La Policia Local posa 104 denúncies en tres dies en Alacant

 

L’Ajuntament d’Alacant informa que la Unitat de Barris, els Fox i la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Policia Local ha posat 104 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma durant les vesprades de dilluns a dimecres, en la seua major part, relatives a estar en grup i no portar mascareta. A demés, es van dissoldre quatre botellons en la cala de la Palmera, el Cap de l’Horta, l’Ereta i al carrer de la Carlota dins dels operatius policials per a fer front al Covid.

 

En les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per la ciutat, la Policia ha alçat dos actes de denúncia a persones que han incomplit el toc de queda durant esta nit localitzades passades les 01.00 hores de la matinada davall dels efectes de l’alcohol al carrer del Catedràtic Soler i Primitiu Pérez, i durant les vesprades es van alçar 29 actes a la ciutat per no portar l’obligada mascareta, que comporten sancions de 100 euros.

 

Augmenten les sancions per estar en grups

La Policia Local d’Alacant alerta que esta setmana s’han incrementat les infraccions per estar en grups sobretot de jóvens, i s’han imposat un total de 62 denúncies. A demés en els controls antibotelló, els agents de Fox van dissoldre quatre que s’estaven celebrant en la cala de la Palmera, el Cap de l’Horta, l’Ereta i al carrer de la Carlota, denunciant a un total de 13 persones per consum d’alcohol. Davant la presència dels agents policials, els jóvens van emprendre la fugida per a evitar ser sancionats.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, apel·la «que complim tots les normes en este pont de Sant Josep i seguim les mesures de Seguretat amb la mirada plena d’esperança que prompte eixirem d’esta pandèmia», i va apel·lar a «la responsabilitat individual de cada un dia rere dia per a protegir-nos de contagis perquè hem de posar fre junts a una quarta ona del Covid, amb molta consciència i reduint la mobilitat i evitant les reunions i festes al màxim, és la vida el que està en joc en els complicats moments de moltes persones».

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.