261 nous casos i 1 mort per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria ha notificat, des de l’última actualització, 261 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 508.527 persones.

Els nous casos per províncies són 44 a Castelló (52.786 en total); 111 a Alacant (186.373 en total) i 106 a València (269.366 en total). Continua havent-hi 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 351 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 509.430 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.121 a Castelló, 185.948 a Alacant i 270.304 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 188 persones ingressades, 59 d’elles en l’UCI: 31 a la província de Castelló, 6 en UCI; 79 a la província d’Alacant, 26 d’elles en l’UCI; i 78 a la província de València, 27 d’elles en UCI.

A més, s’ha registrat 1 defunció (d’agost), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.767: 842 a la província de Castelló, 2.973 en la d’Alacant i 3.952 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.782 casos actius, la qual cosa suposa un 0,54% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brots amb 10 o més casos associats.

 

Vacunació

 

Un total de 4.041.059 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.923.634 persones.

Per part seua, s’ha administrat un total de 2.068 dosis de reforç a persones amb patologia de risc i persones majors institucionalitzades.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.