La Policia de la Generalitat imposa unes 3.500 multes i sanciona a 26 locals durant el tancament perimetral

 

La Policia de la Generalitat ha imposat 3.452 multes per incomplir les restriccions de mobilitat decretades pel Consell entre el 29 de gener i el 28 de febrer en les 16 ciutats valencianes de més de 50.000 habitants per a frenar l’expansió del Covi​​​​​​​d-19. D’elles, 1.541 han sigut per saltar-se el tancament perimetral i altres 1.911 per incomplir l’ús de mascareta o no respectar el toc de queda.

 

A demés, la Unitat Adscrita a la Comunitat Valenciana ha sancionat a 26 locals durant les 551 inspeccions fetes en els cinc caps de setmana. També ha identificat a 13.522 persones i 11.690 vehicles, ha indicat la Generalitat en un comunicat.

 

D’altra banda, s’han fet 2.196 advertiments per ús inadequat de la mascareta, per no respectar la distància de seguretat o per saltar-se el toc de queda. Durant els controls, també s’han alçat 68 actes per tinença de drogues i armes. La unitat de coordinació d’emergències policials Cempol ha informat que les policies locals de les poblacions tancades han detingut a 31 persones per incomplir les mesures decretades per la Generalitat al llarg dels cinc caps de setmana.

 

Les plantilles de Policia Local han alçat 6.777 actes i han sancionat a 264 locals. Quant al número de denúncies per reunions no permeses, han sigut 1.051, enfront de les 600 intervencions a causa de reunions en l’àmbit familiar o social.

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.