La Policia Local posa 104 denúncies en tres dies en Alacant

 

L’Ajuntament d’Alacant informa que la Unitat de Barris, els Fox i la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Policia Local ha posat 104 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma durant les vesprades de dilluns a dimecres, en la seua major part, relatives a estar en grup i no portar mascareta. A demés, es van dissoldre quatre botellons en la cala de la Palmera, el Cap de l’Horta, l’Ereta i al carrer de la Carlota dins dels operatius policials per a fer front al Covid.

 

En les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per la ciutat, la Policia ha alçat dos actes de denúncia a persones que han incomplit el toc de queda durant esta nit localitzades passades les 01.00 hores de la matinada davall dels efectes de l’alcohol al carrer del Catedràtic Soler i Primitiu Pérez, i durant les vesprades es van alçar 29 actes a la ciutat per no portar l’obligada mascareta, que comporten sancions de 100 euros.

 

Augmenten les sancions per estar en grups

La Policia Local d’Alacant alerta que esta setmana s’han incrementat les infraccions per estar en grups sobretot de jóvens, i s’han imposat un total de 62 denúncies. A demés en els controls antibotelló, els agents de Fox van dissoldre quatre que s’estaven celebrant en la cala de la Palmera, el Cap de l’Horta, l’Ereta i al carrer de la Carlota, denunciant a un total de 13 persones per consum d’alcohol. Davant la presència dels agents policials, els jóvens van emprendre la fugida per a evitar ser sancionats.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, apel·la «que complim tots les normes en este pont de Sant Josep i seguim les mesures de Seguretat amb la mirada plena d’esperança que prompte eixirem d’esta pandèmia», i va apel·lar a «la responsabilitat individual de cada un dia rere dia per a protegir-nos de contagis perquè hem de posar fre junts a una quarta ona del Covid, amb molta consciència i reduint la mobilitat i evitant les reunions i festes al màxim, és la vida el que està en joc en els complicats moments de moltes persones».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal