El personal dels centres educatius rebran la segona dosi a partir del 21 de juny

 

El secretari autonòmic d’Educació i FP, Miquel Soler, ha informat els representants dels sindicats educatius, les associacions de directores i directors dels centres i les patronals de l’ensenyament concertat sobre l’organització que ha determinat la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública per a vacunar amb la segona dosi el personal que treballa en els centres educatius.

Cal recordar que Educació i Sanitat tenen establida una comissió de coordinació i durant estes setmanes s’ha definit el pla de vacunació del personal dels centres educatius.

En este context, des de Sanitat, s’ha determinat que els treballadors dels centres educatius reben la segona dosi en el seu respectiu punt de vacunació dependent del departament de salut on cadascú té el seu domicili.

En els pròxims dies cada treballador començarà a rebre un SMS en el seu telèfon mòbil, en què se li indicarà que es procedirà a citar-lo per a completar la seua vacunació amb una segona dosi de Pfizer, i si rebutja vacunar-se amb Pfizer, se’l vacunarà amb AstraZeneca.

Per a rebutjar vacunar-se amb Pfizer haurà de clicar en un enllaç que se li facilitarà en el mateix SMS.

Les citacions per a l’administració de la segona dosi les rebrà també cada persona en el seu mòbil, a través d’un SMS o d’una trucada telefònica, del departament de salut corresponent al domicili de cada persona.

Les citacions per part dels corresponents departaments de salut s’iniciaran el pròxim 21 de juny i la previsió és que finalitzen el 12 de juliol. A cada persona se li indicarà el lloc, la data i l’hora per a fer efectiva la vacunació.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’AVL conclou que València és el topònim únic i justificat històricament

L'Acadèmia Valenciana de la Llengua ha conclòs que València és la forma correcta, adequada i històricament justificada del nom de la ciutat. Si l'Ajuntament insistix en la fórmula bilingüe, només veu admissible València / València i descarta Valéncia.

Pérez Llorca defén més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha anunciat canvis en els protocols per a donar més transparència a l'adjudicació de vivenda pública i ponderar l'arrelament. Ha defés que el Pla Viu avança i ha respost a les presumptes irregularitats en Els Naus.

Compromís xifra en 850.000 euros a l’any el cost de l’Oficina de expresidents i demana suprimir privilegis

Compromís ha situat en 850.000 euros el gasto anual de l'Oficina dels expresidents i en 7 milions l'acumulat, i defendrà en Les Corts eliminar el que considera privilegis il·lògics.

El TSJCV condemna a l’Arquebisbat a pagar 1,4 milions a Oliva pel centre ecumènic inacabat

El tribunal ha fixat en 1.436.624,93 euros el detriment causat per les obres del Centre Ecumènic El Salvador. L'Arquebisbat ha recorregut en cassació.

Tres detinguts per estafar 8.750 euros a un pres amb la promesa d’eixir de la presó

Tres persones, inclòs un intern, han sigut detingudes a Alacant per cobrar 8.750 euros a un altre pres amb la falsa promesa que eixiria en llibertat. Estan acusats d'estafa i apropiació indeguda.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de la vivenda pública

El president ha defés reforçar la transparència en l'adjudicació de vivenda pública i prioritzar l'arrelament en els barems. Ha reivindicat que ja es construïxen unes 5.000 vivendes i ha blindat el Pla Viu enfront d'intents de paralitzar-lo.

Ramazani, pichichi de penal amb un 100% d’encert i nou punts per al València

L'extrem belga s'ha afermat com a especialista des dels onze metres, ha sigut el màxim golejador del València en la segona volta i els seus quatre punts han donat nou punts.

Desmantellada una plantació de marihuana en una nau de Vallada: cinc detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat un cultiu interior en una nau sense activitat de Vallada amb 1.026 plantes i 25.655 grams de cabdells secs. Hi ha cinc detinguts i un ha ingressat a la presó.