261 nous casos i 1 mort per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria ha notificat, des de l’última actualització, 261 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 508.527 persones.

Els nous casos per províncies són 44 a Castelló (52.786 en total); 111 a Alacant (186.373 en total) i 106 a València (269.366 en total). Continua havent-hi 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 351 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 509.430 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.121 a Castelló, 185.948 a Alacant i 270.304 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 188 persones ingressades, 59 d’elles en l’UCI: 31 a la província de Castelló, 6 en UCI; 79 a la província d’Alacant, 26 d’elles en l’UCI; i 78 a la província de València, 27 d’elles en UCI.

A més, s’ha registrat 1 defunció (d’agost), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.767: 842 a la província de Castelló, 2.973 en la d’Alacant i 3.952 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.782 casos actius, la qual cosa suposa un 0,54% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brots amb 10 o més casos associats.

 

Vacunació

 

Un total de 4.041.059 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.923.634 persones.

Per part seua, s’ha administrat un total de 2.068 dosis de reforç a persones amb patologia de risc i persones majors institucionalitzades.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alacant, Elx i Torrevieja se sumen a la Xarxa de Ciutats de la Ciència i Innovació

El Ministeri de Ciència reconeix a 19 municipis amb la distinció de Ciutat de la Ciència i la Innovació i eleva a 128 el nombre de localitats integrades en la Xarxa Innpulso.

Europa va patir en 2025 un any desolador per al clima amb el 95% del continent més càlid del normal

El 95% d'Europa va registrar en 2025 temperatures per damunt de la mitjana, amb onades de calor extremes, rècord d'hectàrees cremades, forta pèrdua de gel i una mar cada vegada més càlid.

Pedro Bigas crida a la calma: l’Elx acaricia la permanència però avisa que encara no hi ha res fet

Pedro Bigas destaca que l'Elx està en una bona posició per a aconseguir la permanència en Primera després de tres triomfs seguits, però recorda que encara no hi ha res assegurat i que l'equip ha de continuar competint amb la mateixa exigència.

Els aliments, begudes i tabac encarixen un 3% interanual a l’abril malgrat la moderació de la inflació

El preu d'aliments, begudes i tabac augmenta un 3% interanual a l'abril mentres la inflació general es modera al 3,2% per l'abaratiment de l'electricitat i les rebaixes fiscals.

La Policia desvincula la desaparició de Jesús Tavira del crim de la viuda de Sala

La investigació sobre la desaparició de l'empresari Jesús Tavira apunta a un ajust de comptes per deutes i s'allunya de la hipòtesi d'una connexió amb l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

El terratrémol de 3,5 a Ontinyent es queda en un esglai i no causa danys

Un terratrémol de magnitud 3,5 amb epicentre al nord-oest d'Ontinyent s'ha notat en tot el municipi però no ha provocat danys materials ni incidències destacades.

La vicepresidenta Susana Camarero declararà com a testimoni per la gestió de la dana el 10 de juny

El jutjat de Catarroja cita a la vicepresidenta Susana Camarero com a testimoni el 10 de juny en la causa penal sobre la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024.

Presó provisional per al conductor que va atropellar mortalment a una dona a Carlet i va fugir

Un jove de 27 anys ha ingressat a la presó provisional acusat d'homicidi per imprudència greu després d'atropellar mortalment a una dona a Carlet i abandonar el lloc del sinistre.