La Policia de la Generalitat imposa unes 3.500 multes i sanciona a 26 locals durant el tancament perimetral

 

La Policia de la Generalitat ha imposat 3.452 multes per incomplir les restriccions de mobilitat decretades pel Consell entre el 29 de gener i el 28 de febrer en les 16 ciutats valencianes de més de 50.000 habitants per a frenar l’expansió del Covi​​​​​​​d-19. D’elles, 1.541 han sigut per saltar-se el tancament perimetral i altres 1.911 per incomplir l’ús de mascareta o no respectar el toc de queda.

 

A demés, la Unitat Adscrita a la Comunitat Valenciana ha sancionat a 26 locals durant les 551 inspeccions fetes en els cinc caps de setmana. També ha identificat a 13.522 persones i 11.690 vehicles, ha indicat la Generalitat en un comunicat.

 

D’altra banda, s’han fet 2.196 advertiments per ús inadequat de la mascareta, per no respectar la distància de seguretat o per saltar-se el toc de queda. Durant els controls, també s’han alçat 68 actes per tinença de drogues i armes. La unitat de coordinació d’emergències policials Cempol ha informat que les policies locals de les poblacions tancades han detingut a 31 persones per incomplir les mesures decretades per la Generalitat al llarg dels cinc caps de setmana.

 

Les plantilles de Policia Local han alçat 6.777 actes i han sancionat a 264 locals. Quant al número de denúncies per reunions no permeses, han sigut 1.051, enfront de les 600 intervencions a causa de reunions en l’àmbit familiar o social.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.