No s’ha alçat acta en el col·legi Galileu Galilei perquè els jóvens ja s’havien dispersat

 

La Policia Nacional no va estendre acta de sanció en el col·legi major Galileu Galilei de València la matinada d’este dissabte perquè quan van arribar al centre els jóvens allí concentrats ja s’estaven retirant a les seues habitacions i només quedaven grups de 3 a 5 persones amb mascaretes.

 

D’eixa manera consta en l’informe que el Cos Nacional de Policia ha remés a la Conselleria de Justícia, ha assegurat este dilluns en Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), la consellera Gabriela Bravo, qui ha destacat la «bona actuació» del responsable del col·legi major en cridar a la Policia i ha animat a «denunciar» conductes que infringisquen les normes anticovid.

 

«La Policia no ha constatat en l’informe fets que pogueren ser objecte de sanció», ha indicat Bravo, qui ha recordat que este centre té obert un expedient sancionador perquè els responsables «no van adoptar ni van actuar com li és exigible» en relació a la festa il·legal que es va celebrar a l’octubre i va portar a suspendre les classes presencials a la Universitat Politècnica de València.

Últimes notícies

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.

L’atur puja en agost en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana

L’atur registrat en agost ha augmentat en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,03 %, fins a les 294.519. Tot i això, hi ha 2.235 aturats menys que en agost de 2025.

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.