261 nous casos i 1 mort per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria ha notificat, des de l’última actualització, 261 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 508.527 persones.

Els nous casos per províncies són 44 a Castelló (52.786 en total); 111 a Alacant (186.373 en total) i 106 a València (269.366 en total). Continua havent-hi 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 351 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 509.430 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.121 a Castelló, 185.948 a Alacant i 270.304 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 188 persones ingressades, 59 d’elles en l’UCI: 31 a la província de Castelló, 6 en UCI; 79 a la província d’Alacant, 26 d’elles en l’UCI; i 78 a la província de València, 27 d’elles en UCI.

A més, s’ha registrat 1 defunció (d’agost), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.767: 842 a la província de Castelló, 2.973 en la d’Alacant i 3.952 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.782 casos actius, la qual cosa suposa un 0,54% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brots amb 10 o més casos associats.

 

Vacunació

 

Un total de 4.041.059 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.923.634 persones.

Per part seua, s’ha administrat un total de 2.068 dosis de reforç a persones amb patologia de risc i persones majors institucionalitzades.

Últimes notícies

El turisme valencià davant la seua major transformació: sostenibilitat, ocupació de qualitat i futur

La Comunitat Valenciana impulsa un model turístic més equilibrat, innovador i compromés amb el benestar de les persones

Investigat un conductor per circular en sentit contrari i provocar un greu xoc en l’A-7 a Tibi

Un conductor de 65 anys que circulava en sentit contrari per la A-7 a Tibi està sent investigat per conducció temerària i tres delictes de lesions greus després d'un xoc frontal que va deixar a quatre persones ferides.

La Comunitat Valenciana concentra un terç de les sol·licituds al fons estatal de l’amiant

La Comunitat Valenciana acumula 100 de les 323 sol·licituds presentades en tota Espanya al fons de compensació per a víctimes de l'amiant, però només s'han aprovat 82 expedients en el conjunt del país. Sindicats i associacions reclamen més quantia, canvis en el reglament i exempcions fiscals.

Picasso i Genovés protagonitzen a Teheran una mostra sobre el sofriment de la guerra

El Museu d'Art Contemporani de Teheran exhibix onze obres de Picasso, Tàpies, Genovés i Motherwell que exploren l'opressió, el dolor i la petjada emocional de la guerra, en un país marcat per un recent conflicte i una fràgil treva amb els Estats Units.

Lleones, el documental que visibilitza als menors hospitalitzats en soledat

Lleones arriba als cinemes per a mostrar la realitat dels menors sense tutela que passen llargues estades en hospitals sense companyia i la labor de la asociacion Mames en Accion.

Cap de setmana en la Comunitat Valenciana amb vent fort, ruixats i millora progressiva

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb vent molt fort a l'interior de Castelló i ruixats en el sud, abans de donar pas a un ambient més estable amb núvols i clars.

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.