La Policia Local d’Alacant denuncia un local en la platja de Sant Joan per incomplir l’horari de tancament

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que durant la quinta jornada del tancament del sector de l’hostaleria i restauració, decretat per la Generalitat Valenciana a les 17.00 hores, la Policia Local ha denunciat a un local per incompliment de l’horari de tancament en la ciutat d’Alacant.

 

Els agents organitzen diàriament un ampli dispositiu d’inspeccions per a garantir el compliment de les mesures de seguretat en tota la ciutat, i s’ha comprovat «un comportament exemplar de la majoria dels locals de l’hostaleria i restauració, als que els ha agraït el gran esforç que estan fent per a fer front a esta pandèmia».

 

En l’operatiu organitzat este dilluns amb controls de trànsit estàtics i itinerants la Policia Local s’ha procedit a alçar una acta contra un local situat en la platja de Sant Joan, per incompliment de l’horari de tancament.

 

A demés, cap a les 23.00 hores de la nit, s’ha auxiliat a una persona sense llar, que es trobava en la rambla de Méndez Núñez, i que va ser informat per una patrulla de Policia Local de la possibilitat d’ocupar una plaça en l’alberg situat en Ciutat Jardí, i després de manifestar la seua voluntat de voler pernoctar, l’home de 58 anys, va ser traslladat a estes dependències municipals.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.