Mor per Covid un jove de 26 anys sense patologies prèvies

 

Un jove de 26 anys ha mort en les últimes hores a l’illa de Tenerife a causa del Covid. No tenia patologies prèvies associades i romania en ingrés hospitalari a l’illa.

En total, en les últimes 24 hores el virus li ha costat la vida a quatre persones, també han mort dos homes més a Tenerife amb 90 i 50 anys, i en Gran Canària, un home de 59 anys, també sense patologies prèvies.

És la mateixa illa en la qual el passat 12 d’agost va morir un altre jove, en este cas de 27 anys, sense patologies prèvies, i que no havia rebut la vacuna. Va consternar també el passat 25 d’agost la mort per Covid d’una dona de 28 anys, que va ingressar embarassada a l’Hospital Insular Matern Infantil de Gran Canària i a la qual se li va practicar una cesària dies abans davant la gravetat de la seua salut.

105 nous casos

 

En les últimes 24 hores s’han infectat a Canàries 105 persones més. Als hospitals hi ha 419 pacients, dels quals 63 estan en les unitats de vigilància intensiva i 356 en planta.

La incidència acumulada de nous casos en els últims set dies és de 44,07 per cada 100.000 habitants i en els últims catorze dies de 107,63.

Des que va començar la pandèmia a principis de 2020, a Canàries s’han infectat 92.781 persones, el 4,3% de la població, i d’elles han mort 950, mentre que 79.862 han sigut donades d’alta, amb la qual cosa els pacients actius són 11.969.

A Tenerife hi ha 7.395 casos actius, en Gran Canària 4.267, a Fuerteventura 219, a Lanzarote 64, a la Palma 12, en La Gomera 7 i a El Hierro 5.

Els 105 contagis registrats este dilluns són 40 menys que els del dilluns de la setmana passada i en els últims 35 dies la tendència és decreixent, ha informat Sanitat, que ha realitzat fins ara 2.030.390 proves diagnòstiques, d’elles 2.604 el diumenge.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.