16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

261 nous casos i 1 mort per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria ha notificat, des de l’última actualització, 261 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 508.527 persones.

Els nous casos per províncies són 44 a Castelló (52.786 en total); 111 a Alacant (186.373 en total) i 106 a València (269.366 en total). Continua havent-hi 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 351 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 509.430 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.121 a Castelló, 185.948 a Alacant i 270.304 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 188 persones ingressades, 59 d’elles en l’UCI: 31 a la província de Castelló, 6 en UCI; 79 a la província d’Alacant, 26 d’elles en l’UCI; i 78 a la província de València, 27 d’elles en UCI.

A més, s’ha registrat 1 defunció (d’agost), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.767: 842 a la província de Castelló, 2.973 en la d’Alacant i 3.952 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.782 casos actius, la qual cosa suposa un 0,54% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brots amb 10 o més casos associats.

 

Vacunació

 

Un total de 4.041.059 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.923.634 persones.

Per part seua, s’ha administrat un total de 2.068 dosis de reforç a persones amb patologia de risc i persones majors institucionalitzades.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.