8.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

La Policia Local posa 104 denúncies en tres dies en Alacant

 

L’Ajuntament d’Alacant informa que la Unitat de Barris, els Fox i la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Policia Local ha posat 104 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma durant les vesprades de dilluns a dimecres, en la seua major part, relatives a estar en grup i no portar mascareta. A demés, es van dissoldre quatre botellons en la cala de la Palmera, el Cap de l’Horta, l’Ereta i al carrer de la Carlota dins dels operatius policials per a fer front al Covid.

 

En les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per la ciutat, la Policia ha alçat dos actes de denúncia a persones que han incomplit el toc de queda durant esta nit localitzades passades les 01.00 hores de la matinada davall dels efectes de l’alcohol al carrer del Catedràtic Soler i Primitiu Pérez, i durant les vesprades es van alçar 29 actes a la ciutat per no portar l’obligada mascareta, que comporten sancions de 100 euros.

 

Augmenten les sancions per estar en grups

La Policia Local d’Alacant alerta que esta setmana s’han incrementat les infraccions per estar en grups sobretot de jóvens, i s’han imposat un total de 62 denúncies. A demés en els controls antibotelló, els agents de Fox van dissoldre quatre que s’estaven celebrant en la cala de la Palmera, el Cap de l’Horta, l’Ereta i al carrer de la Carlota, denunciant a un total de 13 persones per consum d’alcohol. Davant la presència dels agents policials, els jóvens van emprendre la fugida per a evitar ser sancionats.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, apel·la «que complim tots les normes en este pont de Sant Josep i seguim les mesures de Seguretat amb la mirada plena d’esperança que prompte eixirem d’esta pandèmia», i va apel·lar a «la responsabilitat individual de cada un dia rere dia per a protegir-nos de contagis perquè hem de posar fre junts a una quarta ona del Covid, amb molta consciència i reduint la mobilitat i evitant les reunions i festes al màxim, és la vida el que està en joc en els complicats moments de moltes persones».

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.