha costat la vida a quatre persones, també han mort dos homes més a Tenerife amb 90 i 50 anys, i en Gran Canària, un home de 59 anys, també sense patologies prèvies.

És la mateixa illa en la qual el passat 12 d’agost va morir un altre jove, en este cas de 27 anys, sense patologies prèvies, i que no havia rebut la vacuna. Va consternar també el passat 25 d’agost la mort per Covid d’una dona de 28 anys, que va ingressar embarassada a l’Hospital Insular Matern Infantil de Gran Canària i a la qual se li va practicar una cesària dies abans davant la gravetat de la seua salut.

105 nous casos

 

En les últimes 24 hores s’han infectat a Canàries 105 persones més. Als hospitals hi ha 419 pacients, dels quals 63 estan en les unitats de vigilància intensiva i 356 en planta.

La incidència acumulada de nous casos en els últims set dies és de 44,07 per cada 100.000 habitants i en els últims catorze dies de 107,63.

Des que va començar la pandèmia a principis de 2020, a Canàries s’han infectat 92.781 persones, el 4,3% de la població, i d’elles han mort 950, mentre que 79.862 han sigut donades d’alta, amb la qual cosa els pacients actius són 11.969.

A Tenerife hi ha 7.395 casos actius, en Gran Canària 4.267, a Fuerteventura 219, a Lanzarote 64, a la Palma 12, en La Gomera 7 i a El Hierro 5.

Els 105 contagis registrats este dilluns són 40 menys que els del dilluns de la setmana passada i en els últims 35 dies la tendència és decreixent, ha informat Sanitat, que ha realitzat fins ara 2.030.390 proves diagnòstiques, d’elles 2.604 el diumenge.

Anuncios

Últimes notícies

Detingut un jove de 26 anys per un apunyalament mortal en un comerç de València

La Policia Nacional ha detingut a un jove de 26 anys per la mort a ganivetades d'un altre home en un comerç del barri de Russafa, a València. El Grup d'Homicidis investiga les causes del crim i la Policia Científica analitza l'escena.

La dura temporada de Carlos Álvarez en el Llevant acaba una altra vegada en la infermeria

Carlos Álvarez, heroi de l'últim ascens del Llevant, s'ha lesionat el turmell esquerre i està pràcticament descartat per als quatre partits finals de LaLiga EA Sports després d'un curs plagat de problemes físics.

El Consell insistix a tendir la mà a les associacions de víctimes de la dana malgrat les seues crítiques

El Consell afirma que mantindrà el diàleg amb totes les associacions de víctimes de la dana, malgrat l'absència de dos col·lectius en una reunió clau i a les seues crítiques per la falta de respostes a les seues necessitats urgents.

Macrooperació policial a Benidorm: 80 detinguts per tràfic de drogues en locals d’oci

Una macrooperació conjunta en una zona d'oci de Benidorm se salda amb 80 detinguts per presumptes delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal, a més de diverses sancions administratives als locals inspeccionats.

El València Basket perseguix una remuntada històrica davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket necessita alçar un 0-2 davant el Panathinaikos per a entrar en la Final Four de l'Eurolliga, una gesta que només va aconseguir el Reial Madrid davant el Partizan en 2023.

El Consell titlla de caos la regularització extraordinària d’immigrants del Govern central

El Govern valencià acusa l'Executiu central d'impulsar una regularització extraordinària d'immigrants sense memòria econòmica i alerta del seu impacte en sanitat, educació, servicis socials i vivenda.

PP i Vox reclamen tancar ja la comissió de la dana de Les Corts sense la compareixença de Pradas

PP i Vox proposen donar per conclosa este mes la comissió d'investigació de la dana de 2024 en Les Corts, sense que compareguen la exconsellera Salomé Pradas ni el subdirector d'Emergències Jorge Suárez, la qual cosa ha deslligat les crítiques de l'oposició.

CSIF se suma a la vaga indefinida del professorat després del suport majoritari de les seues bases

CSIF s'incorpora com a convocant a la vaga del professorat en la Comunitat Valenciana després de recolzar-la més del 76% de les seues bases i aposta per un atur indefinit amb inici al maig.