La Policia Local d’Alacant dissol 8 festes en cases i un botelló

 

La Policia Local d’Alacant ha posat 23 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma, en la seua major part, relatives al toc de queda, el torn de nit ha dissolt huit festes en cases, un botelló en el carrer de Benalúa i ha sancionat a dos locals per incomplir horari i permetre el consum en la barra dins de l’operatiu policial per a fer front al Covid-19.

 

Els agents de les unitats Fox i del servici nocturn de la Policia Local durant tota la nit, en les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per la ciutat, han alçat 11 actes de denúncia del dissabte al diumenge, a persones que han incomplit el toc de queda. La Policia recorda que les noves mesures establixen restriccions en la mobilitat, des de les 23.00 hores i fins a les 06.00 del matí.

 

A demés, en el carrer Arquitecte Guardiola, els agents van intervindre dissolent un botelló, l’actuació s’ha saldat amb quatre propostes de sanció per consum d’alcohol en la via pública i es van decomissar les begudes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.