13 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

El personal dels centres educatius rebran la segona dosi a partir del 21 de juny

 

El secretari autonòmic d’Educació i FP, Miquel Soler, ha informat els representants dels sindicats educatius, les associacions de directores i directors dels centres i les patronals de l’ensenyament concertat sobre l’organització que ha determinat la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública per a vacunar amb la segona dosi el personal que treballa en els centres educatius.

Cal recordar que Educació i Sanitat tenen establida una comissió de coordinació i durant estes setmanes s’ha definit el pla de vacunació del personal dels centres educatius.

En este context, des de Sanitat, s’ha determinat que els treballadors dels centres educatius reben la segona dosi en el seu respectiu punt de vacunació dependent del departament de salut on cadascú té el seu domicili.

En els pròxims dies cada treballador començarà a rebre un SMS en el seu telèfon mòbil, en què se li indicarà que es procedirà a citar-lo per a completar la seua vacunació amb una segona dosi de Pfizer, i si rebutja vacunar-se amb Pfizer, se’l vacunarà amb AstraZeneca.

Per a rebutjar vacunar-se amb Pfizer haurà de clicar en un enllaç que se li facilitarà en el mateix SMS.

Les citacions per a l’administració de la segona dosi les rebrà també cada persona en el seu mòbil, a través d’un SMS o d’una trucada telefònica, del departament de salut corresponent al domicili de cada persona.

Les citacions per part dels corresponents departaments de salut s’iniciaran el pròxim 21 de juny i la previsió és que finalitzen el 12 de juliol. A cada persona se li indicarà el lloc, la data i l’hora per a fer efectiva la vacunació.
 

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.