Mor la model Valentina Boscardin per coronavirus als 18 anys

 

Valentina Boscardin tenia tota la vida per davant. Als 18 anys ha mort a causa d’una trombosi provocada pel covid-19 en un hospital de Sao Paulo.

«Que Déu et reba amb els braços oberts. Filla meua, t’estimaré per sempre. Un àngel puja al cel», escrivia la seua mare, la coneguda presentadora brasilera Marcia Boscardin, en el seu compte d’Instagram.
En una foto en la qual apareix al costat de la seua filla assegura que «amb molt de dolor» s’acomiada de l'»amor de la seua vida» i que es troba «sense paraules».

 

 

No tenia problemes de salut

 

Segons la seua progenitora, la model no tenia problemes de salut previs i havia rebut les dos dosis de la vacuna de Pfizer.

La jove formava part de l’agència de models Ford Model el Brasil Sao Paulo, que també va confirmar la notícia de la seua defunció a mitjans locals.

La jove seguia els passos de la seua mare i tenia una prometedora carrera per davant. Utilitzava les xarxes socials per a compartir els seus viatges internacionals i els seus treballs com a model. La seua última publicació va ser el 20 de desembre.

 

Últimes notícies

Nous aturs en el metre de València i Alacant amb un 80% de servicis mínims per la PAU

El metre i tramvia de València i Alacant afronten nous aturs convocats pel sindicat de maquinistes coincidint amb els exàmens de la PAU, amb servicis mínims reforçats per a garantir la mobilitat de l'alumnat.

José María Ángel declararà al Senat per la seua gestió després de la dana a València

El excomisionado per a la reconstrucció després de la dana a València, José María Ángel Batalla, compareixerà el 15 de juny davant la comissió del Senat que investiga la tragèdia. El PP, amb majoria en la Cambra alta, centrarà les preguntes en la seua gestió i en la polèmica sobre el seu currículum.

Cocemfe denuncia que les persones amb discapacitat seguixen fora de les platges d’Alacant al juny

Cocemfe Alacant denuncia que les platges de la ciutat obrin l'1 de juny mentres els punts accessibles es retarden fins a juliol, deixant un mes més fora de la mar a les persones amb discapacitat.

Ryanair supera el milió de passatgers a Castelló i estrena rutes a Manchester i Bolonya

Ryanair celebra en l'aeroport de Castelló l'estrena de dos rutes estivals a Manchester i Bolonya després de superar el milió de passatgers des de 2015. L'aeròdrom aconseguix 15 connexions regulars i encara la seua major programació de vols.

El València Basket encadena dos segons llocs en la Lliga Endesa i firma el seu millor curs en Eurolliga

El València Basket assegura per segon any seguit el subcampionat de la fase regular de la Lliga Endesa i el fa per primera vegada en una temporada amb participació en l'Eurolliga i presència històrica en la Final a Quatre.

CSIF denuncia amenaces als seus delegats i demana rebaixar la tensió en la negociació educativa

CSIF denuncia agressions i amenaces contra els seus delegats en la negociació amb Educació i reclama rebaixar la tensió per a centrar el diàleg en les millores de l'educació pública valenciana.

Presó per al jove que va provocar un incendi i va amenaçar a veïns a Callosa de Segura

Un home de 26 anys ha ingressat a la presó acusat de provocar un incendi intencionat a Callosa de Segura que va calcinar vehicles, va danyar vivendes i es va sumar a diverses amenaces amb arma de foc i gossos d'atac.

Sindicats escenifiquen un funeral davant Sanitat per a denunciar el greu estat de la sanitat pública valenciana

Els principals sindicats sanitaris valencians escenifiquen un funeral simbòlic davant la Conselleria de Sanitat per a denunciar la greu deterioració de la sanitat pública, el desviament de fons a la privada i reclamar més plantilla i jornada de 35 hores.