La Policia Local posa 104 denúncies en tres dies en Alacant

 

L’Ajuntament d’Alacant informa que la Unitat de Barris, els Fox i la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Policia Local ha posat 104 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma durant les vesprades de dilluns a dimecres, en la seua major part, relatives a estar en grup i no portar mascareta. A demés, es van dissoldre quatre botellons en la cala de la Palmera, el Cap de l’Horta, l’Ereta i al carrer de la Carlota dins dels operatius policials per a fer front al Covid.

 

En les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per la ciutat, la Policia ha alçat dos actes de denúncia a persones que han incomplit el toc de queda durant esta nit localitzades passades les 01.00 hores de la matinada davall dels efectes de l’alcohol al carrer del Catedràtic Soler i Primitiu Pérez, i durant les vesprades es van alçar 29 actes a la ciutat per no portar l’obligada mascareta, que comporten sancions de 100 euros.

 

Augmenten les sancions per estar en grups

La Policia Local d’Alacant alerta que esta setmana s’han incrementat les infraccions per estar en grups sobretot de jóvens, i s’han imposat un total de 62 denúncies. A demés en els controls antibotelló, els agents de Fox van dissoldre quatre que s’estaven celebrant en la cala de la Palmera, el Cap de l’Horta, l’Ereta i al carrer de la Carlota, denunciant a un total de 13 persones per consum d’alcohol. Davant la presència dels agents policials, els jóvens van emprendre la fugida per a evitar ser sancionats.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, apel·la «que complim tots les normes en este pont de Sant Josep i seguim les mesures de Seguretat amb la mirada plena d’esperança que prompte eixirem d’esta pandèmia», i va apel·lar a «la responsabilitat individual de cada un dia rere dia per a protegir-nos de contagis perquè hem de posar fre junts a una quarta ona del Covid, amb molta consciència i reduint la mobilitat i evitant les reunions i festes al màxim, és la vida el que està en joc en els complicats moments de moltes persones».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.