23.5 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

No s’ha alçat acta en el col·legi Galileu Galilei perquè els jóvens ja s’havien dispersat

 

La Policia Nacional no va estendre acta de sanció en el col·legi major Galileu Galilei de València la matinada d’este dissabte perquè quan van arribar al centre els jóvens allí concentrats ja s’estaven retirant a les seues habitacions i només quedaven grups de 3 a 5 persones amb mascaretes.

 

D’eixa manera consta en l’informe que el Cos Nacional de Policia ha remés a la Conselleria de Justícia, ha assegurat este dilluns en Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), la consellera Gabriela Bravo, qui ha destacat la «bona actuació» del responsable del col·legi major en cridar a la Policia i ha animat a «denunciar» conductes que infringisquen les normes anticovid.

 

«La Policia no ha constatat en l’informe fets que pogueren ser objecte de sanció», ha indicat Bravo, qui ha recordat que este centre té obert un expedient sancionador perquè els responsables «no van adoptar ni van actuar com li és exigible» en relació a la festa il·legal que es va celebrar a l’octubre i va portar a suspendre les classes presencials a la Universitat Politècnica de València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts tres menors per l’apunyalament d’un jove a la Platja de Sant Joan d’Alacant

Tres menors han sigut detinguts per apunyalar presumptament a un jove de 18 anys en la zona d'oci de la Platja de Sant Joan, a Alacant. El cas ha passat a la Fiscalia de Menors.

Alacant guarda un minut de silenci per l’últim assassinat masclista a Benicàssim

L'Ajuntament d'Alacant ha guardat un minut de silenci per a condemnar l'assassinat masclista d'una infermera de 64 anys a Benicàssim. La ciutat s'ha sumat a la convocatòria autonòmica per a visibilitzar la unitat contra la violència de gènere.

El detingut per matar a la seua exparella a Benicàssim passarà a disposició judicial el dimecres

La Delegació del Govern ha confirmat que l'arrestat per l'assassinat d'una infermera de 64 anys a Benicàssim passarà el dimecres a disposició judicial i ha reiterat la seua repulsa.

Benicàssim homenatja a Ana amb un minut de silenci després del seu assassinat masclista

Benicàssim ha guardat un minut de silenci per Ana, infermera de 64 anys assassinada per la seua exparella en el centre de salut. El municipi ha decretat dos dies de dol i ha anomenat a no normalitzar la violència.

Dos adjudicataris de VPP investigades a Alacant renuncien a les vivendes

Dos dels 140 beneficiaris de les VPP de la platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde anuncia inspeccions, una comissió municipal i col·laboració amb la justícia.

València guarda un minut de silenci per l’últim assassinat masclista

L'Ajuntament de València ha guardat un minut de silenci a les 12 en repulsa per l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El crim, comés per la seua exparella de 70 anys, la convertix en la sèptima víctima mortal de 2026.

Pérez Llorca assegura que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després del cas d’Alacant

Pérez Llorca ha defés que la Generalitat controla i intensifica la inspecció en l'adjudicació de vivendes protegides després del cas d'Alacant. Ha demanat tranquil·litat i ha reivindicat els avanços del Pla Viu.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere

El president ha reclamat unitat i comprensió per a combatre la violència de gènere i ha evitat entrar en dogmes ideològics, després del crim masclista de Benicàssim.