Mor per Covid un jove de 26 anys sense patologies prèvies

 

Un jove de 26 anys ha mort en les últimes hores a l’illa de Tenerife a causa del Covid. No tenia patologies prèvies associades i romania en ingrés hospitalari a l’illa.

En total, en les últimes 24 hores el virus li ha costat la vida a quatre persones, també han mort dos homes més a Tenerife amb 90 i 50 anys, i en Gran Canària, un home de 59 anys, també sense patologies prèvies.

És la mateixa illa en la qual el passat 12 d’agost va morir un altre jove, en este cas de 27 anys, sense patologies prèvies, i que no havia rebut la vacuna. Va consternar també el passat 25 d’agost la mort per Covid d’una dona de 28 anys, que va ingressar embarassada a l’Hospital Insular Matern Infantil de Gran Canària i a la qual se li va practicar una cesària dies abans davant la gravetat de la seua salut.

105 nous casos

 

En les últimes 24 hores s’han infectat a Canàries 105 persones més. Als hospitals hi ha 419 pacients, dels quals 63 estan en les unitats de vigilància intensiva i 356 en planta.

La incidència acumulada de nous casos en els últims set dies és de 44,07 per cada 100.000 habitants i en els últims catorze dies de 107,63.

Des que va començar la pandèmia a principis de 2020, a Canàries s’han infectat 92.781 persones, el 4,3% de la població, i d’elles han mort 950, mentre que 79.862 han sigut donades d’alta, amb la qual cosa els pacients actius són 11.969.

A Tenerife hi ha 7.395 casos actius, en Gran Canària 4.267, a Fuerteventura 219, a Lanzarote 64, a la Palma 12, en La Gomera 7 i a El Hierro 5.

Els 105 contagis registrats este dilluns són 40 menys que els del dilluns de la setmana passada i en els últims 35 dies la tendència és decreixent, ha informat Sanitat, que ha realitzat fins ara 2.030.390 proves diagnòstiques, d’elles 2.604 el diumenge.

Últimes notícies

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.

Pérez Llorca reivindica el ‘camí del canvi’ i anima el PP a preparar-se per a possibles eleccions generals

Juanfran Pérez Llorca defensa a La Pobla de Vallbona les polítiques del PP en la Comunitat Valenciana, reivindica el ‘camí del canvi’ i avisa de possibles eleccions generals anticipades.

Mor violentament un home en una vivenda de Torrevieja i la Guàrdia Civil obri una investigació

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’un home localitzat amb signes d’agressió per arma blanca en una urbanització de luxe de Torrevieja, després que el propietari de la vivenda trobara el cos i avisara les autoritats.

El València Basket tanca el mínim de jugadors ‘cupo’ però encara vol reforçar la plantilla

El València Basket ha assolit el mínim de quatre jugadors 'cupo' amb el fitxatge de Mario Saint-Supéry, però el club encara vol incorporar almenys un jugador més per a mantindre marge de maniobra en l’ACB.

El PSPV acusa el PP de frenar el blindatge del finançament de la dependència

El PSPV ha criticat que el PP haja votat en contra en el Congrés de la reforma que fixa per llei que l’Estat financie el 50% del sistema de dependència, malgrat reivindicar més fons per a la Comunitat Valenciana.

Onze detinguts per venda de droga en vivendes, trasters i una granja d’El Campello

La Guàrdia Civil ha detingut onze persones a El Campello per presumpta venda de cocaïna, marihuana i haixix en vivendes, trasters, un comerç i una granja avícola, i ha intervingut diners, vehicles i material per al tràfic de drogues.

Sato vol debutar prompte amb el València i guanyar-se la confiança de l’afició

El migcampista japonés Ryunosuke Sato ha expressat que vol debutar com més prompte millor amb el València CF i convertir-se en un futbolista fiable per a l’afició i el vestidor en l’última temporada a Mestalla.

El Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ambiental que convertix el recinte en un referent de sostenibilitat i adaptació al canvi climàtic.