El personal dels centres educatius rebran la segona dosi a partir del 21 de juny

 

El secretari autonòmic d’Educació i FP, Miquel Soler, ha informat els representants dels sindicats educatius, les associacions de directores i directors dels centres i les patronals de l’ensenyament concertat sobre l’organització que ha determinat la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública per a vacunar amb la segona dosi el personal que treballa en els centres educatius.

Cal recordar que Educació i Sanitat tenen establida una comissió de coordinació i durant estes setmanes s’ha definit el pla de vacunació del personal dels centres educatius.

En este context, des de Sanitat, s’ha determinat que els treballadors dels centres educatius reben la segona dosi en el seu respectiu punt de vacunació dependent del departament de salut on cadascú té el seu domicili.

En els pròxims dies cada treballador començarà a rebre un SMS en el seu telèfon mòbil, en què se li indicarà que es procedirà a citar-lo per a completar la seua vacunació amb una segona dosi de Pfizer, i si rebutja vacunar-se amb Pfizer, se’l vacunarà amb AstraZeneca.

Per a rebutjar vacunar-se amb Pfizer haurà de clicar en un enllaç que se li facilitarà en el mateix SMS.

Les citacions per a l’administració de la segona dosi les rebrà també cada persona en el seu mòbil, a través d’un SMS o d’una trucada telefònica, del departament de salut corresponent al domicili de cada persona.

Les citacions per part dels corresponents departaments de salut s’iniciaran el pròxim 21 de juny i la previsió és que finalitzen el 12 de juliol. A cada persona se li indicarà el lloc, la data i l’hora per a fer efectiva la vacunació.
 

Últimes notícies

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.