El personal dels centres educatius rebran la segona dosi a partir del 21 de juny

 

El secretari autonòmic d’Educació i FP, Miquel Soler, ha informat els representants dels sindicats educatius, les associacions de directores i directors dels centres i les patronals de l’ensenyament concertat sobre l’organització que ha determinat la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública per a vacunar amb la segona dosi el personal que treballa en els centres educatius.

Cal recordar que Educació i Sanitat tenen establida una comissió de coordinació i durant estes setmanes s’ha definit el pla de vacunació del personal dels centres educatius.

En este context, des de Sanitat, s’ha determinat que els treballadors dels centres educatius reben la segona dosi en el seu respectiu punt de vacunació dependent del departament de salut on cadascú té el seu domicili.

En els pròxims dies cada treballador començarà a rebre un SMS en el seu telèfon mòbil, en què se li indicarà que es procedirà a citar-lo per a completar la seua vacunació amb una segona dosi de Pfizer, i si rebutja vacunar-se amb Pfizer, se’l vacunarà amb AstraZeneca.

Per a rebutjar vacunar-se amb Pfizer haurà de clicar en un enllaç que se li facilitarà en el mateix SMS.

Les citacions per a l’administració de la segona dosi les rebrà també cada persona en el seu mòbil, a través d’un SMS o d’una trucada telefònica, del departament de salut corresponent al domicili de cada persona.

Les citacions per part dels corresponents departaments de salut s’iniciaran el pròxim 21 de juny i la previsió és que finalitzen el 12 de juliol. A cada persona se li indicarà el lloc, la data i l’hora per a fer efectiva la vacunació.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els maquinistes eleven al 100% el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM enfront de la versió d’FGV

El sindicat de maquinistes SEMAF assegura que la vaga en Metrovalencia i TRAM ha tingut un seguiment del 100%, mentres FGV parla d'escassa participació i defén que el servici s'ha prestat amb normalitat gràcies a uns servicis mínims del 75% i el 80%.

El Consell presenta al·legacions al nou reglament de Costas per a blindar la seguretat jurídica

La Generalitat Valenciana presenta al·legacions a l'avantprojecte estatal de reforma del Reglament de Costas per a reforçar la seguretat jurídica, mantindre criteris tècnics consolidats i equilibrar la protecció del litoral amb l'activitat econòmica sostenible.

Les ONG reclamen calma als migrants davant els dubtes per la regularització expressa

Les entitats que treballen amb persones migrants en la Comunitat Valenciana demanen calma i prudència davant el procés exprés de regularització i reclamen instruccions clares a les administracions.

L’Audiència de València confirma que Francis Puig i Adell Bover aniran a juí per estafa i falsedat

L'Audiència de València rebutja els recursos de Francis Puig i Juan Enrique Adell Bover i ratifica l'orde de processament per presumpta estafa, falsedat documental i apropiació indeguda en subvencions per a la promoció del valencià.

Casa 47 encarrega el projecte de 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel

Casa 47 ha adjudicat la redacció del projecte per a construir 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel, en la zona residencial de La Celadilla, que s'incorporaran al parc estatal de vivenda assequible.

El PPCV acusa Hisenda de falta de voluntat pel retard en les noves deduccions en la renda

El PPCV denuncia que Hisenda ha tardat huit dies a habilitar les caselles per a aplicar les noves deduccions autonòmiques en la renda en la Comunitat Valenciana i assegura que este retard perjudica contribuents amb rendes baixes i mitjanes.

Mercadona obri el seu supermercat número 72 a Portugal amb una nova botiga en Covilhã

Mercadona reforça la seua expansió a Portugal amb l'obertura del seu supermercat número 72 en Covilhã, primera botiga en el districte de Castelo Branco i generadora de 65 ocupacions indefinides.

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.